סורגים שקופים – מחיר, איכות ומה שביניהם

סורגים שקופים על חלון

יש 2 סיבות עיקריות בגינן אנשים יבחרו להתקין סורגים בחלונות הבית – הסיבה הראשונה היא למנוע נפילות דרך החלונות. הסיבה השנייה, אשר רלוונטית בעיקר עבור דיירים הגרים בקומות הנמוכות, היא בכדי למנוע פריצות.

החדשות הטובות הן, שכיום הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ניתן ליהנות מסורגים אשר מתאפיינים בנראות אסטטית, אשר לא תפגע בעיצוב הבית ובאווירה – והכוונה היא כמובן לאותם סורגים שקופים.

סורגים שקופים – קווים לדמותם

סורגים שקופים מהווים את אחד החידושים האטרקטיביים ביותר שהטכנולוגיה תרמה לעולם הסורגים.

סורגים שקופים, מאפשרים ליהנות מבטיחות ומיגון איכותי וזאת, מבלי לפגוע באפשרות ליהנות מהנוף אשר ניבט מהחלונות.

יתרונות נוספים של הסורגים השקופים באים לידי ביטוי בעובדה שהם עשויים מחומר איכותי, אשר מתאפיין מחד במשקל נמוך, אך מאידך מתאפיין גם בחוזק ובעמידות גבוהה מפני מפגעים כמו: טמפרטורות גבוהות, שריפות ועוד..

יתרון נוסף, בא לידי ביטוי באסתטיקה, כאשר, כיום ניתן ליהנות מסורגים בשקיפות גבוהה במיוחד, אשר מאפשרים את מעבר האור בצורה שהיא כמעט מלאה.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות של הסורגים השקופים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה הן את החברה אשר תספק אותם הן את הסורגים עצמם – כאשר, יש לוודא שמדובר בסורגים איכותיים אשר עומדים בסטנדרטים בלתי מתפשרים ובתקנים המחמירים ביותר בתחום.

מחירם של סורגים שקופים

גובה המחיר של סורגים שקופים יושפע מלא מעט פרמטרים ובין היתר:

  • טיב חומרי הגלם – חשוב לבדוק מאלו חומרי גלם הסורגים עשויים (הסורגים עשויים מפסי פוליקרבונט הנחשבים כחזקים במיוחד) והאם הליך הייצור מתבסס על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, אשר יאפשרו את קבלת התוצאה טובה, האיכותית ובעלת העמידות הגבוהה ביותר. כמובן, שסורגים אשר עשויים בחומרי הגלם בסטנדרטים בלתי מתפשרים, יתאפיינו במחיר גבוה יותר בהשוואה לסורגים אשר עשויים מחומרים בסיסיים יותר.
  • עובי הסורגים – ברוב המקרים, ניתן לבחור בסורגים בעוביים משתנים של בין 5 מ"מ ל-10 מ"מ. ההמלצה היא לבחור בסורגים בעובי מינימאלי של 8 מ"מ – אך יש לקחת בחשבון, שככל שהסורגים יהיו עבים יותר כך גם מחירם יהיה גבוה יותר.

יש לקחת בחשבון כי המחיר של סורגים שקופים יהיה ברוב המקרים גבוה יותר ממחיריהם של סורגים סטנדרטים. כאשר, הסיבה לעלות הגבוהה טמונה באיכות חומרי הגלם ובטכנולוגיות החדשניות בהן נעשה שימוש לצורך המטרה.

יחד עם זאת, התוצאה הסופית תהיה גם איכותית יותר וגם אסטטית יותר – לכן, בחישוב יחס של  עלות אל מול תועלת, מאוד יכול להיות שתגיעו למסקנה כי סורגים שקופים יהוו את הבחירה הנכונה.

מהיכן להזמין את הסורגים השקופים?

אז אחרי שמבינים את הצורך בהתקנת סורגים ומגלים את היתרונות הרבים אשר טמונים בסורגים שקופים, בשלב הבא, חשוב לבחור בצורה נבונה את החברה ממנה תתבצע הזמנת הסורגים.

יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, אשר צברה לעצמה שם בעולם הסורגים בכלל ובעולם הסורגים השקופים בפרט.

כדאי לנסות ולדלות כמה שיותר פרטים על אותה החברה ובין היתר: על החומרים ועל הטכנולוגיות איתם היא עובדת – נתונים אשר יכולים להעיד במידה רבה על טיבה ואיכותה של התוצאה.

אם יש לכם אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות וחשוב מכך, לראות דוגמאות של סורגים שקופים שהחברה הוציאה "תחת ידיה" דבר זה יספק לכם אף תמונה רחבה יותר לגבי היכולות שלה.

שיחת ייעוץ ראשונית עם נציג מקצועי מטעם החברה, תאפשר לשאול את השאלות הנכונות, לקבל תשובות ובסופה של הדרך גם להגיע להחלטה שלמה שאכן מדובר בבחירה הנכונה ביותר עבור המטרה.

 

 

 

 

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת