התקנת רשתות לחלונות | איך עושים את זה נכון ומה חשוב לדעת?

התקנת רשתות לחלונות

 התקנת רשתות לחלונות היא אמצעי זהירות הכרחי כדי להגן על הבית מפני יתושים ומזיקים. ישנם סוגים רבים של רשתות, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. אם אינכם בטוחים איזה סוג רשת להתקין, הגעתם למקום הנכון שיעשה לכם סדר.

כדאי לבחור ברשת שמתאימה לא רק לצרכים שלנו אלא גם עונה על צרכי הסביבה. ישנם סוגים שונים של רשתות זמינות לרכישה. אך לפני שאתם רוכשים אחת, חשוב לשאול את עצמכם מספר שאלות:

איזה סוג של חלונות יש לי?

האם אני רוצה לכסות את כל החלונות או רק חלק מהם?

האם יש חיה שאני מנסה להרחיק?

מאיזה סוג חומר הרשת שלי צריכה להיות עשויה?

איפה היא תותקן?

כל ה

סוגי רשתות

הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא מהו סוג רשת החלונות המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

רשתות לחלונות נגד יתושים – 

רשת רגילה דגם סיני – 

מיוצרת מחומר PVC ללא הגנה מלאה מקרני שמש UV , מיוצרת בסין וברוב המקרים היא ללא אחריות.

רשת שקופה סטנדרטית – 

מיוצרת מחומרים איכותיים, כיום קיימים מספר דגמים איכותיים המיוצרים במספר מדינות כגון: איטליה, גרמניה, ספרד וארה"ב. רשת שקופה ואיכותית המיוצרת מסיבי זכוכית וללא פלסטיק מעורבב שנמצא בשאר הדגמים.  

רשת אורגנית לסביבת ילדים – 

רשת זו מיוצרת באיטליה במפעל טוסקני מחומרים איכותיים בלבד, ללא חומרי פיבר. מאפשרת כניסת אוויר מקסימלית,שקיפות מלאה ונמצאת בתנאי תו תקן מחמירים. רשת זו יוצרה מתוך האמונה שניתן להכניס הביתה מוצרים איכותיים, ירוקים, שאינם מכילים חומרים מיותרים. הרשת האורגנית אינה עשויה מחומרים המצויים ברשתות הקלאסיות ולכן אינה פולטת חומרים בהתחממות.

רשת נגד בעלי חיים – 

רשת לבעלי חיים מאסיבית יותר מהרשתות האחרות ועמידה בפני שריטות וגירודים של כלבים, חתולים ועכברים. זוהי הרשת ברמת שקיפות הכי נמוכה, ועם זאת מחירה הוא הגבוה ביותר. 

רשת חשמלית – 

רשת חשמלית זאת רשת המתנהגת בדיוק כמו תריס חשמלי, מדובר בפתרון אסתטי מאוד, אמין ובעל גימור יוצא דופן, מומלץ לדעת כי מקבלים תעודת אחריות יצרן בעבור רשת זו. 

 

התקנת רשתות

אחרי שבחרתם את סוג הרשת הטוב ביותר עבורכם ועבור הסביבה שלכם, החלק החשוב על מנת לקבל תוצאה מושלמת הוא בעצם התקנת הרשתות.

עבודת ההתקנה היא מורכבת שרצוי שתעשה ע׳׳י בעל מקצוע ולא לבד. התקנה נכונה לוקחת בחשבון היבטים רבים כגון: לקיחת מידות, התאמת סוג הרשת לחלון ולבית, התקנה במסגרת הפנימית או החיצונית של החלון, פתרון תקלות שצצות בעת התקנת רשתות לחלונות ועוד מספר רב של תקלות שעלולות להופיע לנו במהלך ולאחר ההתקנה.

חשוב להבין שרשת לחלון צריכה להיות אטומה וסגורה הרמטית, אחרת אין בה טעם. אדם שאינו בעל מקצוע לא יידע לבצע את ההתקנה באטימות מוחלטת וללא טעויות בדרך.

 

רשת הגנה, הדרך הבטוחה להתקנת רשתות לחלונות הבית שלך !

כאשר אתם בוחרים בנו, אתם מקבלים מעטפת של 360 מעלות של שירות ומקצועיות.

בשלב הייעוץ נספק את כל המידע שאתם צריכים בשביל התאמה מושלמת של רשת לחלון עבורכם. לאחר מכן נבדוק מבין האפשרויות המתאימות ביותר לצרכים ולכיס שלכם.

לבסוף, נתאם לכם מועד להתקנה עם מתקינים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

כך תוכלו לדעת שכל רשת שמותקנת אצלכם עומדת בסטנדרטים הבטיחותיים והאסתטיים הגבוהים ביותר.

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת