חשיבות הגבהת מעקה למרפסת לבטיחות

הגבההת מעקה

דמיינו מה היה קורה אילו, בבת אחת, כל המעקות בעולם ייעלמו. זו תהיה קטסטרופה עולמית. אנשים היו נופלים ממרפסות או מדקים מוגבהים, ופעוטות וקשישים היו בסכנת חיים תמידית. למרות שאנשים רבים משתמשים במעקה למרפסת כמעט מדי יום, לא תמיד הם עוצרים לשקול את חשיבות המעקה לבטיחות. 

הם מתקינים מעקה להשלמת העיצוב של המרפסת והדק בגינה, ולעתים קרובות מקבלים כמובן מאליו את העובדה כי המעקה שלהם הוא יציב, חזק ובגודל מתאים. אז היום אנחנו כאן על מנת להזכיר לכם לא רק את החשיבות של התקנת מעקה יציב, אלא גם את חשיבות הגבהת מעקה למרפסת, לבטיחות בני הבית.

לעולם אל תזלזלו לרגע בחשיבות הגבהת מעקה, במיוחד במרפסת

כמובן שמעקה יכול להוסיף יופי לבית או לבניין, אך המטרה העיקרית שלו צריכה להיות תמיד בטיחות. על מנת לעזור לכם להבין את החשיבות המלאה של הגבהת מעקה למרפסת, ריכזנו רשימה של היתרונות הבטיחותיים:

איזון בהישענות על המעקה

כאשר אדם מאבד שיווי משקל כשהוא נשען על מעקה המרפסת, או סובל מחולשת שרירים, הוא עלול להיצמד למעקה. מעקה מספק יציבות, ותכונה זו חשובה במיוחד לילדים צעירים, קשישים ואנשים עם מוגבלות.

יש אנשים שנוטים להישען על המעקה שלהם למקרה שהם זקוקים לתמיכה נוספת או לאיזון, והגבהת המעקה מספקת להם את התמיכה המלאה.

מניעת נפילות מסוכנות

מעקות של מרפסות מספקים מחסום נחוץ בין המרפסת לבין החלל החיצוני, וזה חשוב במיוחד בקומות גבוהות. 

הגבהת מעקה למרפסת מסייעת בהגנה על ילדים סקרנים, חיות מחמד שמשתוללות בבית ומבוגרים שעלולים ליפול בשל חוסר שיווי משקל.

נוחות ושקט נפשי

אם אדם סובל מסחרחורת או פחד גבהים קיצוני, הגבהת מעקה למרפסת מאפשרת לו להרגיש יותר בנוח. זה גם מאפשר לאנשים להתהלך בבטחה במרפסת.

הגברת הבטיחות במזג אוויר סגרירי

במזג אוויר סגרירי, כולל גשם ורוחות חזקות, משטחי הריצוף עלולים להפוך לחלקלקים ומסוכנים. הגבהת מעקה למרפסת מספקת תמיכה, ואנשים רבים מבקשים תוספת זו על מנת להבטיח שלא יחליקו. כדי להגביר עוד יותר את הבטיחות בנסיבות אלה, מומלץ להקפיד על ייבוש קבוע של משטח הריצוף.

מניעת נפילות של פריטים בימים סוערים

בימים סוערים, הגבהת מעקה למרפסת יכולה למנוע מחפצים במרפסת להתעופף מחוץ למעקה. זה כולל ריהוט, מטריות, צעצועים, כריות וכדומה. המעקה המוגבה מאפשר גם למקם פריטים על קצה המרפסת ללא חשש, כמו ספות, מצלה ועציצים.

המעקה חייב להיות מותקן במקצועיות, בלי צל של ספק

כמובן שאתם יכולים לבצע הגבהת מעקה למרפסת בעצמכם, אבל כדי לוודא את ההקפדה על הבטיחות המקסימלית, חשוב להזמין את המעקה המוגבה מחברת רשת הגנה, ולקבל התקנה מקצועית של המומחים בתחום. 

כי מעקה שמותקן כראוי מגן עליכם מפני אסונות, והגבהת המעקה יכולה, פשוטו כמשמעו, להציל חיים.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת