רשת לחלון מחיר – המידע המלא על מחירי רשתות לחלונות

התקנת רשתות לחלונות הבית שלנו נחוצות עבור הקיץ הישראלי. ממזיקים ועד יתושים תמימים – היינו רוצים להרחיק מאיתנו את כולם ולצד זה – לא לוותר על משב רוח מרענן לעת ערב. בדיוק על שני הצרכים המנוגדים הללו, רשת ההגנה לחלון באה לתת מענה. כיום, ניתן להשיג לא מעט סוגים ודגמים של רשתות בטווח רחב של מחירים. את המאמר הזה הקדשנו לכל מה שיכול להשפיע על מחירי הרשתות ועל היתרונות של הפטנט החדשני של "רשת הגנה".

רשת לחלון מחיר ויתרונות

להבדיל מאותה רשת נגד יתושים מוכרת שנעה על מסילה ומכסה בכל פעם רק מחצית מהחלון ותמיד משאירה מעט מקום לחרקים להיכנס מצדדיה, רשת החלון של "רשת הגנה" מוכיחה שאפשר גם אחרת. אלו כמה מהיתרונות הבולטים בבחירת רשת לחלון מחיר ועוד:

אחריות ממושכת

בזכות מוצר איכותי מאחוריו עומדת חברה מקצועית בעלת פטנט ישראלי, האחריות שאנו מעניקים ממושכת מתוך אמונה שלמה באיכויותיו. התקנת רשת לחלון מחיר משתלם במיוחד כאשר מתלווה לעבודה 10 שנות אחריות.

תוצרת הארץ

רשת ההגנה לחלון היא למעשה פטנט ישראלי ומקורי ואנו ב"רשת הגנה" עומדים מאחוריו. לצד האיכות הבלתי מתפשרת, ליווי, שירות והתקנה מקצועית – יתרון משמעותי נוסף הוא השקעה בתוצרת ישראלית-מקומית. לתמיכה מסוג זה אין תחליף, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במוצר חדשני בתחום, שנועד להבטיח לכם איכות חיים טובה יותר.

עמידה במבחני עומס

הקריטריון הזה עלול להישמע לא שייך, אחרי הכל – מדובר ברשת לחלון. אולם, לתפיסתנו (וכמובן בהתאם לתקנים המחמירים ביותר), רשת לחלון מחיר כוללת למעשה שכבת הגנה נוספת עבור בני המשפחה. הרשת שלנו עומדת בכל התקנים הנדרשים.

מנגנון הניקוי שיחסוך לך את כל העבודה

אם בעבר נדרשה הסרת מסגרת הרשת מהחלון כדי לנקות אותה מהאבק המצטבר עליה, כאשר בוחרים רשת לחלון מחיר כולל את מנגנון הניקוי העצמי של הרשת. שתי מברשות המותקנות כבדרך קבע משני צידי הפרופיל, נכנסות לפעולה בכל משיכה של הרשת כלפי מעלה. מנגנון זה מפחית באופן משמעותי את הצורך שלך בשגרת ניקיונות. פעם בתקופה, ניתן לשאוב בעזרת שואב אבק את הרשת (בעדינות!) ולהעביר מטלית לחה.

להרוויח מחדש את הנוף

רשת לחלון של "רשת הגנה" נפתחת במקביל לפתיחת התריס – ומכסה את כל מפתח החלון באופן הרמטי. אז אפשר להיפרד לשלום ממסגרת הרשת שמסתירה את הנוף, או מהבחירה בכל פעם מחדש מאיזה כיוון שווה לנו הבוקר להביט אל הנוף.

מדוע מומלץ להשקיע ברשת הגנה לחלון?

שלל היתרונות שמנינו ממש כאן למעלה משפיעים על מחיר הרשת. מדובר בהשקעה לטווח ארוך, תקופת אחריות ארוכה במיוחד ורווח שכולו אוויר נקי והנוף שהרווחת בחזרה. כאשר מתחילים לחשוב מחדש על רשתות הגנה לחלונות, כל היתרונות הופכים להיות ברורים מאליהם. כי למה לשלם על רשת לחלון המונעת על מסילה, המאלצת אותנו לבחור מאיזה צד לפתוח את החלון, או מאיזה צד להסתיר את הנוף?

 

אנו ב"רשת הגנה" מאפשרים לך ליהנות משלל הפתרונות החכמים והחדשים שהכנסנו אל השוק. בזכות רשת הגנה נגללת לחלון, ניתן כעת ליהנות מחוויית מגורים טובה יותר, מאוויר נקי יותר ומהנוף שבזכותו בחרתם בבית שלכם. נשמח לענות על כל שאלה ולהציע ליווי מקצועי, תודעת שירות גבוהה ואחריות בלתי מתפשרת לאורך כל התהליך. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר, או ליצור עמנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ, הצעת מחיר או כל מענה אחר.

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת