רשת נגד יתושים: כל מה שרציתם לדעת

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

רשת יתושים נגללת

למה חשוב להתקין רשת נגד יתושים?

אם אתם מחפשים רשת נגד יתושים להתקנה על החלונות והדלתות שלכם, ומניעת חדירת יתושים לבית, הפתרונות שיש לחברת רשת הגנה, יעזרו לכם. לא כל הרשתות נגד יתושים זהות, לכן חשוב להבין את המידע המלא על האפשרויות השונות, כך שתוכלו להבין מה אתם צריכים.

היתרונות הברורים של התקנת רשת נגד יתושים הם אוויר צח ואור שמש, ואנו מציעים ייעוץ על התקנת פתרון המיגון המתאים ביותר לביתכם. אז בואו נדבר רגע על רשת נגד יתושים, כך שתוכלו לקבל תשובות לכמה מהשאלות הפופולריות ביותר בתחום.

מכיוון שהתקנת רשת נגד יתושים מרחיקה מחוץ לביתכם יתושים ומזיקים אחרים כמו זבובים, עכבישים, לטאות וחרקים אחרים, שלא מצליחים להיכנס לבית, אם על המפתחים מותקנת רשת. 

הרשת שומרת על רווחת בני הבית ואתם יכולים ליהנות מהחיים בלי יתושים, זבובים וחרקים שמזמזמים סביבכם.

כמה זמן הרשת מחזיקה מעמד?

התשובה הקצרה לשאלה זו תלויה בחומר שממנו מיוצרת הרשת שלכם, ובבלאי שהיא נתקלת בו. לדוגמא, בעלי חיות מחמד רבים חווים מצבים של רשתות קרועות בשל קריעת הרשת על ידי ציפורני חיות המחמד שלהם. 

יחד עם זאת, אם מתקינים על החלון רשת נגד יתושים שמיוצרת מחומרים חזקים הרבה יותר מהרשתות הרגילות, הם יכולים ליהנות מרשתות שלמות במשך חודשים אם לא שנים ארוכות. רשת חזקה ואיכותית יכולה לספק גם עמידות מוגברת, כמו למשל רשת נירוסטה או אלומיניום.

להתקנה על חלונות או דלתות, רשת גלילה היא האפשרות הפופולרית ביותר

הרשת נמצאת בתוך קופסה קטנה שמותקנת מעל לחלון ואוטמת אותו מפני חדירת חרקים ויתושים. רשת מסוג זה אינה חלק מהחלון והיא מותקנת לאחר התקנת החלון.

היתרונות העיקריים של התקנת רשת נגד יתושים מסוג זה הם אפשרויות הפתיחה והסגירה של הרשת לפי הצורך, כך שבמשך היום, כשאין הרבה יתושים שחודרים לבית, ניתן לגלול את הרשת כלפי מעלה וליהנות מהנוף והאוויר, ובשעות הערב, כשיש יותר יתושים שנמשכים אל האור בבית, אפשר לפרוש את הרשת וליהנות מההגנה שהיא מציעה.

רשת נגד יתושים להתקנה על דלתות

להתקנת רשת נגד יתושים על דלתות, ניתן להשתמש ברשת נפתחת, ויתרון זה מעשי במיוחד בחודשי הקיץ, כשאפשר להשאיר את הדלתות פתוחות ועדיין ליהנות מהגנה מפני יתושים בזכות הרשת. 

הרשת מכסה את כל הדלת, כולל דלתות כפולות, וניתן להתקין אותה בשני חלקים. כאשר הרשת פתוחה, היא נמצאת בתוך מסגרת לצד הדלת, שמחוברת לדלת עצמה, והיא אינה מפריעה לתנועת הכניסה והיציאה דרך הדלת.

בשורה התחתונה

חברת רשת הגנה מציעה מגוון דגמים של רשתות נגד יתושים, שזמינות בכל הצבעים והחומרים, וניתנות להתאמה על חלונות ודלתות, עם אחריות לעמידות לטווח הארוך.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקים 

 
ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת