רשת הזזה נגד יתושים

רשת הזזה נגד יתושים

ליתושים יש משימה אחת עיקרית. לחדור לבתים, להתעופף בחופשיות ולעקוץ כל אחד וכל דבר על הדרך. לדיירי הבית יש משימה אחת לא פחות חשובה: למנוע חדירת יתושים לבית.

להשגת מטרה זאת יש אמצעים רבים, שכולם כשרים: אפשר לרסס את הבית או לרדוף אחרי היתושים, אבל האפשרות הראשונה כרוכה בסיכוני רעלים וכימיקלים שמזיקים לנשימה, וגם הפתרון השני לא ממש יעיל.

הפתרון הנכון, אם כך, הוא להתקין רשת נגד יתושים, אבל גם הפתרון הזה, מושלם ככל שיהיה, מגיע עם חסרון אחד עיקרי: הרשת חוסמת את האוויר ופוגעת בנוף. אלא אם כן מתקינים רשת הזזה נגד יתושים, ומשיגים את כל המטרות בפתרון אחד פשוט ויפה.

מתקינים רשת הזזה ונושמים לרווחה. תרתי משמע

עם הרשת, שום דבר מיותר לא חודר לחדר, ובמיוחד לא יתושים או חרקים או זבובים או כל המעופפים שממציאים את עצמם מדי שנה. הרשת נמתחת על מסגרת אלומיניום קשיחה שמורכבת על מסילה ואפשר להזיז, לפתוח או לסגור אותה בהתאם לצורך.

רשת הזזה נגד יתושים ממוסגרת וניתנת להסרה בקלות לשם שטיפה רגילה עם מים. הרשת אסתטית, מעוצבת בגווני לבן ואפור, מאפשרת חדירת אוויר צח לבית כמעט במאת האחוזים, גם כשהיא סגורה, ומונעת לחלוטין את חדירת החרקים לבית. היא מיוצרת מחומרים עמידים ולכן אינה נקרעת, נפגעת או מתפוררת.

מי חשב שרשת נגד יתושים יכולה להיות פריט עיצוב?

בחברת רשת הגנה מקפידים על איכות אסתטית לצד איכות מקצועית בייצור מוצרי מיגון, ואנחנו מציעים שירות של התקנת אמצעי מיגון לבית במגוון סוגים. אם עד היום התלבטתם אם להתקין רשתות על החלונות ועל מפתחי הבית, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רשתות שמשתלבות היטב עם עיצוב הפנים של הבית ומציעות הגנה מלאה.

רשת הזזה נגד יתושים מורכבת על מסילה ומתאימה להתקנה כאמצעי מיגון על כל החלונות בבית, כולל על החלונות שמחברים בין הבית לבין המרפסת, והיא זמינה בגדלים שונים. מערכת זו נפוצה ביותר ונחשבת לבחירה הפופולארית בקרב בעלי בתים רבים.

התאמה אישית לצרכים שלכם

היא משמשת בעיקר לחדרים בהם רוצים לאפשר כניסת אוויר צח לבית בתקופות בשנה או בחלקים מסוימים של היום, כשהיתושים או החרקים אינם מתעופפים לבית. בהתאם לצורך, תוכלו לבחור רשת בגודל שמתאים לכם או שהמומחים שלנו יתאימו לכם פתרונות מיגון שיתאימו לצרכים שלכם.

הייחודיות העיקרית של רשת הזזה נגד יתושים היא שאפשר להרכיב אותה על החלון ללא צורך בקידוח, ובלי לפגוע בעיצוב הקיים של מסגרת החלון. ההרכבה פשוטה מאוד, וכל מה שצריך זה להתקין את המסילה ולהשיג מראה אסתטי של הבית מבפנים ומבחוץ.

מגוון יתרונות בפתרון מושלם אחד

רשת הזזה נגד יתושים מציעה פתרון חדשני שמגיע עם כמה יתרונות משמעותיים:

  • במקרה של מצב חרום, כמו למשל אם פורצת דליקה, אפשר לשחרר את הרשת במהירות ובקלות.
  • הרשת משתלבת היטב עם החלון, בלי לשנות את המבנה.
  • אפשר לפתוח או לסגור בקלות את הרשת.
  • התחזוקה קלה.
  • והכי חשוב – הרשת עמידה ושומרת על איכותה לטווח הארוך.
ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת