סורג שקוף מחיר | המידע המלא על מחירי סורגים שקופים

סורגים שקופים

סורגים שקופים נחשבים לדרך מעולה למיגון בתי עסקים, בתי מגורים ומשרדים הממוקמים בקומה נמוכה. מעבר לעובדה שהם מהווים אמצעי בטיחות ברמה גבוהה, הם גם מעניקים למבנה נופך אסתטי ויפה. הסורגים השקופים עשויים מחומר הקרוי פוליקרבונט, הידוע בתור חומר חזק ועמיד. לאור זאת גם הסורגים עצמם נחשבים חזקים ומסיביים, ולעתים אף משתמשים בהם כמסך ממגן נגד ירי. בשל היותם כה איכותיים ופרקטיים, לסורג שקוף מחיר יקר יותר ביחס לסוגים אחרים של סורג. להלן כל המידע החשוב ביותר שתוכלו למצוא אודות סורגים שקופים.

סורגים שקופים – יתרונות וחסרונות

לפני שנחשוף בפניכם את כל הקשור בסורג שקוף, חשוב שתכירו את המוצר עצמו, על יתרונותיו וחסרונותיו. כמו לכל מוצר אחר שקיים בשוק, גם במקרה הזה ישנן נקודות חיוביות הנזקפות לזכותו, למול חסרונות.

יתרונות של סורגים שקופים:

  1. ידועים בחוזקתם הרבה.

  2. מחוסמים.

  3. רמת בטיחות גבוהה.

  4. עמידה בתקני הגודל – גובה של 105 ס"מ לפחות, עובי של 5 מ"מ לפחות, 7 ס"מ ריווח בין סורג אחד לאחר לכל היותר וכו'.

  5. עמידה בתקני בטיחות אש ועוד תקנים מחמירים.

  6. קלים לתחזוקה ולהתקנה.

  7. חסכון בתאורה – בשל היותם שקופים, קרני השמש חודרים פנימה ומאירים את החלל, מה שפותר את הצורך בתאורה.

חסרונות של סורגים שקופים:

  1.  מחיר – לסורג שקוף מחיר גבוהה יותר ביחס ליתר סוגי החלונות והסורגים.

  2. לא נפוץ בישראל – ישנו מספר מצומצם של יצרנים מקומיים שיכולים לספק סורגים שקופים.

סורג שקוף מחיר – כל מה שאתם צריכים לדעת

הזכרנו פה רבות שלסורג שקוף מחיר גבוה ביחס ליתר פתרונות הסורג, אולם עד כמה? מאחר וסורגים שקופים נחשבים לפתרון איכותי, בטיחותי, נדיר ויוקרתי, המחיר שלו גבוה יותר מאשר של כל סורג גנרי אחר. מה שבכל זאת קורה ובא לטובת הצרכן הוא שבזמן האחרון ישנה תחרות בתחום, מה שמוביל להוזלה יחסית של המוצר ומחירים משתנים בשוק.

כך או כך, כדי לבחון סורג שקוף מחיר סופי שייצא לכם, חשוב קודם כל לבחון את החברה שעתידה לתת לכם שירות. בשיח מולם וודאו שהצעת המחיר שקיבלתם היא אכן האטרקטיבית מכולן, וכן שפרטיה עונים בדיוק על הצרכים שהעליתם. מעבר לכך, ישנם מספר משתנים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי, כמו התקנה עצמאית או הבאת איש מקצוע, סורגים ישרים או סורגים בעלי בטן, מידת שקיפות הסורגים ועוד.

טרם רכישת סורגים שקופים – מה חשוב לבדוק?

מעבר לעניין של סורג שקוף מחיר, ישנם מספר דברים חשובים שצריך לבדוק טרם הרכישה. ראשית, יש לוודא שלסורגים יש ציפוי הבא למנוע שריטות ובלאי מוקדם. כמו כן, צריך לבחור בסורגים שמצופים בחומר שחוסם קרינת UV, כך שלא ייצבעו בצהוב וימנעו מהאור להיכנס. דבר נוסף הוא בדיקה שהסורגים מלוטשים, כך שלא יקרה מצב שהילדים באים איתם במגע ונפצעים. דבר אחרון הוא מקום הרכישה – חשוב לרכוש את הסורג השקוף רק מיצרן איכותי ומקצועי, המגובה באישורים ומציע אחריות מלאה עבור רכישת הסורגים. כל אלו צריכים להיות מגובים בכתב, כך שאם תפנו אליו תהיה אסמכתא כתובה המצביעה על כך. 

 

לקריאה נוספת בנושא מהם סורגים שקופים ומתי נתקין אותם לחצו כאן>>

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת