מעקה בטיחות למרפסת – הדרך להגבהת מעקה המרפסת

דוגמא של מעקה בטיחות למרפסת עבודת שטח של רשת הגנה

מעקה בטיחות למרפסת

אחד הדברים החשובים, כאשר ישנם ילדים קטנים היא בטיחותם. רוב המשפחות הצעירות, גרות בדירות ולכן מעקה בטיחות למרפסת, 

חוב למנוע נפילות ופגיעות. ישנן משפחות אשר מבצעות הגבהת מעקה, כך שהילדים לא יטפסו למשל אם מעקה בטיחות למרפסת הוא בגובה של 70 ס"מ, יש להוסיף לו הגבהה של 40 ס"מ,

על מנת שיהיה בגובה של 1.10מ'  זה למעשה התקן להגבהת מעקה. יש לציין, כי הרבה יותר חסכוני, להגביה מעקה, מאשר לפרק את הקודם ולהתקין מעקה חדש. היום, הגבהה, מהווה את הפתרון האולטימטיבי ביותר.

כיצד בודקים את הבטיחות במעקה בטיחות למרפסת?

יש לציין, כי מעקה בטיחות למרפסת, עשוי להיות מיוצר מברזל, עץ, או שילוב של אלומיניום, נירוסטה וזכוכית. על מנת להיות בטוחים כי המעקה הוא בטיחותי, הוא חייב להיות גבוה יותר מגובה של ילד, הכוונה היא בחצי מטר יותר. משפחות רבות, מעדיפות להגביה את המעקה והכוונה היא למעקה על מעקה, כך שהילד יהיה בטוח ולא יהיה כל סיכוי לנפילה חלילה. המעקה חייב להיות חזק, כך שאפילו אם נישען עליו הוא לא יזוז. החיזוקים של המעקה למרפסת, חייבים להיות עשויים מברזל או פלדה. החיזוקים, צריכים להיות מחוברים לקיר של המרפסת ובכמה מקומות.

כיצד בעל מקצוע מגביה מעקה למרפסת?

תחילה, על מנת לבצע הגבהת מעקה בטיחות למרפסת, יש להזמין איש מקצוע, אשר יבחן את המעקה הקיים וייקח מידות. יש לתכנן את תוספת ההגבהה, לבחור עיצוב, מרכיבי ההגבהה ולהחליט,

באם אתם מעוניינים תוספות מיוחדות. בעל המקצוע, ייתן הצעת מחיר מפורטת, כך שניתן יהיה להשוות מול עוד בעלי מקצוע ולהחליט אם הצעה זו  מתאימה.

רבים מעדיפים מעקה מזכוכית מחוסמת במרפסת, על מנת שניתן יהיה לחוש בתחושת מרחב וכן, הנוף ישתקף מבעד לזכוכית. המעקה, שומר על המרווח שבין הבית מחוצה לו.

באילו מקרים נוספים יש להגביה את מעקה הבטיחות במרפסת?

 לפעמים ישנם מבנים ישנים, אשר אפילו המעקה הקיים במרפסת, נמוך יותר מהגובה הממוצע ולכן,הבטיחות היא תמיד בעדיפות הראשונה. יש לשים לב, כי ההגבהה למעקה בטיחות למרפסת, תתאים לעיצוב הקיים. אם החלטתם על הגבהת מעקה זכוכית, למעקה הקיים, יש לשים לב למרווחים, כך שהרוח הנעימה תחדור למרפסת והזכוכית לא תחסום אותה.. 

היתרון הנוסף בהגבהת מעקה למרפסת הוא שבעל המקצוע בהזדמנות זו, יבדוק את חוזק המעקה הקיים,כך שניתן יהיה להגביה אותו בעוד כמה עשרות ס"מ.  יש לשים לב לעובי הזכוכית של תוספת המעקה . מעקה זכוכית, מתאימה לתנאי מזג האוויר הים תיכוני, שהוא כה אופייני לישראל. הזכוכית אינה מתנפצת בקלות ואת עובי הזכוכית, מחשבים לפי לחצי הרוח.

התקנת תוספת למעקה זכוכית למרפסת באמצעות פרופילים מאלומיניום

התקנת זכוכית למטרת הגבהת מעקה בטיחות למרפסת, מתבצעת באמצעות פרופילים מאלומיניום, בחלק העליון והתחתון של המעקה.

על בעל המקצוע, להפריד בין חומרי הגלם הקשיחים לבין הזכוכית הרבודה של המעקה, באמצעות שימוש עם גומיות מיוחדות. השקיפות של הזכוכית,

גורמת לילדים לא להיות סקרנים, על מנת לראות  מה יש בגובה או תחת המרפסת.

המגע על קצה ההגבהה של המעקה, אינו נעים,  כאשר מגביהים מעקה זכוכית, מה שמונע מילדים לנסות לטפס. יש לשים לב לחומרי גלם איכותיים, כך שמעקה הזכוכית לא יצהיב ויישאר נקי ושקוף עם השנים.

לפרטים נוספים, טיפים שאלות ותשובות לחץ כאן 

התאמת תוספת מעקה הבטיחות למעקה הישן

אם מדברים על  מעקה בטיחות למרפסת חשוב שתתדעו שבשנים האחרונות, 

חלה מגמה של הגבהת מעקות בטיחות למרפסות. הבחירה היא כמובן במעקות הזכוכית, היות ורבים כבר התקינו מעקה זכוכית, 

כאשר הם מעוניינים  להגביה אותו, הם יבחרו בזכוכית.

שימו לב, כי המעקה או ההגבהה שלו, עומדים לפי תקן ישראלי, מה שיגרום לכם להיות בראש שקט יותר לילדיכם ולמי שבא לבקר אתכם,כגון החברים של ילדיכם. 

בקשו אחריות ופנו כמובן לחברות מובילות, אשר עוסקות בהגבהת מעקות למרפסת. בעלי מקצוע  אשר מגביהים מעקות זכוכית, דואגים להשתמש באותם חומרי גלם, 

כך שהמעקה יהיה זהה לקודם ובאותו עיצוב בדיוק. בעל מקצוע, 

יודע כיצד לבצע התקנה בטיחותית. הזכוכית היא בעובי שבין 8-10 מ"מ שהיא זכוכית מחוסמת. הגבהת מעקה, יכולה להתבצע על רקע בטיחות והחוויה ש/לכם משימוש במעקה.

ניתן להגביה מעקות, גם במדרגות הבית וגם במרפסת.

 למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל הגבהת מעקה למרפסת.

 בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת