רשת הגנה למניעת חדירת יתושים, מעופפים, פורצים ונפילות

רשת נגד יתושים
רשת הגנה בחדר הילדים

יתושים מעיקים בקיץ הישראלי הכבד, יחד עם שאר המעופפים שממציאים את עצמם מחדש מדי שנה, או פורצים שמנסים לחדור לבית, ונפילות ילדים או מבוגרים, הם תרחישים שניתן למנוע בקלות עם התקנת רשת הגנה על חלונות הבית ומפתחים אחרים.

כל אדם שיש לו בבית רשת הגנה מבין את ההבדל של החיים לפניה ואחריה, והמומחים בחברת רשת הגנה, מתמחים בהצעת פתרונות חדשניים שמותאמים אישית לבית ולהעדפות העיצוב שלכם.

חשיבה חיובית היא תכונה נהדרת אבל לא תמיד היא מספיקה

התקנת רשת הגנה על חלונות הבית נותנת לכם שקט נפשי ומהווה את ההבדל בין חיים רגועים לבין חיים שמבוססים על פחדים. ולא, אנחנו לא מגזימים.

אלא אם כן יש לכם משרתים שעומדים מעליכם עם מניפות שמגרשות את היתושים והמעופפים המציקים שמתעופפים סביבכם בקיץ, או שאתם מאמינים שהחשיבה החיובית שאתם דוגלים בה היא שתמנע סכנות נפילה או פריצה לבית, אתם צריכים רשת הגנה.

עכשיו בואו נדבר במונחים של עיצוב

רשת הגנה צריכה להיות מיוצרת מחומרים צפופים כך שיתושים ומעופפים לא יוכלו לחדור דרכה, אבל חשוב שהיא תהיה גם מעוצבת בדגמים עדינים כך שחדירת האוויר לחדר לא תיחסם. בעבר רשת ברזל שלטה בתחום אבל היום טכנולוגיות חדשות מאפשרות ייצור דגמים מתקדמים של רשתות שמיוצרות מפיברגלס (סיבי זכוכית) בגישה מתקדמת.

הדגמים החדשים של הרשתות עמידים וחזקים יותר, מה שאומר שהרשת לא נקרעת בקלות. אם אתם מוכנים לקרוא לילד בשמו, אז אין גם את הפחד מתרחישים שבהם ילדים יישענו בטעות על הרשת ויצנחו יחד איתה.

ויש לנו גם חדשות מעודדות באמת

כשיש לכם רשת הגנה חזקה מספיק, פורצים אפילו לא ינסו לחדור פנימה, ויעברו לבית שקל יותר להיכנס אליו.

רשת פיברגלס היא רשת שקופה, כלומר, אתם יכולים ליהנות מהנוף כמו תמיד, עם כמה אוויר צח שאתם רוצים, ובלי זמזום מטריד מסביב.

תחזוקה קלה ופשוטה

רשת הגנה מורכבת ממנגנון של ניקוי עצמי. כן. מה ששמעתם. היא מנקה את עצמה בעצמה עם מברשת קדמית ואחורית. שתי המברשות מוסתרות בפרופיל מסגרת החלון, ועם כל פתיחה וסגירה, הרשת עוברת על פני המברשות, ופשוט מנקה את עצמה.

אם אתם טיפוסים כאלה, שגאים להגדיר את עצמם כחולי ניקיון, אתם יכולים לשאוב את האבק שהצטבר במברשות ולנקות את הרשת עם מטלית לחה.

וזה עוד לא הכול

אתם יכולים לרכוש רשת הגנה בחנות שמוכרת מוצרי בניה ולהתקין אותה בעצמכם. בטח שאתם יכולים, אבל על מנת להתקין רשת פיברגלס, אתם זקוקים לעזרת המומחים בתחום, שיודעים איך להתאים את המידות הנכונות לחלונות או למפתחים השונים בבית, ולהמליץ לכם על הרשת המתאימה, כלומר, רשת פיברגלס, רשת הזזה, גלילה או כל פתרון אחר שיתאים לבית ולהעדפות העיצוב שלכם.

המומחים בחברת רשת הגנה זמינים לייעץ לכם על בחירת הרשת המתאימה ויתקינו אותה במקצועיות שפותרת בעיות ומונעת יצירת בעיות חדשות. עכשיו כל מה שנשאר לכם זה ליהנות מאיכות החיים בבית.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת