רשת נגד חרקים

סובלים מחרקים בחודשי הקיץ החמים? נמאס לכם לנזוף בילד התורן שהשאיר רשת פתוחה ואיפשר ללהקת מזמזמים להיכנס אליכם הביתה? הכירו את הפטנט שלנו- רשת נגד חרקים שאף ילד לא יוכל לפתוח. באחריות.
אינם פוגעים בחזות הביניין
אינם פוגעים בחזות הבניין
אייקון מנגנון ניתוק במקרה שריפה
בעלי מנגנון לניתוק במקרה של שריפה בהתאם להוראות מכבי אש
מיוצר בישראל
פטנט ישראלי
a1
בטיחות של סורגים ורשתות לכל סוגי הפתחים בבית
אייקון רשת נגד חרקים
הגנה כפולה מנפילה מגבהים ומפלישת יתושים ומזיקים
לוגו a3
מעוצבים, אסתטים ובעלי מערכת לניקוי עצמי

רשת נגד חרקים – רשת נעולה

במרבית המקרים, אנשים מחזיקים רשתות המורכבות על החלון ונעות על מסילה משמאל לימין. זה אומר שניתן לפתוח את הרשת בקלות רבה, וכן שיש פעמים בהם הרשת אינה נסגרת עד הסוף, בין אם כתוצאה מטעות או בגלל בעיה במסילה. במצב כזה, החלון לא נסגר הרמטית ולכן יש תנועה פנימה של חרקים מכל סוג.

הבעיות ברשתות אלה נהיות משמעותיות יותר כאשר יש ילדים בבית. ילדים אוהבים לשחק ולהזיז דברים, והם שוכחים מה הם עשו מיד לאחר מכן. כאשר רשתות אינן מוגנות מפני פתיחה בידי ילדים, הרשתות נפתחות על ידיהם מדי פעם והבית מתמלא בעשרות חרקים מזמזמים לפני שמישהו שם לב למקור הפלישה ומתקן את המעוות. בשלב זה- סגירת הרשת היא בבחינת סגירת האורווה אחרי שהסוסים כבר ברחו.

הפיתרון שלנו לבעיה: רשת נגד חרקים בטכנולוגיה גאונית

אנו, לעומת זאת, פיתחנו טכנולוגיה ייחודית השומרת את הבית שלכם סגור לחרקים- באופן תמידי.

כיצד זה עובד? אנו מחברים רשת נגד חרקים לתריס הגלילה הביתי שלכם, בפרישה הרמטית לכל רוחב החלון. כל הרמה של התריס מעלה באופן אוטומטי יחד איתה רשת נגד חרקים. הודות לטכנולוגיה שלנו, לא ניתן לפתוח את החלון לחרקים כלל: או שהתריס הסגור מונע את הכניסה שלהם, או הרשת. ברשת הגנה אנו נותנים אפשרות לרשת גלילה חשמלית או רשת גלילה רגילה, כדי שכל אחד ימצאו את המוצר שמתאים לו.

רשת נגד חרקים שקופה

הרשת השקופה הינה בעלת שקיפות גבוהה, בדומה למרבית הרשתות. ניתן לראות דרכה אך גם ניתן לראות את קיומה. אצלנו ברשת הגנה קיים גם פתרון יחודיי המשלב רשת הגנה וסורג ביטחון שנקרא השקוף שבסורגים למידע נוסף יש לעבור לעמוד היעודיי.

רשת סופר שקופה

הרשת הסופר שקופה היא רשת מיוחדת בעלת שקיפות גבוהה אשר כמעט ולא ניתן לראות את קיומה. רשת זו מאפשרת לכם להנות מהנוף הנשקף מחלונכם- ללא הפרעה. 

רשת הגנה – החברה היחידה עם פטנטים בתחום הרשתות והסורגים בישראל. אצלנו תמצאו פתרונות שפשוט לא תמצאו במקום אחר!

השאירו פרטים עוד היום לקבלת פרטים על הטכנולוגיה המהפכנית שלנו לרשת נגד חרקים באיטום מלא>>

 

רשת נגד יתושים
רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו
רשת גלילה חשמלית