חלונות חשמליים – בטיחות, יופי ומה שביניהם

חלונות חשמליים מותקנים בבית

טכנולוגיות מתקדמות אשר הגיעו גם לעולם החלונות, מאפשרים לכל מי שחפץ בכך, ליהנות מפתרונות נוחים, איכותיים וידידותיים למשתמש – כאשר, אחד מאותם החידושים הם חלונות חשמליים.

כאשר מדברים על חלונות חשמליים,  מכוונים למעשה לתריסים חשמליים, אשר הייחודיות שלהם באה לידי ביטוי בכך שהם מאפשרים לשלוט על כמות האור אשר תיכנס לבית, בהליך פשוט של לחיצה על כפתור.

השליטה בחלונות יכולה להתבצע דרך מתג ייעודי, דרך שלט רחוק ודרך מערכת בית חכם – כאשר, כל אחד יכול לבחור את אפשרות השליטה המתאימה והנוחה ביותר בעבורו.

בכדי ליהנות מהיתרונות הרבים של החלונות החשמליים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החלונות בתבונה, לשים דגש על איכות חומרי הגלם, על טיב העבודה ועל רמת הגימור.

הדגשים החשובים בבחירת חלונות חשמליים

אם גם אתם מבקשים לעשות צעד בדרך לחלונות חשמליים, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים בדרך לבחירה המתאימה ובין היתר:

  • ארגז – התקנת חלונות חשמליים מצריכה גם התקנה של מנוע וחלקים נוספים. בכדי שההתקנה תהיה אסטטית ומרשימה, חלקים אלו אמורים להיות בתוך ארגז. ישנם 3 סוגי ארגזים ביניהם ניתן לבחור את הסוג המתאים: ארגז פנימי (אשר מותקן על גבי הקיר הפנימי), ארגז מוסתר (אשר מוסתר באמצעות נישה ייעודית מגבס) וארגז חיצוני (אשר מותקן על הקיר החיצוני של המבנה).
  • צורת ההפעלה – באופן כללי, פעולתם של חלונות חשמליים מתבססת על מנוע, יחד עם זאת, ניתן גם לשלב בין הפעלה חשמלית לידנית – מה שיהווה כפתרון עבור שומרי שבת וגם יאפשר שליטה מלאה בתריסים גם במקרים של הפסקת חשמל.
  • סוג המנוע – המנוע של החלון החשמלי אמור להיות מותאם לגודל, הסוג ורוחב החלון – טווח המשקלים של תריסים חשמליים הינו רחב במיוחד והמנוע הנחבר אמור להיות מותאם למשקל.
  • טכנולוגיות – כיום, הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות (אשר בכל תקופת זמן קצרה הולכות ומשתדרגות), ניתן להתקין חיישנים מיוחדים, אשר מאפשרים לבצע פעולות כמו: תזמון של פתיחת התריסים לשעת זריחת השמש ועוד..
  • מחיר – עלותם של החלונות החשמליים יכולה להיות גבוהה (לפחות בהשוואה לעלות חלונות סטנדרטים). מהסיבה הזאת, בהליך בחירת החלונות, גם לגובה התקציב אשר יוקצה עבור המטרה תהיה משמעות. ההמלצה היא לאסוף את המידע המקדים לגבי המחירים, להבין מה ניתן לקבל בעבור אותו התקציב ובסופו של דבר, לבצע בחירה מושכלת.

איסוף מידע מקדים לגבי החלונות החשמליים, המרכיבים, הטכנולוגיות והחומרים, יכולים ללא ספק לסייע בבחירת החלונות המתאימים ביותר. במידה ולמרות המידע, הבחירה עדיין תראה כמורכבת, ההמלצה היא להיוועץ עם איש מקצוע. להציג לו את כל הדרישות והצרכים מאותם החלונות החשמליים ובהתבסס על המידע שהוא יקבל הוא יוכל לסייע בקבלת ההחלטה – יש לקחת בחשבון כי שירות ייעוץ שכזה יכול להוות חלק בלתי נפרד מהשירות אשר ניתן על ידי החברה המתקינה.

חלונות חשמליים רוכשים רק ממומחים

היכרות עם היתרונות והתועלות הרבות של חלונות חשמליים, יכולה להוביל למסקנה חד משמעית שמדובר בבחירה הנכונה ביותר עבור הבית או העסק.

אבל, בכדי למקסם את התועלות של החלונות, חשוב לבחור בצורה נבונה את החברה אשר תתקין את החלונות.

יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה ומקצועית, אשר ערוכה לספק מענה על כל הדרישות והצרכים מהחלונות החשמליים, שדואגת לעשות שימוש בחומרי גלם איכותיים וליישם טכנולוגיות חדשניות ואף מספקת אחריות על התוצאה הסופית.

לכן, אם גם אתם מעוניינים בחלונות חשמליים אל תתפשרו על פחות ממומחים – מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ מקצועי, מידע ופרטים לגבי האפשרויות המוצעות בתחום.

 

 

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת