מי שכח לסגור את הרשת?! הסוף לרשת החרקים שנשארת פתוחה

רשת חרקים

בארץ חמה כמעט בכל עונות השנה כמו ישראל, רבים סובלים מחרקים שמגיעים לתוך הדירה או הבית. מצד אחד, אנו אוהבים את הפרטיות של ביתנו, אך מצד שני אנו מעוניינים כי אוויר צח ואור יחדרו מהחלונות והדלתות, אך ניתן להגן על המפתחים בכדי למנוע את כניסתם של החרקים. מומלץ להתקין רשתות המונעות את חדירתם של חרקים. מומלץ להתקין רשתות בכל חלונות הבית, בפתח של היציאה לגינה או למרפסת ובכל פתח שמבעדו עשויים לחדור חרקים. מצד אחד, הרשת מגנה ומצד שני, הבית עדין מאוורר. שימו לב, כי ככל שהרשת צפופה יותר, כך ההגנה היא רבה יותר.יש לדעת, כי חרקים פעילים 24 שעות ולכן, מומלץ כי הרשתות יהיו תמיד סגורות במשך כל שעות היום והלילה.אם אתם מעוניינים להישאר בטוחים מפני אורחים מעופפים ובלתי קרואים שעשויים לגרום נזק לבריאותכם, תוכלו לקרוא את החידושים בתחום הגנה על בני הבית מפני חרקים במאמר זה.

רשת שתגן באופו בטוח על בני ביתכם מפני חרקים

בגלל שענף הרשתות נגד החרקים התפתח, היום אפשר למצוא פטנט חדש, שרבים משתמשים בו. הכוונה היא אל רשת נגד חרקים שלא תגרום לילד או לאדם מבוגר, לשכוח חלון פתוח או דלת פתוחה וכן, תריסים שמבעדם החרקים ייכנסו הביתה. מדובר על חיבור של רשת איכותית ושקופה לתריס הגלילה של ביתכם. הרשת נפרשת הרמטית על פני כל תריס הגלילה. כל הרמה של תריס הגלילה, יחד איתו, תהיה הרשת. לא ניתן לפתח כלל את החלון וכן, התריס הסגור מונע את חדירתם של החרקים. ניתן להתקין רשת גלילה חשמלית או רשת גללה סטנדרטית, כך שכל אחד יוכל לבחור לפי, מה שנוח לו.

רשת נגד חרקים שקופה עם פטנט חכם

היום , כבר ניתן למצוא רשתות שקופות וחזקות, כאשר ניתן לראות באמצעותה וכן היא נראית לעין למרות שקיפותה. ההגנה היא בטוחה באמצעות רשת נגד חרקים איכותית ובעלת פטנט ייחודי להגנה  מקסימלית מחרקים. רשת זו, מיוצרת מפיברגלס, היא עמידה וחזקה וצברה פופולריות רבה. רשת זו היא הרשת המומלצת ביותר בקרב מתקיני רשתות ולקוחות שנהנים מהחוזק, השקיפות והאסתטיות שלה. בעבר, רשתות שנועדו להגן על הבית מפני חרקים וכל מיני מעופפים מציקים , הרשתות, היו מורכבות על מסילה, כך שניתן יהיה לפתוח את החלון או הדלת למרפסת או לחצר בקלות, כך שאם הרשת לא הייתה סגורה לגמרי, החרקים היו חודרים בכל זאת, כך שהרשת לא ממש סיעה למטרה שלשמה היא הותקנה. כמו כן, במיוחד ילדים, נוטים להשאיר את הרשתות פתוחות מתוך היסח הדעת או אי הקפדה.

הילדים כבר לא יוכלו להשאיר רשתות פתוחות

בעידן של היום, ניתן למצוא את הפטנט הייחודי באמצעות רשת נגד חרקים, אשר מהווה את ההגנה המרבית מפני מעופפים מציקים. רשת ההגנה, נשלפת מהחלון מתוך הגלילה, כך שהיא יוצרת נגנה מוחלטת גם מפני נפילה וגם מחדירת חרקים. מוצר זה מעשה, מסייע בשני דברים – סורג ורשת. תוכלו לשלוף את הרשת ולחבר אותה בכל פעם שתרצו. אם ישנו מצב חירום כמו שיפה למשל, אפשר יהיה לשחרר את הרשת תוך כמה שניות גם מבלי הצורך להשתמש בכלים מיוחדים.

גם ביטחון לילדים וגם הגנה מפני חדירת חרקים

ההתקנה של רשת נגד חרקים די פשוטה, באמצעות קדיחת שני ברגים. הרשתות החדשניות, מגיעות עם מברשות מה שמונע מהצטברות של הרבה אבק. ניתן למצוא מנגנוני בטיחות שהילדים לא יכולים לפתוח, מה שמונע מנפילה ומחדירת חרקים. מעתה, תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, באמצעות חברה המציעה רשתות איכותיות אשר גם מגנות על הילדים, כאשר רשתות אלה, יעילת במיוחד בבנייני מגורים ובדירות שנמצאות בקומות הגבוהות וכן, מניעה מוחלטת של חדירת חרקים.

רשתות ייחודיות להגנה מוחלטת לכל סוגי המפתחים בבית ובעסק

ניתן למצוא את כל סוגי רשתות נגד חרקים לכל סוגי החלונות, כך שאם ברצונכם ברשת קבועה או רשת נשלפת, שניתן לשלוף  ולנקות בכל פעם. אם הנכם מעוניינים להתקין רשתות בביתכם, יש לפנות לברה מקצועית, אשר מציעה פתרונות משוכללים, אשר תציע לכ את הפתרון היעיל ביותר, אשר ישמור על איכות חיכם ובני ביתכם. חברות איכותיות שמתקינות רשתות בעלות פטנטים ייחודיים, יתקינו את הרשתות על הצד הטוב ביותר והרשת תהיה מתוחה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת