מחפשים רשתות לבית? אלו הדברים שאתם חייבים לדעת

רשתות לבית

רשתות לבית הן מוצר צריכה בסיסי בכל בית ובית בעונת הקיץ, הלא היא עונת המזיקים. יתושים רבים חודרים דרך הפתחים ובאופן טורדני למדי עוקצים את השוהים בבית, וגורמים לתחושה של אי נעימות. באמצעות הרשתות ניתן לבלום את כניסתם פנימה, ולקיים חיים שלווים ונטולי דאגות מיתושים. מחפשים רשתות לבית? אלו הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם ניגשים לרכוש.

סוגי רשתות לבית

יש כמה סוגים של רשתות לבית, חלקם נחשבים יעילים ואיכותיים יותר ואילו חלקם פחות. להלן הסוגים הכי נפוצים בשוק

רשת אלומיניום סטנדרטית 

הרשת הזולה מכולן. נחשבת די נפוצה, אולם עמידותה היא חלקית. בשל היותה פופולרית קל מאוד להתקין ולתקן אותה במידת הצורך.

רשת פיברגלס 

רשת שקופה שלא פוגמת באסתטיקה ובנוף הנשקף מהחלון. רשת זו נחשבת לאיכותית ועמידה במיוחד, ולאור כל זה גם המחיר שלה גבוה בהתאם.

רשת גרמנית 

זוהי רשת איכותית המחזיקה לטווח הרחוק. גם המחיר שלה הוא גבוה יחסית, בדומה לפיברגלס, אולם היא נחשבת פחות נפוצה ביחס לרשתות האחרות.

רשת גלילה 

רשת הגלילה ניתנת לגלילה מעלה ומטה, זאת על ידי ארגז גלילה שמחובר אליה. נוהגים להשתמש בה בעיקר עבור חלונות בחדרי ממ"ד.

רשת נגד בעלי חיים 

רשתות אלו מונעות גם חדירה של בעלי חיים גדולים יותר. מדובר ברשתות עבות ומגושמות יותר במראה שלהן, אולם הן נותנות מענה נהדר עבור בעיית כניסה של בעלי חיים הביתה.

רשת אקורדיון 

נוהגים להשתמש ברשת זו יותר כרשת לדלת ופחות לחלון. המנגנון של רשת זו לא פועל על בסיס מסילה, אלא מזכיר בפתיחתו אקורדיון. גם רשת זו נחשבת יקרה, עשויה להתקלקל די מהר וכן בלתי ניתנת לתיקון, מה שמחייב החלפה לרשת חדשה.

רשתות לבית – המחיר וגורמי ההשפעה

המחירים של הרשתות משתנים ומותאמים באופן אישי לכל אחד מהבתים. סקר שוק קצר יעלה מחירים שונים בכל אחד מהמקרים, וזאת לאור העובדה שיש כמה פרמטרים המשפיעים על כך:

כמה רשתות אתם רוצים להתקין בבית?

אחד מהנתונים שהכי משפיעים על המחיר הוא כמות הרשתות שמתכננים להתקין בבית. מצד אחד, ככל שתתקינו יותר רשתות כך המחיר יעלה באופן הגיוני, אולם באותה מידה ככל שיהיו יותר רשתות כך המחיר פר חלון יהיה נמוך יותר. על כן, אם כבר החלטתם להתקין רשתות לבית, מוטב לעשות זאת בכמה חלונות ברצף וכך להוזיל עלויות.

איזה סוג של רשת לבית?

ישנם כמה סוגים של רשתות לבית, כאשר כל אחד מהם מתומחר אחרת. שימו לב שככל שבוחרים ברשת עבה ואיכותית יותר, כך גם המחיר יהיה גבוה בהתאמה. למשל, אם תבחרו להתקין רשת נגד בעלי חיים, הנחשבת לעבה במיוחד וכמעט בלתי ניתנת לקריעה, העלות הסופית תהיה גבוהה יותר מאשר של רשת סטנדרטית מאלומיניום. כמו כן, גם סוג הפתיחה משפיע על המחיר, שכן רשת קבועה תהיה זולה יותר מרשת גלילה.

מה צבע הרשת לבית?

הרשת הסטנדרטית מגיעה ממוסגרת בצבע לבן, כאשר מי שמעוניין בצבע אחר יצטרך לשלם יותר, כל שכן כשמדובר בצבעים ייחודיים שזמינותם נמוכה.

מהו גודל החלון?

המחיר של רשתות לבית נקבע פר יחידה, משמע על פי כמות החלונות שיש בבית. המידה הסטנדרטית של חלון היא מטר על מטר, וככל שהוא יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר בהתאמה. 

 

לקריאה נוספת בנושא סוגי הרשתות הטובות ביותר למרפסת הביתית לחצו >

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת