הגבהת מעקה מעוצב ובטוח

הגבהת מעקה
הגבהת מעקה

הגבהת המעקה של המרפסת היא נושא שאין להקל בו את הדעת, כי אם יש בבית ילדים קטנים, שהתחביב שלהם הוא לטפס על כל דבר, כולל השולחנות, הכיסאות, או כל משטח אחר שנראה להם מספיק מעניין להשקיף באמצעותו על הסביבה מגבוה, רוב הסיכויים הם שהם יסכנו את חייהם כשיגלו את מעקה המרפסת. בחברת רשת הגנה יש לנו מגוון פתרונות למצבים מסוכנים כאלו, ואחד מהם הוא הגבהת מעקה.

מתחילים עם שיקולי בטיחות וממשיכים עם שיקולי עיצוב

כל ההורים יודעים שהדאגה לשמירה על בטחון הילדים לעולם לא נגמרת, כי מספיקה שנייה אחת של חוסר תשומת לב, והאסון עלול להתרחש. במקרים רבים, הילדים נשארים בבית עם מטפלות או משגיחים אחרים שיש את כל הסיבות לסמוך עליהם, אבל ילדים יכולים להיות מתוחכמים אם הם רוצים להגיע לאיזה מקום ולא תמיד אפשר להשיג שליטה מלאה עליהם.

מסיבה זו, ומסיבות רבות אחרות, הגבהת מעקה היא פתרון מעולה לשמירה על בטחון הילדים ובני הבית האחרים. ועכשיו, שהבנו את השיקול הבטיחותי העיקרי, בואו נדבר קצת על העיצוב, כי קרוב לוודאי שאתם מוטרדים מפגיעה בנוף הנשקף מהמרפסת.

אז הדבר הראשון שכדאי לקחת בחשבון הוא התקנת מעקה זכוכית מוגבה, שגם משדרג את המרפסת, גם מיוצר מחומרים מעולים, וגם לא פוגע בנוף.

התאמה אישית לכל מרפסת

בחברת רשת הגנה אנחנו מיומנים בפיתוח עיצובים שונים של הגבהת מעקה שקוף, בטוח ומרהיב, שמשדרג את המרפסת לעיצוב מושלם. אלפי בעלי בתים בכל הארץ הזמינו אצלנו שירותי התקנת מעקות, או הגבהת מעקות, כולל התקנת סורגים, רשתות ומסכים להגנה על הבית.

תוכלו לבחור אצלנו מעקות בכל הדגמים, כמו למשל מעקות עם מאחז יד או בלעדיו, בסגנון מעוגל, על מרפסות גדולות בקומות גבוהות של בנייני מגדלים, על חומת בטון או לכל סגנון אחר של מרפסת, שזקוקה לשירותי הגבהת מעקה מתאימים, במקביל לשמירה על הקווים המנחים של הגנה על בטחון דיירי הבית, ושימוש בחומרים שקופים.

כך שאפשר להפסיק לדאוג לביטחון הילדים או המבוגרים בבית, ולהתייעץ עם המומחים שלנו על הגבהת מעקה בהתאמה אישית לסגנון הבית והמרפסת שלכם.

יתרונות הבחירה בהגבהת מעקה

כדי לחדד את הנקודה, בואו נבחן כמה מהיתרונות העיקריים של הגבהת מעקה:

  • כמעט ואין צורך בתחזוקה.
  • האוויר זורם בחופשיות למרפסת.
  • אין פגיעה בנוף הנשקף מהמרפסת.
  • זמינות במגוון צבעים, גדלים ודגמים.

התקנת לוחות הזכוכית של המעקה, והחיבור ביניהם לבין הקירות של הבית מאפשר יצירת מעגל קשור חזק ואחיד שאינו ניתן לניתוק. לוחות הזכוכית מחוברים עם אביזרי נירוסטה מיוחדים שמאפשרים שמירה על הבטיחות ועיצוב ייחודי.

עם התקנת לוחות הזכוכית במסלולים, מתבצע קיבוע שלהם משני הצדדים אל המסלולים, עם גומיות שמוחדרות בלחץ ומונעות התפרקות או תזוזה של הלוחות.

ומה השורה התחתונה פה?

עם שילוב של מקצוענות, מיומנות ושירות אמין, כמו גם עבודה עם מוצרים עמידים ואיכותיים, שאינם נפגעים או מחלידים, בתהליכי ייצור קפדניים ומדויקים, אין ספק ששירותי הגבהת מעקה שניתנים בחברת רשת הגנה מבטיחים התקנת מעקות מושלמים ברמה גבוהה.

אם עדיין יש לכם שאלות או תהיות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, והמומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את מוצר הבטיחות שהכי מתאים לצרכים ולמטרות שלכם.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת