סורגים לחלונות – מה חדש?

דוגמא של רשתות לחלונות - רשת הגנה

סורגים לחלונות – מידע מקיף

להתקנת סורגים לחלונות ישנה סיבה מרכזית אחת: שמירה על בטיחות. בקומות תחתונות מדובר על הגנה מפני פורצים ובקומות עליונות על הגנה מפני נפילות. מה תגידו אם נאמר לכם שמעכשיו ניתן להתקין סורגים גם למניעת חדירת חרקים שונים, ללא פגיעה בנוף, בכניסת האוויר לחדר, או באסתטיקה העיצובית של הבית? חברי הצוות המקצועי של חברת רשת הגנה, המתמחה בפתרונות חדשניים עבור ענף הבנייה, מספרים על הסורגים של המאה ה-21.

קודם כל בטיחות

כאמור, סורגים צריכים, קודם כל, לשמור על בטיחות בני הבית ואורחיהם, בין אם כהגנה מפני פריצות ובין אם כהגנה מפני נפילות החוצה. מאז המצאת סורגים לחלונותהסורגים ועד היום, נשמר כלל זה בקפידה, כמובן, ועד היום הסורגים היו עשויים ברזל ומחוברים לקיר, כדי לבצע את תפקידם הבטיחותי כראוי. ישנו תקן למרחק בין הסורגים, כך שראשו של ילד לא יכול לעבור בו, ובאופן כללי מבצעים הסורגים את המצופה מהם, למעט מקרים מעטים ויוצאים מהכלל. אך עם כל הנסיונות לייפות את הסורגים וליצור בהם פיתוחים ודוגמאות, הם נותרים, בסופו של דבר, מוטות מתכת וברזל כעורים, בדרך כלל בצבעי שחור או כסוף, שלעיתים גורמים לנו לחוש כאילו אנו כלואים בבית סוהר.

סורגים שקופים לחלונות

המאה ה-21 לקחה קדימה את ההתפתחות הטכנולוגית הגדולה של המאה ה-20 ומביאה את החדשנות לשיאים חדשים. בתחום של סורגים מעוצבים לחלונות ההתקדמות היא בכמה מוקדים: יצירת סורגים שקופים שהם כמעט "בלתי נראים", ואינם מפריעים ויזואלית לעיצוב הפנים או להתבוננות בנוף; התקנה פשוטה של הסורגים ללא צורך בהלחמות והברגות שיכולות להיחלש; אפשרות לפירוק מהיר ופשוט של הסורגים בעת חירום, או כאשר אתם רוצים לבטל את הסורגים.

ועוד קצת

הסורגים של חברת רשת הגנה אינם סתם סורגים לחלונות. מלבד כל האמור לעיל – שמירה על בטיחות ובטחון בצורה אסתטית ונעימה, עם אפשרות התקנה פשוטה ופירוק מהיר בשעת הצורך, מהווים הסורגים שלנו גם רשת הגנה מפני יתושים וחרקים אחרים החודרים לעיתים דרך החלונות. בזכות רשימת היתרונות הזו, התקנת הסורגים מומלצת לא רק לחדרי ילדים, בהם עניין הבטיחות מודגש יותר, אלא לכל חדרי הבית. כשתרצו- הסורגים מחוברים, וכשתרצו- הם מנותקים.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורג בטיחות – הביטחון של המשפחה

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת