הגנה על הילדים – הדור הבא. הכירו את רשת הגנה

הגנה על ילדים-רשת הגנה

חברת רשת הגנה מפתחת ומייצרת פתרונות מתקדמים ייחודיים לענף הבנייה. איך מגיעים למצב שהעסק שלך מציל חיים? ואיך הופכים רשת מזיקים לביטחון של הילדים בבית? כל התשובות בפנים. 

החברה 

בין מבחר המוצרים של "רשת הגנה" ניתן למצוא מגוון מוצרי סורג ורשת לבית, לכל סוגי הבתים, מן הקל אל המורכב, ואת הכל תקבלו עם שירות וחיוך גדול, כיאה לעסק משפחתי. בני משפחת אביטן, שהקימו את העסק, מתגאים במחלקת הפיתוח בחברה ובמספר פטנטים רשומים, הכוללים את אחד ממוצרי הדגל – "רשת הגנה". פטנט המשלב גם סורגים וגם רשת. הגנת סורגים מפני נפילת ילדים וגם כרשת נגד יתושים וחרקים, הרשת מתחברת לכל תריס גלילה ופועלת אוטומטית. "רשת הגנה היא חברה שהוקמה מתוך הרצון למנוע מקרי תאונות ולתת מענה חדשני לביטחון דרי הבית בכלל ולילדים בפרט" אומר לנו מנכ"ל החברה, אדיר אביטן בחיוך וגאווה. 

הפטנט 

מחלקת הפיתוח בחברה הספיקה לייצר בשנים האחרונות מספר פטנטים ייחודיים בתחום המשלבים בטיחות מירבית ולא פוגעים באסתטיקת הבית כפי שהיה מוכר בתחום בעבר. רשת הגנה הוא פטנט ייחודי וחדשני שהומצא בחברה, המשלב סורג ורשת ביטחון המתחברים בקלות ע"י מנעולים זעירים לתריס גלילה חשמלי או ידני הקיים בבית. או בקיצור סורגים עם רשת. המוצר הינו עמיד וחזק ומשמש כיום אלפי לקוחות ברחבי הארץ שכבר החליטו להשתדרג. רשת ההגנה נותנת מראה קליל ונקי, תוך כדי שמירה מוחלטת על הביטחון בבית. 

אז איך זה עובד בעצם? 

בפתיחה של התריס, רשת ההגנה נשלפת על כל החלון מתוך בית הגלילה שלה היושב על אדן החלון ונותנת מעלה לכולו, יוצרת מעטפת הגנה מפני נפילה ומונעת חדירת מזיקים בלתי רצויים. ניתן להשתמש ברשת ההגנה באופן קבוע או רק בעת הצורך. אז אחרי שהאורחים, הנכדים והילדים עוזבים לביתם, נוכל לנתק בבטחה את רשת ההגנה ולחבר אותה שוב בביקור הבא. במקרה של מצב חירום (כגון שריפה) ניתן לשחרר את המיגון משני צידי החלון תוך מספר שניות ללא צורך בכלים מיוחדים. 

ומה עם הניקיון? ברשת הגנה יש מערכת מברשות פנימית המנקה אוטומטית את הרשת בכל פתיחה וסגירה ועוזרות לשמור על המוצר אסתטיקת המוצר לזמן רב, לניקיון יסודי מומלץ להשתמש בשואב אבק בעל מברשת רכה ולעבור עם מטלית לחה. 

מה הסיבה?

"אחרי שנחשפנו למקרים רבים של תאונות נפילה מגובה, בעיקר של ילדים וקשישים, ידענו ישר שאנחנו חייבים לתת מענה חדשני ובטיחותי ביותר, כדי למנוע מצבים נוספים של תאונות טרגיות מיותרות" מספר אדיר. כל אחד מבין את החשיבות למיגון החלונות בסורג, ובחברה לקחו את ההזדמנות ופיתחו את שלושת מוצרי הדגל, פטנטיים יחודיים לחברת רשת הגנה, החברה היחידה אשר רשמה פטנטים בתחום. 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו על התקנת רשתות לחלונות – לבד או עם בעל מקצוע?

בהצלחה! 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת