תריס סורג – כל הנקודות החשובות

תמונה של - תריס סורג המותקן על ידי חברת רשת הגנה

מלבד העובדה שהם מעניקים לנו אוויר ותחושת מרחב, חלונות הבית שלנו הם גם פתח לבעיות ולפורצים. כדי להגן על עצמנו מפני פריצות, אנו מתקינים סורגים על החלונות וכך מקבלים ראש שקט. אלא שעל רוב החלונות, אנו מתקינים גם תריסים, כדי שנוכל לפתוח ולסגור וליהנות מחושך ומאור ברמה הרצויה. כאשר אנו מתקינים את שתי היחידות הללו, אנו מקבלים חלון מגושם ומסורבל ולעתים מאבדים את כל מה שרצינו לקבל כשהתקנו תריס מלכתחילה. 

הרצון לשלב בין העולמות ולמצוא את עמק השווה הוביל את אנשי המקצוע בענף לחיפוש אחר פתרונות יצירתיים. המסע הזה הוליד את אחד הפריטים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות – תריס סורג.

מה זה תריס סורג?

תריס סורג הוא שילוב בין תריס לבין, ניחשתם נכון, סורג. תריס מהסוג הזה מאפשר להתקין על החלון יחידה אחת שממלאת שני צרכים חשובים במקביל. תריס סורגים עשוי מחומר קשיח ומחליף את הצורך בסורגים. עם יחידה כזו, תוכלו לפתוח ולסגור את הסורגים כאוות נפשכם וליהנות מתחושת הביטחון שסורגים צריכים להעניק לכם.

 

אילו סוגים קיימים בשוק?

תריס סורג מגיע במגוון סוגים וצורות, המתאימים לרצונות וצרכים שונים. ישנו תריס סורג מקובע, שיושב על החלון ולא זז, עימו אינכם צריכים להתעסק בו ולזכור לסגור אותו כשאתם יוצאים מהבית או הולכים לישון.

בנוסף, ישנו גם תריס סורג ידני, שמותקן עם מערכת ידנית שמאפשרת גלילה של התריס, כך שניתן לפתוח ולסגור אותו בכל עת בקלילות. 

הסוג האחרון הוא תריס סורג חשמלי. התריס החשמלי פועל באופן דומה למקבילו הידני, אלא שכאן מותקנת מערכת חשמלית שמאפשרת סגירה ופתיחה של התריס בעזרת כפתור או שלט. 

 

מה היתרונות של תריס סורג?

אחת הבעיות הגדולות ביותר עם הצורך שלנו במיגון הבית לצד הרצון שלנו להעניק לעצמנו אורח חיים נעים ונינוח בבית, היא העובדה שאנו נדרשים להתקין עוד ועוד יחידות על החלון – תריסים, סורגים, וילונות ומה לא. כך, החלונות שלנו נעשים מסורבלים ומגושמים. 

תריס סורג פותר את הבעיה הזו ומאפשר לנו לקבל חלון נקי, נעים, אסתטי וכמובן – בטוח ובטיחותי. עם יחידה כזו, אנו תופסים שתי ציפורים במכה ונהנים מחלון מוגן ובטוח אך יפה לעין ולא מעמיס על עיצוב הבית.

כמו כן, תריס סורגים מגיע בעיצובים שונים, המאפשרים לכם להתאים את מראה הסורג למראה הבית שלכם. 

יתרון נוסף הוא העמידות שלהם. תריס סורגים עשוי מחומרים עמידים ואיכותיים שמחזיקים לאורך זמן. הודות לכך, לא תצטרכו להתעסק עם היחידה מלבד לנקות אותה מעת לעת לפי הצורך וכמובן, לא תיאלצו להחליף אותה כל כמה שנים. 

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – רשת הגנה – מגנה גם מנפילות וגם מיתושים!

בהצלחה!

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת