סורגים מתקפלים – המאמר השלם

תמונה של סורגים מתקפלים - רשת הגנה

 

כולנו מכירים ומבינים את החשיבות הגבוהה של הסורגים בביתנו הפרטי ובבתי העסק שלנו. פריצות יכולות להתרחש בכל עיר, בכל שכונה ובכל סביבה, לכן חשוב מאוד שנגן על עצמנו מפניהן. אנחנו חייבים לאפשר לעצמנו לישון בראש שקט בתוך הבית שלנו או להרגיש בטוחים לעזוב את בית העסק שלנו ולשוב לביתנו. 

סורגים מעניקים בדיוק את תחושת הביטחון הזו. עם זאת, סורגים מגיעים במגוון צורות וסוגים ורובנו לא מספיק בקיאים בנושא כדי לבחור את הסורגים הנכונים לנו. 

מה זה סורגים מתקפלים?

סורגים מתקפלים הם סורגים לכל דבר ועניין, שניתן לקפל ולסגור בעת הצורך והרצון. בנוסף, הם ישרים ומתיישבים על חלונות, דלתות זכוכית או ויטרינות ואינם מגושמים ומסורבלים כמו הסורגים המוכרים. 

יתרונות הסורג המתקפל

  • תחושת ביטחון 

הסורגים המתקפלים מעניקים את אותו הביטחון והשקט הנפשי שנותנים הסורגים הרגילים. סורגים מהסוג הזה שומרים על החלון שלכם מפני פריצות בדיוק באותה מידה.

  • פרקטיות

עם סורגים מתקפלים, אתם נהנים מכמה עולמות במקביל. מצד אחד, אתם מקבלים, כאמור, את הביטחון שסורגים חייבים להעניק לכם. מצד שני, אתם יכולים לפתוח ולסגור אותם וכך למגן גם פתחים (דלתות, ויטרינות) שלא ניתן למגן עם סורגים רגילים.  

  • אסתטיקה

כאמור, הסורגים הללו ישרים ואין להם בטן, בניגוד לסורגים הרגילים. לכן, גם כאשר הם סגורים, אין לכם מול העיניים סורגים מגושמים שיושבים לכם על החלון. בנוסף, כאשר אתם נמצאים בבית, אתם יכולים לפתוח לרווחה את הסורגים ולהרוויח את הנוף שלכם בחזרה. 

  • נוחות

סורגים מהסוג הזה באיכות גבוהה מתקפלים בקלות יתרה.

  • עיצוב

סורגים מתקפלים מגיעים בשלל עיצובים שונים, שתוכלו להתאים לחלונות שלכם, לבית שלכם וכמובן לטעם האישי שלכם.

 

מתי כדאי להתקין סורגים מתקפלים?

במצבים מסוימים, אין מנוס מהתקנת סורגים מתקפלים, מאחר ששאר סוגי הסורגים לא יוכלו לספק את הצרכים שלכם. 

ברוב בתי העסק, הכניסה היא דרך ויטרינה או דלת חזיתית. כאשר בית העסק סגור, אתם כמובן נועלים את הדלת או הוויטרינה במפתח ולרוב גם במנעול נוסף. אולם, רוב הפורצים למדו לעקוף את המנעולים האלה וכאשר מדובר בבית העסק שלכם, הנזק הכלכלי והנפשי שעלול להיגרם לכם כתוצאה מפריצה הוא גדול. אחד המחסומים האפקטיביים ביותר, שפורצים לא יודעים כיצד לעקוף, הוא הסורגים המתקפלים. היתרון הגדול בסיטואציה הזו, לעומת התקנת סורגים רגילים, הוא שהם מתיישבים על הוויטרינה ובעת שבית העסק פתוח, הם מתקפלים ונפתחים וכך לא מפריעים לפעילות העסק.

בנוסף, בבתים עם מרפסת או גינה, שנסגרות בדלת זכוכית למשל, מומלץ להתקין סורגים מתקפלים, כדי שכאשר תלכו לישון או תצאו מהבית, תוכלו למגן אותו ולהיות מחוץ לבית או במיטה שלכם בראש שקט, כמו שמגיע לכם. כמו כן, ניתן להתקין סורגים מתקפלים גם על חלונות רגילים, כך כאשר אתם נמצאים בבית אתם יכולים לפתוח את הסורגים וליהנות מהאוויר הפתוח.

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורג או רשת – למה לבחור כשאפשר גם וגם?

בהצלחה!

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת