כל היתרונות של חלונות חשמליים

חלונות חשמליים

פתרונות חשמליים וחכמים משמשים אותנו כמעט בכל היבט בחיינו. לכן, זה אך טבעי כי נרצה להפוך את סביבת המגורים שלנו לנעימה, בטוחה ופשוטה יותר לתפעול. שליטה בתריסים חשמליים – כולנו מכירים. אולם, אנו מציעים לך להוסיף לפתרון נוח זה ערך מוסף משמעותי, במיוחד בתקופת הקיץ ו- רשת הגנה חשמלית. בזכות המנגנון הייחודי של "רשת הגנה" המוגן בפטנט ישראלי,  ניתן ליהנות מאוורור נעים בבית ללא חשש לכניסת חרקים ומזיקים. כך פתרונות בית חכם, עיצוב מודרני וחוויית מגורים נעימה משתלבות יחד במוצר חכם וחדשני אחד. כאן נסקור את כל היתרונות שמציעים החלונות החשמליים של "רשת הגנה".

יתרונותיהם של חלונות חשמליים לבית

כנראה שכל אלמנט בבית שנצמיד לו מנגנון חשמלי יהפוך לפריט נוח יותר לשימוש על כל יושבי הבית – מהקטנטנים ועד המבוגרים שבחבורה. יחד עם זאת, נשמח לפרט על כמה מהיתרונות הבולטים של חלונות חשמליים ועל הדרך בה הרשת חשמלית נגד יתושים יכולה להשתלב בו ולשדרגו ברגע אחד.

פשוטים להפעלה

למעשה, לאחר ההתקנה על ידי בעל המקצוע המורשה לכך, הפעלת הרשת החשמלית על גבי החלון נעשית כמעט ללא מאמץ. זאת מכיוון שפתיחת הרשת תלויה בפתיחת החלון. הרשת עצמה קלת משקל ואיננה מעמיסה על תריס הגלילה – בין אם יש לו מנגנון ידני או חשמלי.

מנגנון הניתן לנטרול ותפעול ידני בעת הצורך

כאשר אנו חושבים על מכשירי החשמל בבית אנו לרוב גם לוקחים בחשבון הפסקות חשמל ומה נעשה במקרה שכזה. כאשר מדובר בחלונות חשמליים המתחברים לתריסי הגלילה החשמליים שלנו, הסירו דאגה מלבכם. ניתן לנטרל בעת הצורך את רשת ההגנה ולשחרר את החלון בפעולה פשוטה. כך, הוא איננו מהווה מכשול אם נדרשת יציאת או כניסת חירום אל הבית במקרה הצורך.

סגירה הרמטית של פתח  החלון

אם נניח בצד את כל מה שהכרנו לגבי רשתות הגנה לחלונות חשמליים – כבר אין צורך לבחור איזה מצדדיו של החלון לפתוח ולהתאים אליו את רשת ההגנה. כעת, ניתן לפתוח את החלון ולהנות מסגירה הרמטית של רשת ההגנה וליהנות מנוף פתוח ללא מסגרות וחציצות מיותרות.

מותאם למידות החלון ולתריס החשמלי

את רשת ההגנה החשמלית (וגם הידנית) ניתן להתאים לממדיו של החלון או פתח המרפסת כמובן, ישנן מגבלות קיימות אך ניתן לבצע הערכת מצב ולחפש את הפתרון האידיאלי, אם במקרה החלון שלך חורג ממפתח של שלושה מטרים. אנו ממליצים לך לפנות אלינו להתייעצות אם תהית אם פתח החלון שלך מתאים ולא לפסול על הסף.

רשת חשמלית נגד יתושים – כל מה שצריך לדעת

רשתות יתושים מבית "רשת הגנה" הן מוצר ייחודי בשוק הישראלי. אנו מציעים פתרון חכם שיתאים לכל משק בית בתחום רשתות ההגנה לחלונות ולמרפסות. המוצר שלנו מצטרף למסגרת קיימת כאלמנט נפרד וכך מאפשר לך לדלג על שלב התאמת רשת הזזה למסילה קיימת. הרשת נפתחת באופן אנכי בהתאם לתנועת פתיחת התריס כלפי מעלה. כך, ניתן להתאים את רשת ההגנה לחלונות חשמליים בכל עת ובכל שלב של התריס. בזכות המנגנון החיצוני של הרשת, ניתן ליהנות מהגנה מקסימלית בכל רגע נתון.

אנו מזמינים אותך לשלב בביתך את הפטנט הישראלי שמשנה מן היסוד את חוויית המגורים. נשמח לענות על כל שאלה שעשויה לעלות לך, או לסייע לך להתאים את הפתרון שלנו לצרכים הייחודיים שלך. לקבלת פרטים נוספים ולהזמנות ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם עם כל המידע הדרוש לך.

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת