רשת גלילה | יתרונות וחסרונות של רשת גלילה לבית

רשת גלילה

עולם הרשתות הינו עולם ותיק למדי, כאשר אחד מחלוצי התחום הינו רשת הגלילה. רשתות הגלילה הינן פטנט ייחודי של חברת רשת הגנה ומהוות פתרון פרקטי לפתחים פעורים או למי שמעוניין בתחתיות רצפה או חלונות ללא התקנת מסילות.

בקרב יודעי דבר מתנהל וויכוח ממשי אודות המוצר, שכן חלק טוענים שמדובר במוצר איכותי ועמיד לאורך זמן, בעוד הצד השני סובר ההפך. מתלבטים האם להתקין רשת זו גם בבית שלכם? ערכנו עבורכם רשימה של יתרונות וחסרונות שיעזרו לכם במציאת תשובה לשאלה – האם כדאי להתקין את רשתות הגלילה או לא?

 למי זה מתאים?

רשתות אלו עשויות להתאים כפתרון עבור מי שיש בביתו פתחים שאי אפשר להתקין בהם כל דבר אחר בשל הרווח או המקום שלהם. כך למשל, אם אין מרווח בין חלון הזכוכית לבין התריס, או לחלופין אם יש תריס שלבים שאי אפשר לפתוח עד הסוף, חלון בעל ידית בולטת שקשה לתפעל או כל אלמנט אחר שעשוי להפריע לסגירה או לפתיחה של החלון, רשת זו מהווה תחליף ראוי, נוח ויעיל הרבה יותר. הסיבה לכך היא שמעצם ההרכב שלה היא לא מותקנת בסמוך לחלון, זאת בשונה מרשת הזזה, ואפשר להתקין אותה בכל אזור, זאת כל עוד יש מרווח הנמדד ב3.5-4.5 ס"מ.

יתרונות ברשת גלילה

ישנם יתרונות רבים בהתקנת רשתות הגלילה:

  1. פתיחה מוחלטת של 100 אחוז – היתרון הגדול והמרכזי ביותר הוא היכולת לפתוח ולסגור אותה באופן מלא, מה שעוזר בהתמודדות עם מעופפים למיניהם וכן מאפשר לנקות את הרשת.
  2. עמידות ארוכת טווח – עם התחזוקה הנכונה, רשתות גלילה איכותיות ומקוריות יכולות להחזיק מעמד 10-15 שנים.7\
  3. פתרון יעיל – בניגוד לרשתות אחרות, רשת זו ניתנת להתקנה בכל מצב, אפילו כשאין מרווח מספק בין התריס לבין החלון.
  4. אחריות ארוכת שנים – בדרך כלל ישנה אחריות של עד 10 שנים על רשתות גלילה מקוריות (נתון המשתנה בהתאם למקום בו רכשתם).
  5. מנגנון ניקוי אפקטיבי – ברשת הגלילה יש מנגנון ניקוי הממוקם בחלקה העליון, ובעת פעולת הגלילה מתבצע הניקוי של הרשת.

חסרונות ברשת גלילה

כמו כל מוצר או רכש אחר, גם ברשת הגלילה ישנם חסרונות שחשוב לקחת בחשבון טרם הרכישה.

  1. גודל מוגבל – רשת גלילה מוגבלת בגודלה, ומשום כך היא לא בהכרח תתאים לפתחים במידות גדולות, אלא לפתחים של עד 160X210. אם הפתח לא מתכנס למידות האלו ועדיין רוצים להשתמש ברשת שאיננה חשמלית, יש אפשרות ליצור רשת בתיאום אישי. אולם עם זאת יש לציין שהתפעול שלה יהיה פחות נוח והבלאי יהיה מהיר יותר.
  2. אין שקיפות מוחלטות – המעוניינים יכולים להזמין רשת שחורה בעלת מידת שקיפות גבוהה, אולם אי אפשר שתהיה שקופה לחלוטין.
  3. מצריך דיוק – אם יש חוסר דיוקים במדידות, זה יוביל בהכרח לחוסר דיוק בגליפים, העלאת הלחץ שמופעל על הרשת וכתוצאה מכך גם בלאי גבוה, האטה במהירות גלילת הרשת, באגים במסלול וסיכוי לקריעת הרשת.

שורה תחתונה – האם כדאי להשתמש ברשת גלילה?

רשתות גלילה ללא ספק נחשבות למוצר עמיד ופונקציונלי. כדי להימנע מבאגים ותקלות חשוב לרכוש רשת מקורית ואיכותית, לבצע מדידות מדויקות וכן לוודא שישנה אחריות של היצרן על המוצר ורכיביו. הרשת כאמור נותנת פתרון במצבים בהם אין מסילות סביב הפתח, וכן עבור מי שרוצה להשיג סגירה מוחלטת של הרשת. 

 

 

לקריאה נוספת על רשת הגלילה לחצו כאן>>

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת