סורגים לבית – הפתרון הנוח והבטיחותי ביותר

סורגים לבית

השוק מציע מגוון של סורגים לבית, למשרד ולכל בית עסק. האופציה שרבים בוחרים בה, היא סורגים שקופים. פיתוח זה הוא יחסית די חדש, כאשר היתרון המרכזי הוא לא לחוש כלואים ולכער את הבית או להסתיר את הנוף מהחלונות. מצד שני, היתרון הבולט הוא שסורגים אלה הם בטיחותיים ומקנים מענה נהדר להגנת הבית. יש לציין, כי סורגים שקופים לבית, אמנם עולים יותר וזאת גם לפי גודל המפתחים שברצונכם להתקין בהם סורגים. 

השקוף שבסורגים

המושג "השקוף שבסורגים" נמצא רק כמה רק שנים בשימוש והוא בעל שלבים דקים שלא עולים על כמה סנטימטרים בודדים. הם מאפשרים זרימת אוויר, הגנה נרחבת ועיצוב מעודן ונקי שלא מכביד על הנראות. ניתן להתקין סורגים לבית שהם שקופים, על כל חלון. המראה של הסורגים השקופים הוא עדיין הם עדיין חזקים ומיוצרים באיכות גבוהה. הם אינם בולטים כמו סורגים ממתכת והם יכולים לעמוד במשקל ולחץ כבדים וכן, הם עמידים בכל תנאי מזג האוויר, מה שמהווה יתרון נוסף.

 

חופש ובטיחות עם התקנת סורגים שקופים לבית

למעשה סורג שקוף, מהווה את הפתרון היעיל ביותר, אשר ניתן לשמור באמצעותו על בטיחותם של הילדים הקטנים. משפחות צעירות שמכילות ילדים קטנים יודעים, כי לפני שהם נכנסים לדירתם החדשה, הן חייבות להתקין סורגים לבית. אנשים שרגישים לעיצוב ומקפידים בנושא, יעדיפו סורגים שקופים, אשר גם יגנו על הבית ועל הילדים, אך גם יהיו אסתטיים ונעימים, עד שקשה יהיה להבחין בכלל כי קיימים סורגים בחלונות הבית. אם בביתכם ניתן לצפות בנוף מרהיב, חבל שתהרסו אותו באמצעות התקנת סורגי ברזל, כך שהעדיפות היא תמיד להתקנת סורגים שקופים.

 

חברת רשת הגנה, מייצגת סורגים שקופים, כאשר היא מקפידה בייצור סורגים לבית תחת תו תקן ישראלי מקפיד. החברה מתקינה את הסורגים השקופים לרוחבו של המפתח, כאשר המרווח המקסימאלי הוא של 10 ס"מ בין הסורגים והמשקל שהסורגים מסגלים לנשוא הוא של עד 65 ק"ג את הסורגים, ניתן אף להתקין באופן נפתח או קבוע. לרוב, סורגים שקופים, מייצרים מחומר גלם אשר נקרא פולי קרבונט, שהוא מצטיין בעמידות טובה בפני טמפרטורות גבוהות, שבירה או חלילה שריפה. ניתן לראות סורגים שקופים, גם במשרדים ובמגוון של תעשייה ותחומי הבנייה.

 

העמידות של סורגים שקופים לבית אינה פחותה מאשר סורגי ברזל

יש לציין, כי התקנת סורגים לבית העשויים מחומר שקוף, אינה פחותה משל סורגים העשויים מתכת. גם מבחינת תחזוקתם של סורגים שקופים, מדובר על תחזוקה קלה במיוחד, כך שניתן לנקות אותם עם מטלית לחה. יש לשים לב לאחריות שתקבלו על הסורגים השקופים שיותקנו בביתכם. מדובר בסורגים שהם בעלי קווים נקיים וכן, הסורגים השקופים מוגנים מקרינת UV, לכן המראה השקוף שלהם נשמר למשך שנים רבות.

 

החלטתם בסופו של דבר על סורגים לבית שיהיו בלתי נראים אך יספקו את ההגנה המרבית והמראה המושלם? פנו אל חברת רשת הגנה, העוסקת שנים בכל הקשור למוצרי הגנה כגון מעקות זכוכית, רשתות איכותיות לחלונות  וסורגים שקופים. הסורגים השקופים של רשת הגנה, עומדים בדרישות מכון התקנים וחברות הביטוח וכן, חברתנו מעניקה אחריות לשנה. אנו מצטיינים באיכות, מקצועיות ושירות. הסורגים השקופים שלנו, כוללים הגנה נגד קרינה והצהבה משני צדי הסורג. מערכת העגינה של הסורגים השקופים שאנו מייצרים, עשויה  מנירוסטה, מה שמבטיח עמידות מקסימאלית מנזקי מזג האוויר, ובמיוחד מהלחות שהיא כה אופיינית למזג האוויר הישראלי.

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת