הגבהת מעקה למרפסת ברזל

הגבהת מעקה למרפסת ברזל

העולם של היום מתעסק רבות בבטיחות. הוא פועל למען שמירת הביטחון ולמען יצירת פתרונות שיגבירו את רמת הבטיחות בכל עת. אין ספק שתאונות קורות, כל הזמן, אך עם הפתרון הנכון ניתן למנוע את התאונות בחלק מהמקרים. בטח שמעתם בתור ילדים או שאתם הורים לילדים שאומרים "תיזהר לא ליפול", "תתרחק מהמעקה" – אכן מדובר על תופעה מסוכנת אך אנחנו כאן בשביל לפתור אותה, ועל הדרך להפוך את המרפסת שלכם ליפה ודקורטיבית.

הסכנה במרפסות

אין ספק שמבחינת רבים, המרפסת היא גולת הכותרת של הבית. דרך המרפסת הם יכולים לקבל אוויר, הם יכולים לשבת לשתות קפה בבוקר או בערב, לעשן סיגריה, לעשות ברביקיו, להזמין חברים ובדרך כלל המשפחה מבלה שם.

כאשר יש משפחה עם ילדים קטנים או כאשר ילדים קטנים באים לביקור, המרפסת הופכת למסוכנת בעקבות המעקה. בדרך כלל, בנייה סטנדרטית אינה מתאימה לשהיית ילדים והמעקה נמוך. בכל זאת, ילדים אינם מודעים למה מסוכן ולמה לא ושהייה במרפסת עם מעקה מרפסת נמוך יכול להוות סכנת חיים.

הרבה שואלים אותנו האם יש חוק לגובה המעקה. אז כן, יש סטנדרט קבוע לגובה המעקה שנועד על מנת לשמור ולהגן מפני מקרים שכאלו, אך עם זאת הגובה הנקבע לא מספיק. לכן, רצוי לבצע הגבהת מעקה למרפסת ברזל.

 

אל דאגה, יש פתרון – הגבהת מעקה למרפסת

אמנם הסכנה קיימת אך גם קיים פתרון. ניתן בצורה פשוטה וקלה להתקין במרפסת הגבהת מעקה. כך כל דיירי הבית יוכלו ליהנות מהמרפסת, גם הקטנטנים שיוכלו להסתובב חופשי וגם ההורים והמבוגרים שלא יצטרכו לדאוג בכל רגע על הסכנה שיכולה לקרות.

באילו עוד מקרים דיירים יבחרו לבצע הגבהת מעקה למרפסת ברזל?

גם אם אתם יודעים שאתם רוצים להתקין הגבהה על המעקה במרפסת, לא תמיד יש לכך הזדמנות. הנה מספר מקרים שעבורם תרצו להתקין הגבהת מעקה למרפסת ברזל וגם תהיה לכם הזדמנות טובה להתקנה-

1. עיצוב מחדש או שיפוץ

בכל מספר שנים, דיירים מחליטים לבצע שיפוץ לבית, שיפוץ קטן או גדול או שפשוט מחליטים לרענן את העיצוב הקיים ולעצב מחדש. גם אם אתם בחרתם לעצב או לשפץ את המרפסת וגם אם לא, תוכלו לנצל את האירוע וכבר להתקין הגבהת מעקה למרפסת ברזל על הדרך. זכרו כי ההגבהה אינה "הורסת" את העיצוב, להיפך, היא שומרת על העיצוב הקיים ולכן תוכלו להיעזר בה בשיפור הנראות של המרפסת בתוספת של הפיכת המרפסת לבטיחותית.

2. צריכים מעקה גבוה יותר

אם אתם מצפים לבואו של ילד או ילדה למשפחה, או שאתם יודעים כי הקטנטנים שלכם כבר לא כל כך קטנטנים והם צפויים להתקרב לאזור המעקה במרפסת, עליכם לחשוב רחוק ולבצע הגבהת מעקה למרפסת ברזל. כך, אתם תהיו רגועים יותר בנושא הביטחון של הילדים שלכם וכך גם הם יוכלו לשחק בחופשיות במרפסת.

3. מעקה ישן הוא לא מעקה בטיחותי

אם אתם רואים שהמעקה הקיים במרפסת שלכם הוא ישן ואינו חזק, בצעו החלפת המעקה למעקה חדש, חזק ובטיחותי. במיוחד, אם אתם לא הדיירים הראשונים בדירה הנוכחית – אתם לא יודעים מה המעקה עבר, עד כמה הוא חזק ועד כמה הוא ישמש אתכם. אתם לא רוצים שחס וחלילה יקרה אירוע מצער בעקבות מעקה לא בטיחותי.

הגבהה למעקה במרפסת הוא הפתרון היעיל ביותר

נראות של המרפסת

מרפסות איכותיות הן מרפסות שהנוף בהן הוא משגע. רבים לא רוצים שהנוף שלהם ייהרס, והם צודקים! לכן, בכל עת ניתן לבחור בגבהה נקייה ויפה שלא הורסת את הנראות של המרפסת ואת נראות הנוף.

נראות חזות הבניין

התקנת הגבהה למעקה המרפסת שעשוי מברזל אינו פוגע בחזות הבניין אם מסתכלים עליו מבחוץ. מדובר על יתרון משמעותי מאוד שחשוב לקחת בחשבון.

 

אפשרות לנתק את ההגבהה

ברגע שהילדים גדלים מספיק וכי אין סכנה הנשקפת להם בעקבות מעקה נמוך, ניתן לנתק את המעקה ולהחזיר את המצב לקדמותו.

 

כיווני אוויר

הגבהת מעקה למרפסת ברזל שומר על כיווני האוויר ואת זרימת האוויר אל המרפסת. גם עם הגבהה ניתן לשבת במרפסת וליהנות מאוויר נעים ובריזה מרעננת.

 

לא מעקה חדש אלא תוספת אלומיניום

אם תוסיפו מעקה חדש על מעקה ישן, הנראות לא תישמר כי רוב הסיכויים החומרים יהיו שונים, העיצוב והנראות. ברשת הגנה אנחנו עושים את הדברים מעט אחרת, אנחנו מתקינים מסגרת אלומיניום שמתקבעת על המעקה ודרכה עוברים כבלים של נירוסטה. מצד אחד הבטיחות נשמרת ומצד שני זרימת האוויר לא נהרסת.

חזק במיוחד

גם שמדובר על הגבהה ועל תוספת למעקה הקיים, ההגבהה חזקה במיוחד. ללא איש מקצוע כנראה שלא תצליחו לפרק אותה. עובדה שמקנה בטיחות מרבית לדיירי הבית ובעיקר לילדים הקטנטנים.
אחריות
חברת הגנה מעניקה לכל ההגבהות מעקים למרפסת 10 שנות אחריות וזוהי בשורה משמחת שהופכת את בחירת ההגבהה לבחירה יעילה ונכונה.

תחזוקה וניקיון

כאשר מוסיפים אלמנטים חדשים לבית, תמיד חושבים על איך זה יראה והאם יהיה ניתן לנקות אותם בקלות. כאשר מדובר על הגבהת מעקה למרפסת ניתן להבטיח עיצוב נקי ומיוחד אשר לא מצריך תחזוקה וניקיון.

האם זול יותר להחליף מעקה?

לא בהכרח. על מנת להחליף מעקה, צריך להוריד את המעקה הישן, פעולה שלעצמה יכולה להיות ארוכה, מסובכת ולכן עולה כסף. לאחר מכן צריך לרכוש מעקה חדש שעולה גם הוא סכום לא מבוטל של כסף. לכן, הגבהת מעקה למפרסת ברזל הוא הפתרון היעיל ביותר, הרווחי ביותר ומספק את הבטיחות המספקת שאליה זקוקים דיירי הבית.

מדוע כדאי לבחור מעקה למרפסת מברזל ולא מזכוכית?

מעקה למרפסת יכול להיות מזכוכית או מברזל. כמובן שאם המעקה הראשוני הוא מזכוכית אין חובה להתקין הגבהה למעקה מזכוכית. ניתן לשלב את החומרים, זכוכית עם ברזל וברזל עם זכוכית. כאשר המעקה הוא מזכוכית, המראה הוא יותר נקי מאחר והזכוכית משמשת "כמראה" הוא מעבר נקי בין המרפסת לנוף.
מצד שני, הגבהת מעקה למרפסת ברזל היא הגבהה שניתן לשחק איתה מבחינה דקורטיבית. לכל אחד יש מרפסת אחרת ולכן הוא ירצה לעצב את המרפסת שלו בצורה שונה. כאשר בוחרים להגביה את המעקה באמצעות הגבהה מברזל ניתן לבחור סוגי עיצובים רבים ודוגמאות שונות. כך המרפסת תוכל להיות יותר ייחודית ויפה. כמובן שניתן להחליף את עיצוב ההגבהה בכל עת ואף להוריד את ההגבהה.
לסיכום, לכל הגבהה לבחור ברשת הגנה

רשת הגנה הוקמה ונועדה על מנת לספק הגנה לכלל לקוחותיה. נושא הבטיחות הוא הנושא הבוער בה ובכל עבודה היא שואפת לדאוג לכל דיירי הבית. החברה פיתחה מספר פטנטים ייחודיים בתחום רשתות ההגנה והגבהת המעקים, פטנטים שנועדו להעניק בטיחות מרבית. עם זאת, לחברה יש ניסיון עשיר בתחום, היא פועלת כחברה משפחתית ונותנת עדיפות תמיד ללקוחותיה. כל לקוח מקבל שירות VIP בכל עבודה, קטנה או גדולה, עיצוב הדירה יישמר ותוכלו להרוויח עבודה איכותית, דקורטיבית, המספקת הגנה לכל דיירי הבית.

ביצוע הגבהת מעקה למרפסת ברזל עם חברת הגנה יוכל להבטיח לכם: שמירה על נראות המרפסת ועל חזות הבניין, שמירה על כיווני האוויר, חוזק, יכולת ניתוק ופירוק של ההגבהה, נראות דקורטיבית והגנה מקסימלית.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת