תריס סורג – כל מה שאתם צריכים לדעת

תריס סורג

באילו חדרים הכי מתאים להתקין תריס סורג?

תריסי סורג זוכים כיו לפופולריות גבוהה והופכים במהירות לבחירה מובילה יותר ויותר של בעלי בתים לפתרונות כיסויי חלונות. הם מציעים פרטיות, שליטת אור, נראות ותפקוד, והם גם מציעים לבית סגנון עיצוב אלגנטי נצחי.

היופי של תריס סורג הוא שאתם יכולים להשאיר את החלון פתוח וליהנות מחדירת אור ואוויר צח לבית. בהתאם לדרישותיכם וכמות המשטח משני צידי החלון, ניתן להפעיל תריסים אלו באמצעות מספר תצורות.

הרבגוניות של תריס סורג מדהימה; הם באמת עובדים עבור כל חדר. השיקול היחיד שיש להתמקד בו הוא החלל וגודל החדר. 

תריסי סורג זקוקים לשטח ברור סביב מסגרת החלון, כך שאם החלונות שלכם פינתיים, למשל, התריסים עשויים שלא להתאים, ובמקרה זה תוכלו לבחור בחבר רשת הגנה פתרון מיגון הולם אחר.

מאפיינים עיקריים של תריס סורג

תריס סורג זמין עם מגוון תכונות, ויש להם כמה היבטים שכדאי לזכור:

גימור אופנתי. תריסי סורג הם יצירת עיצוב קלאסית המוסיפה ממד נוסף לקווים וצורות החדר. הם נראים מהממים ומתאימים לכל סגנון עיצוב פנים של הבית.

בקרת אור מעולה. הסורגים מותקנים לרוחב, ומחוברים ביחידה אחת אל התריס, כך שהם מאפשרים חדירת אור טבעי לחדר כשהחלון פתוח, ומספקים פרטיות אולטימטיבית כשהחלון סגור.

סיוע בשמירה על טמפרטורה יציבה בחדר. בקיץ, התריסים המוגפים עוזרים להסיט את החום מהחדר, ובחורף מיקומם הנוח כנגד החלון מעניק להם תכונות בידוד.

קלות ניקוי. התריסים והסורגים קלים ביותר לניקוי, פשוט מעבירים עליהם מטלית לחה.

עמידות לטווח הארוך. בהשוואה לווילונות ותריסים מסוגים אחרים שעשויים להתיישן לאורך הזמן, תריס סורג מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים שמאפשרים לו להחזיק מעמד שנים רבות, בתנאים הנכונים.

שיקולי מקום. תריסי סורג זקוקים למרחב ברור לצד החלון כאשר הם נפתחים, אז קחו בחשבון את מיקום הקירות והריהוט שלכם בסביבת החלון.

הגנה מפני נפילות

אם ילד ניגש לחלון שאינו מוגן בסורגים, אין אמצעי בטיחות כדי למנוע את נפילתו בטעות. חשוב לזכור שתריסים רגילים אינם מיועדים להגן על ילדכם מפני נפילה דרך החלון. 

התקנת תריס סורג היא שיטה בטוחה להגנה מפני נפילות ילדים, ובשיטה זו, במקום להגביל את אפשרויות פתיח החלון, יש לכם את היתרון המשולב של אוורור ואור, מצד אחד, והגנה מלאה מצד שני, במוצר בטיחות והצללה אחד.

איך תדעו על מי לסמוך כשאתם רוכשים מוצר 

חברת רשת הגנה מתמקדת בצרכי מיגון וביטחון לחלונות ודלתות, ואנחנו מספקים שירותי התקנת תריסים, סורגים, מעקות, והגבהת מעקות, על מנת להציע פתרונות הגנה לצרכים שונים של בעלי בתים.

המוצרים שלנו מקיפים את כל סגנונות העיצוב, והחומרים המשמשים בייצור והתקנה של מוצרי אבטחה ומיגון לחלונות ולדלתות זמינים עם אחריות לחמש שנים, ועומדים בתקנים הרלוונטיים הנדרשים.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת