הכירו את הטרנד החם הבא, סורגים שקופים לבית.

סורגים שקופים
מהם בעצם סורגים שקופים?

בשנים האחרונות אפשר לראות שישנה התחדשות עירונית בישראל, אם תסתכלו היטב תוכלו לראות שרבים מן הסורגים במרחב הציבורי הפכו לשקופים. סורגים שקופים הפכו ללהיט גם בקרב הצרכן הביתי. הסורגים השקופים עשויים מחומר הנקרא פוליקרבונט, זהו חומר פולימרי חזק מאוד, הוא אפילו משמש למיגון מפני ירי. ישנם דגמים רבים של סורגים, אפשר לומר שמדובר על בשורה של ממש מבחינה בטיחותיות ואסתטית, ניתן להשתמש בהם בכל אחד מחלונות הבית, החל מהמרפסת ועד לחדרי הילדים.

 

מה היתרונות של הסורגים השקופים?

מניעת נפילה מגובה
לאחרונה נבנו בישראל מספר רב של בניינים גבוהים. בעקבות כך נוצרה סכנה ממשית של נפילה מגובה רב. הסורגים יתנו לכם שקט נפשי כאשר ילדכם נמצא במרפסת, הם עשויים מחומר חזק ועמיד בפני פגעי מזג האוויר. חשוב להדגיש  אין אפשרות להזיז או להפיל את הסורגים הללו. גם במקרה שילד ינסה לדחוף אותם לא תהיה עליהם כל השפעה.

מראה אסתטי

הסורגים השקופים הינם שקופים, דבר אשר לא פוגע במראה הבית, במקרים רבים אנו משקיעים רבות בעיצוב הבית. אנחנו לא רוצים שמראה של סורג יקלקל את החוויה האסתטית שרצינו לקבל.
יתרון נוסף הוא שהם לא מחלידים ולא מצהיבים, החברות אשר מבצעות את ההתקנה אפילו נותנות אחריות על כך. במקרים מסוימים האחריות יכולה להגיע עד ל 10 שנים ממועד ההתקנה. בנוסף ישנה אפשרות לבחור מבין מגוון  רב של עיצובים, בימינו הסורגים יכולים להיות גם פריט נאה שמוסיף לבית.

בטיחות
מדובר על סורגים חדשים ובטוחים, לפי מכון התקנים הישראלי, עליהם להיות מסוגלים לשאת עומס של 69 קילו לפחות. זאת על מנת שהם יהיו בטיחותיים לילדים. בנוסף ישנו איסור על כך שהרווחים בין המוטות וחללים אחרים בסורג יהיו יותר מ10 ס"מ.
ניתן להגיד בבטחה שכאשר רכשתם סורגים שעומדים בתקן ילדכם יהיו בטוחים. יתרון נוסף הוא שהם תורמים למיגון הבית, מחקרים הוכיחו שבית שיש בו סורגים סובל פחות מפריצות. חשוב לציין שחברות הביטוח מכירות בסורגים בתור מעכב פריצה.

למה חברת רשת הגנה?
האני מאמין של החברה שלנו אומר שעל בטיחות לא מתפשרים. כאשר מדובר בסורגים העבודה צריכה להיות מקצועית וללא פשרות.
חברת רשת הגנה מובילה את הדרך בתחום הסורגים והרשתות, אנחנו גאים להיות חלק ממהפכת הסורגים השקופים אשר מתרחשת בישראל, אנו מאמינים שלכל בית יש את הסורג המתאים לו. תוכלו לקבל מאיתנו שירות מלא ואדיב החל משלב הייעוץ ועד לשלב האחריות. אנו דוגלים במתן פתרון מלא ללא פשרות, הסורגים שתקבלו מאיתנו הם ברמה הגבוהה ביותר, מאושרים על ידי מכון התקנים ועברו בדיקת עומסים מיוחדת. אנו מספקים פתרונות מלאים הן לבתים פרטיים והן לבתי עסק.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמרשלנו על סורגים שקופים  סרוגים שקופים – הטרנד החם הבא

בהצלחה! 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת