רשתות לחלון | כך תבחרו את הרשת הטובה ביותר לבית

רשתות לחלון

הבחירה ברשתות לחלון כבר מזמן לא נועדה רק להגנה מפני יתושים ומזיקים. אמנם זוהי המטרה העיקרית, אך היום, קיים צורך נוסף עליו לא כל סוגי הרשתות עונות. החל מבטיחות לילדים ועד שמירה על יכולת האוורור בבית, קיבצנו עבורכם את כל הרשתות לחלון המומלצות ביותר לשנת 2022.  אז קדימה, שנתחיל?

בחירה נכונה של רשתות לחלון 

דעו את צרכיכם

בעת בחירה ברשתות לחלון עבור הבית שלכם, עליכם לדעת מהו הצורך שלכם בבחירת הרשת.

האם מתגוררים ילדים בבית שזקוקים להגנה של סורגים? האם אתם גרים קרוב לאזור פתוח בו ישנה כמות גדולה של יתושים ומזיקים? האם מתגוררים בבית מבוגרים שיש ביכולתם קושי בניקוי החלונות?

כל אלו ועוד יעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה בעת חיפוש רשתות לחלון אשר מותאמות עבורכם.

 

קראו בנושא והיו מודעים לשוק

כאשר תרצו לקנות שולחן חדש – האם תבחרו אוטומטית במוצר המוכר ביותר – משטח ולו 4 רגליים – או שדווקא תרצו לדעת אילו חידושים ישנו בשולחן, האם הוא נפתח ומזמין לאורחים, מהי איכות החומר ממנה עשוי.

כאשר זה מגיע לרשתות לחלון – אין כל הבדל! חשוב לקרוא, להבין ולהכיר את כלל סוגי הרשתות השונות הקיימות בכדי לדעת מה סוג הרשת המומלצת ביותר עבורכם.

הקפידו לשאול איזו סוג רשת או מהם היתרונות של הרשת אותה תרצו לרכוש.

בשונה משולחן פשוט, הרשתות לחלון מונעות כניסת יתושים ומזיקים, ועל כך – שומרות על בריאותכם ועל בריאות ילדיכם.

לכן, לפני שאתם בוחרים ברשת הסטנדרטית, בדקו וקראו אודות כלל הפריטים המוצעים בשוק.

התייעצו עם בעל מקצוע

עניין חשוב בנושא הרשתות לחלון הוא להתייעץ עם בעל מקצוע/חברה מומחית בתחום שיוכלו לעזור ולכוון אתכם למציאת הפיתרון המיטבי עבורכם. מה שרוב הישראלים לא יודעים, הוא שלא כל רשת מתאימה לכל חלון.

יכול להיות כי הרשת שתצטרכו לחדר הילדים, לא תתאים לחלון המרפסת הגדול וכי דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם הוא דווקא להשתמש בסוג רשת ספציפי עבור חלונות שונים ברחבי הבית. את כל אלו תוכלו לדעת רק לאחר התייעצות ושיתוף בעלי המקצוע בצרכים הביתיים שלכם, האישיים וכמובן כלל הרצונות העיצוביים שברשותכם.

 

מומחי רשתות לחלון ממליצים – רשת הגנה

רשת הגנה הינה רשת גלילה לחלון אשר מונעת כניסת יתושים ומזיקים, שומרת על בטיחות הילדים ואף מנקה את עצמה!

היא פטנט ישראלי שהומצא על חברת רשת הגנה ונקראה על שמם.

את הרשת מחברים למנגנון הגלילה, אשר נפרש על אורך החלון ואוטם אותו בצורה הרמטית.

ישנן מגוון יתרונות לרשת זו שמומלץ להכיר:

מניעת יתושים ומזיקים

הרשת הנה רשת נגללת אשר נפרשת לכל אורך החלון ואוטמת בצורה מלאה את כל שטחו. כך, היא מונעת בקלות חדירה וכניסה של יתושים ומזיקים למינהם לשטח הבית. 

הגנה ושמירה על בטיחות

ברחבי הרשת ישנם סורגי ברזל חזקים ועמידים במיוחד, אשר מספקים הגנה מלאה בפני נפילות ומעידות ויחד, מקנים עיצוב מעודן ונקי לכל חדר בבית.

חיבור למנגנון החשמלי של התריס

לרשת זו ישנה אפשרות לחיבור למנגנון החשמלי הקיים של התריס וכך, לשליטה מלאה על רמת האוורור בחדר, ושליטה בלחיצת כפתור על המנגנון.

נקיון אוטומטי

בתוך רשת הגנה, נמצאת מערכת המורכבת ממברשות פנימיות אשר מנקות אוטומטית את הרשת בעת כל פתיחה וסגירה שלה. כך הן עוזרות לשמור על אסתטיקת המוצר לזמן רב!

הסרה בעת הצורך

ברשת ההגנה ניתן להשתמש באופן קבוע או רק בעת הצורך – בעזרת ניתוק מהיר ובטוח של המנגנון. 

ניתן לבחור מתי להציב רשת זו ולתזמן זאת בהתאם לביקורי אורחים, ילדים או נכדים לביתכם, ולאחר חזרתם הביתה לנתק בבטחה את רשת ההגנה ולחבר אותה שוב בביקור הבא!

 

רשתות לחלון – בחירת הרשת האידיאלית

כפי שציינו, הקפידו להתייעץ עם מומחים בתחום – לא לפני שבדקתם ווידאתם את הצרכים שלכם לרשת החלון בביתכם ובדקתם אילו רשתות מציעות את הרשתות שעונות על כלל הצרכים שלכם.

צריכים עזרה בבחירת הרשת? בקישור הבא תוכלו לפנות ישירות למומחים שלנו ולקבל מידע נוסף והסברים אודות בחירת הרשת הנכונה עבורכם

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת