סורגים שקופים: מדוע הם הפכו לפופולריים ומבוקשים?

סורגים שקופים

בישראל, ניתן למצוא מגוון רב של סורגים, אם לבית או לבית העסק, למשרד ולכל מיני מוסדות ציבור. בגלל פיתוח חדש של סורגים במראה שקוף, אפשר לוותר על תחושת הסגר וליהנות מנוף, מבלי להרגיש בבית כלא, באמצעות סורגי הברזל הסטנדרטיים שהיו נראים בבתים פרטיים ודירות רבות. היום הטכנולוגיה התפתחה וכן העיצוב, מה שמאפשר ליהנות מביטחון נגד פריצות לבית או לעסק, אך מצד שני, לא לחוש תחושת סגר.

סורגים שקופים:להיות עם ולהרגיש בלי

כל החוכמה היא לחוש ביטחון, מבלי לראות את הסורגים וזה היופי שיש בהתקנת סורגים שקופים. תוכלו להפסיק לחוש שאתם חיים בכלוב, באמצעו הטכנולוגיה החדשה אשר גרמה לאנשים רבים להתקין את הפתרון הבטיחותי והעיצובי גם יחד. אין צורך להתאים גוון של הסורגים לחלונות האלומיניום או העץ, משום ששקוף הוא ללא גוון ויכול להתאים לכל האלמנטים בבית. הסורגים השקופים, עשויים מחומר גלם, הנקרא פולי קרבונט, שהוא פולימר פלסטי. חומר זה, פותח בגרמניה ועמיד בפני שבירה או חום גבוה.

המלצה של אדריכלים ומעצבי הפנים

היום, מעצבי הפנים, ממליצים על סורגים שקופים, היות ומדובר על מראה מעוצב, מבלי תחושה של סגר. המטרה היא גם אי הסתרת הנוף ומבלי לוותר על הביטחון וההגנה על הבית או על בית העסק. יש לציין, כי סורגים במראה שקוף, עולים הרבה יותר מאשר סורגים העשויים מתכת, אך מצד שני מדובר על עצוב, ותחושה של מקום פתוח, נוף וחוזק של הסורגים. המראה של סורגים במראה שקוף, הוא מיוחד ויוקרתי.. הסורגים אינם מגיעים בריתוך, כי אם ביחידה אחת.

מה היתרונות בסורגים שקופים?

יש לציין, כי סורגים שקופים שוקלים חצי מזכוכית, הסורגים הם כה שקופים עד ל-90% שקיפות כך שהאור כול לחדור מבעדם. הסורגים ניחנים ביכולת בידוד אקוסטית וכן, הם בעלי תקן אש.  סורגים אלה, מצופים בשכבת הגנה וכן ב-UV כך שלא יצהיבו עם הזמן. קצוות הפנלים של הסורגים עברו ליטוש, כך שהם אינם חדים ואינם מהווים סכנה לילדים ומבוגרים כמו פציעות למשל. על הסורגים השקופים, תקבלו אחריות מלאה. יש לציין כי הפנלים של הסורגים מגיעי בשני סוגים של עובי, האחד בעובי של 6 מ"מ והשני 14 מ"מ.

מתאימים למגוון רב של חללים

יש לציין, כי סורגים שקופים, מתאימים למגוון רב של חללים, כמו דירות, ווילות ובתים פרטיים, פנטהאוזים, ווילות, משרדים, בתי עסק מתחומם שונים ועוד. גם בחנויות, מתקינים סורגים שהם שקופים, היתרון הוא שהעברים ושבים, יכולים להתבונן על הסחורה בחנות ובעל החנות מוגן מפני פריצות.לרוב, את הסורגים השקופים, מתקינים לרוחב המפתח ועליהם לעמוד בדרישות בטיחות של מכון התקנים, כך שהמרווח המקסימלי הוא של 10 ס"מ בין הסורגים. על הסורג לנשוא משקל עד ל-65 ק"ג. ניתן למצוא סורגים אלה בהתאמה מיוחדת למפתחים השונים.

תחזוקה נכונה של סורגים שקופים

יש לציין, כי על מנת שהסורגים ייראו נקיים, ממש כמו שאתם מנקים את חלונות הבית, כך יש להקפיד על ניקיון הסורגים. אם מזניחים את הניקיון, הסורגים כבר לא יהיו שקופים ומראם לא יהיה אסתטי. בקשו הוראות תחזוקה ממי שיתקין לכם את הסורגים. שימו לב כי עובי הסורגים לא ישפיע על מחירם וכן, בקשו אחריות על הסורגים לאחר התקנתם. שימו לב, כי אתם רוכשים את הסורגים השקופים מחברה וותיקה שמתמחה  בייצור והתקנה של סורגים אלה כבר שנים, ולחברה המלצות של לקוחות רבים.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת