הגבהת מעקה למרפסת זכוכית

הגבהת מעקה מרפסת

הגבהת מעקה למרפסת יכולה להיות צורך משמעותי בכמה מקרים: אסתטיקה, בטיחות, בואם של ילדים חדשים למשפחה או שקט נפשי באופן כללי. במדינה שלנו, אנחנו לא מפסיקים לשמוע על מקרים כואבים ועצובים על ילדים שנפלו מהמרפסת, אנשים מבוגרים שנשענו והתהפכו ועוד כל מיני סיפורים עצובים שמזעזעים את כל המדינה ואנחנו אף פעם לא מבינים איך הם קרו. 

רוצים להגביה את המעקה במרפסת שלכם? אנחנו קודם כל מאוד בעד! בואו להבין קצת מבחינה מקצועית מה זה אומר! 

 

הגבהת המעקה במרפסת זכוכית – האם זה אפשרי?

כאשר אנחנו, חברת רשת הגנה, מגיעים לבית שעלתה ממנו בקשה להגבהת המעקה במרפסת באים לבחון כמה דברים לפני תחילת העבודה. הפרמטרים הראשונים הם כמובן: החומר שממנו מיוצר ועשוי המעקה שלכם, העיצוב שלו, העובי שלו והרוחב שלו. כל אלה חשובים וקריטיים לפני תחילת העבודה. 

 

מעקה הבטיחות משפיע על האווירה והאנרגיה שיש בבית!

אם אתם חושבים שאנחנו מגזימים, כנראה שלא עברתם את השינוי הזה בעצמכם. כמות המתח, הלחץ, הצעקות, הדאגה ואפילו החרדה כשאורחים מגיעים לבית עם מעקה נמוך היא בלתי נסבלת ומעורבת בהמון מתח וחששות. לא פעם בעלי דירה אמרו לנו ששינינו להם את החיים. הגבהת המעקה היא פעולה שצריך לעשות תכף ומייד ולא להמתין. מה גם שנמוך בשביל אדם אחד זה לא מספיק נמוך עבור אדם אחר. כל משפחה והגובה שלה, כמות הילדים שיש לה וסף הלחץ ממקרים קודמים שעוד טמון בה. אם אתם מרגישים שאתם צריכים להגביה את המעקה פשוט עשו זאת ואל תקשיבו לדעות או הערות חיצוניות.
אתם יודעים הכי טוב מה יעשה אתם שלווים ורגועים יותר בבית שלכם. 

 

נראות או בטיחות? אנחנו לא תמיד צריכים לבחור בין השניים! 

הגובה של המעקה הוא נתון חשוב שמשפיע על העיצוב ורמת הבטיחות ולכן התחלת התהליך של הגבהת מעקה קורה מ2 סיבות עיקריות: סיבה עיצובית וסיבה בטיחותית. בני המקרים התחלת התהליך לגיטימית לחלוטין ויכולה לשנות את המראה של המרפסת ואת האווירה והאנרגיה בבית שלכם. 

 

איפה עוד אפשר להגביה את המעקה בבית?

אם אתם חושבים שאנחנו מקבלים פניות רק בעבור מרפסות אתם טועים לגמרי. אנחנו, חברת רשת הגנה, מקבלים כמות מאוד גבוה של פניות גם בעבור מעקה של מדרגות. בכל אחת מהבקשות חשוב להבין את ההשלכות גם על המראה ובטח על חווית השימוש שלו במרחב הביתי. 

 

מתי נדרשת הגבהה של המעקה אצלכם בבית?

אם אתם מתלבטים אם המעקה באמת נמוך מידי, אנחנו ממש מבינים אתכם. שאלות כמו: מתי הגובה הוא נמוך מידי? מאיזו סיבה? עולות כל הזמן גם בקרב משפחות וגם בקרב בעלי דירות. החלטנו לשים סוף לספקות ולשאלות ולתת לך במרוכז את כל המצבים המרכזיים שבהן מתעורר הצורך להגבהת המעקה בבתים:

 

הגבהת המעקה של המרפסת – הגבהת המעקה של המרפסת נדרשת לרוב במשפחות בהן יש תינוקות קטנים שכבר מתחילים לזחול וללכת. אולי זה הבית של סבא וסבתא, אולי זה הבית בהם הם גדלים. אם המעקה הנוכחי לא מספק להם את רמת הבטיחות שהם צריכים בשביל למנוע סכנת נפילה המעקה נמוך מידי. הגובה האידיאלי למעקה צריך להיות מעבר למרכז הגוף של השוהים בבית. אם המעקה מותק על גבי מדרגות או שאפשר לעלות אליו דרך מדרגה בבנייה צריך לקחת גם את זה בחשבון. 

הגבהת מעקה מדרגות – הגבהה של המעקה שנמצא סמוך למדרגות בבית קורה גם הוא משיקולי בטיחות לרוב. לפעמים הוא יכול לספק גם פתרון עיצובי! בכל אופן אתם לא חייבים להסביר לנו למה בדיוק בא לכם להחליף אותו, אם הוא לא מספק אתכם אנחנו מאחוריכם נעשה מה שאפשר כדי שתהיו מרוצים יותר. לפעמים המעקה לא נראה טוב והוא יותר מעיק ומאשר תומך. באמצעות שירות ההגבה תוכלו להיות שלמים יותר עם הנראות של הבית שלכם, להיות בטוחים יותר ואפילו להנות מהמעקה ולהשתמש בו. 

הגבהת מעקה זכוכית – הגבה של מעקה מזכוכית יכולה להתבצע בכמה אפשרויות שונות אך בכל אופן צריך להקפיד כי כל לוחות הזכוכית מהן מרוכבת המרפסת שלמים ואחידים ושהחברה שבחרתם לא מבצעת חיבורים או טלאים שיכולים לכער ולשנות את המראה של המעקה שכבר קיים אצלכם. הגבהה של מעקה זכוכית יכול להתבצע גם על ידי הגבה של רגלי המעקה ותוספת לוחות זכוכית שהיו מתחתיו. העיצוב אומנם מורכב אבל הוא שווה את זה. אפשר גם להגביה על ידי הגבהת פס האחיזה שנמצא בחלק העליון. 

 

הגבהה של מעקות – משימה לאנשים עם ידע מקצועי וניסיון

אם המשימה היא הגבהת מעקה, היא יכולה להישמע פשוטה לגמרי. במיוחד אם מדובר בהגבה של מעקה עשוי ממתכת או מעץ. ועדיין, באותה הנשימה, הגבהה של מעקה זכוכית היא משימה לא פשוטה אם אנחנו לא זונחים לגמרי את המראה ועיצוב. אנחנו חייבים לקחת בחשבון את לוחות הזכוכית שמעורבים במשימה ואת הפגיעה העיצובית שיכולה להיגרם מעבודה רשלנית או לא מקצועית שכל מטרתה היא בסך הכל להגביר את סף הביטחון והבטיחות בבית. אין צורך לוותר על עיצוב ונראות בשביל בטחון ורוגע. 

 

מה חשוב וחייבים לוודא לפני שאתם מזמינים שירות הגבהה? 

אתם תרצו לוודא שאתם שמים את הבית שלכם בידיים טובות ואצל אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחום. אתם רוצים לבדוק שמשתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר עבור הבית שלכם ובטיפול המעקה הנוכחי שלכם. תבדקו שאת בעלי המקצוע שבחרתם מעניין לא רק ההיבט המקצועי והמשימתי, אלא שהעבודות שלהם גם אסתטיות והמראה שבהן חשוב. שהם מסתכלים על השפה העיצובית בבית שלכם או אפילו רק במרפסת שלכם ויודעים לתת לכם מענה הולם גם לצורך הזה. 

 

חברת רשת הגנה – בטיחות, אמינות, חדשנות 

חברת רשת הגנה, כשמה כן היא, מספקת לכם את כל מוצרי ההגנה לבית שלכם במקום אחד. רשתות וסורגים לבית, פטנטים ייחודיים בתחום הסורגים והרשתות, מוצרי הגנה נגד יתושים וכמובן הגבהת המעקה במרפסת או ליד המדרגות שלכם.
החברה הוקמה מתוך חזון אמיתי למנוע מקרי תאונות ולתת מענה אמיתי וחדשני לתחושת הביטחון של דרי הבית ובמיוחד לילדים. חברת רשת הגנה כבר פיתחה כמה פתרונות ייחודיים בתחומי הבטחון שאינם פוגעים באסתטיקה של הבית!
אחרי שנחשפו למקרים רבים מידי של תאונות נפילה מגובה, של קשישים וילדים, הם הבינו שזאת שליחות גדולה ורצון אמיתי לסייע ולמצוא פתרונות יפים ובטיחותיים לבתים שלכם! 

 

חזון עיקרי ממנו רשת הגנה פועלת

לרשת הגנה יש ניסיון של למעלה מעשור בטיפול בתים והפיכה שלכם לבטוחים יותר. מאחורי העשור הזה ישנו ידע עשיר וניסיון רחב בתחום: ממיגון חלונות ועד הגבהת מעקים והכל קורה עם הציוד המתקדם והחדיש ביותר בתחום בשביל לשמור על הבטחון שלכם. כמובן שגם את הפאן העיצובי והאסתטיקה הם לא זונחים מאחור! 

רשת הגנה ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואישי לכל לקוח בכל דרך. יחס סבלני ואדיב ומציאה ויצירה של פתרונות ייחודים לבית שלכם! לכל חלון ולכל צורך שלכם. 

רשת הגנה – מקצועיות, אמינות, בטחון. 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת