התקנת סורגים – הכול על סוגי הסורגים הקיימים לבית

איש מקצוע מבצע התקנת סורג מקצועית - רשת הגנה

חלונות הבית שלנו הם כמו העיניים והפה של הבית – דרכם אנחנו רואים החוצה את הנוף והסביבה, ומהם נכנס אוויר נקי ומאוורר את החלל שלנו. 

עם זאת, ביתרונות של החלון טמונים גם החסרונות שלו. חלון גבוה מייצר סכנת נפילה, בפרט עבור ילדים, וחלון ככלל הוא הזמנה לפורצים. אך לכל בעיה פתרון, וסורגים הם הפתרון האולטימטיבי לשתי הבעיות האלה. 

 

סוגי סורגים

סורגים מגיעים בסוגים שונים, כאשר שני הסוגים השכיחים ביותר הם סורגים ישרים וסורגי בטן.

הישרים הם הסורגים הסטנדרטיים שכולנו מכירים, אשר מורכבים על גבי החלון באופן אנכי. התקנת סורגים ישרים מספקת הגנה ראויה מפני נפילות ופריצות. עם זאת, הסורגים הללו מזכירים מעט תאי כלא ולכן הם לא כל כך נעימים לעין ולא משרים אווירה נינוחה בבית. 

סורגי הבטן בנויים, כשמם כן הם, כמו מעין בטן, כאשר הצורה שלהם מעוגלת ומתרחבת בחלק התחתון. גם התקנת סורגים מהסוג הזה מעניקה הגנה מצוינת מפני פריצות ונפילות, אך אלה אסתטיים הרבה יותר. תחילה, הם לא חונקים את החלון כיוון שהחלק המעוגל שלהם מייצר מרווח ושנית, רבים מניחים עליהם אדניות עם עציצים ופרחים וכך מקנים להם נופך עיצובי. 

 

סורגים מעוצבים

רובנו לא ממש מתחברים לעיצוב הסטנדרטי של הסורגים, שקצת מזכיר תא מעצר. ואפשר להבין אותנו.

בדיוק בשביל שלא נצטרך להרגיש כלואים בתוך הבית שלנו, נולדו הסורגים המעוצבים. מרבית הסורגים עשויים מברזל, כך שניתן להוסיף לכל סורג צורות ועיטורים שונים ומגוונים ולתת לו אופי אחר, שנותן מראה הרבה יותר נעים ומזמין לחלון שלנו. יש עיטורים סטנדרטיים, כגון מעוינים, עיגולים ומשולשים אבל האפשרויות אין סופיות. כל צורה שתבקשו יוכל המסגר לעצב עבורכם ותוכלו לבצע התקנת סורגים קצת יותר מעניינים ונעימים לעין.

בנוסף לצורה, ניתן גם לבחור את צבע הסורגים. בעבר התרגלנו לראות סורגים אפורים בכל החלונות, אך כיום רבים מעדיפים להפיח בסורגים שלהם קצת יותר חיים ולצבוע אותם בצבע נעים יותר. חשוב לזכור שהסורגים בולטים מאוד בחלון, גם מבחוץ וגם כאשר מסתכלים מבפנים, כך שגם הצבע שלהם יקפוץ לכם לעין. לכן, בעת התקנת סורגים, מומלץ לבחור בצבע שמתאים לחדר בו החלון נמצא או בצבע שיוכל להתאים לכל שינוי עיצובי שתערכו בעתיד. 

על פי מחירון התקנת סורג, המחיר יעלה ככל שיהיו יותר עיטורים וככל שהם יהיו מורכבים יותר. גם הצביעה, ואופן הצביעה, ישפיעו על מחיר התקנת סורגים. 

 

לפני ביצוע התקנת סורגים – הכל על  סורגים שקופים

אנחנו יכולים לעצב ולצבוע את הסורגים שלנו ככל שנרצה, אבל בסופו של דבר – יש לנו סורגים על החלון. הסורגים האלה יושבים לנו מול העיניים ומסתירים את הנוף, מצמצמים את המרחב ונותנים לנו תחושה של כלא. 

למרבה המזל, גם לבעיה הזו יש פתרון ושמו סורגים שקופים. הסורגים האלה עשויים מחומר שנקרא פוליקרבונט, שהוא חומר שקוף ועמיד במיוחד, המאפשר התקנת סורגים חזקים, עמידים ואמינים שמגנים מפני נפילות ופריצות אך נשארים שקופים וכמעט בלתי נראים לחלוטין. הסורגים השקופים מספקים את כל ההגנה הנדרשת מהם אך מעניקים לחלון שלנו גם אסתטיקה, בזכותה אנו יכולים להביט בחלון ולא להרגיש את הסורגים סוגרים עלינו.  

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס לעמוד – השקוף שבסורגים.

סורגים עם רשת

פתרון נוסף שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא התקנת סורגים עם רשת. כפי שכולנו יודעים, החלונות שלנו צריכים תריסים, רשת נגד יתושים, סורגים, לעתים גם וילונות, בקיצור – עומס שלם. כדי לצמצם את העומס הזה אבל לספק את הצרכים שלנו, פותחו סורגים עם רשת. מדובר ברשת המשלבת סורג, אשר מספקת את כל ההגנה והביטחון שהסורגים מעניקים, בשילוב עם הגנה מפני יתושים ומזיקים. 

כך, שני אביזרים גדולים ובומבסטיים שכבר התרגלנו שיושבים על החלון שלנו מצטמצמים לאחד בלבד. כמובן, זה משדרג פלאים את האסתטיקה של החלון וכתוצאה מכך, של הבית כולו.

 

איך לבחור סורגים לבית?

כשהשוק מציע כל כך הרבה אפשרויות, לא קל לבחור את הסורגים שהכי מתאימים לחלונות שלנו. 

ראשית, חשוב להבין את הצורך. אם החלון שלכם גבוה במיוחד והמטרה העיקרית היא הגנה על ילדים מפני נפילות, חשוב לבחור בסורגים הבטיחותיים ביותר. אם החלון שלכם נמוך והחשש המרכזי הוא פריצות מבחוץ, תצטרכו התקנת סורגים חזקים ועמידים במיוחד, שלא ניתן להסיר או לעקם. 

שנית, בחרו מה אתם רוצים לראות מול עיניכם מהחלון שלכם. כלומר, הצורה והצבע של הסורגים, סוג הסורג.

לאחר מכן, חפשו מחירון התקנת סורג ובנו טווח מחירים על פי מה שאתם מחפשים. כך, כאשר תקבלו הצעות מחיר, תוכלו להשוות ולוודא שאתם אכן מקבלים מחיר הוגן עבור התקנת סורגים.

באדיבות אתר טוב – תודה השוואת מחירים בין בעלי מקצוע.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת