סורג או רשת – למה לבחור כשאפשר גם וגם?

סורג רשת

זה אומנם נשמע קצת מצחיק, אבל עד לפני מספר שנים לא הייתה בישראל אפשרות ראויה לשלב בין רשתות לסורגים. המושג 'סורג רשת' לא היה ממש קיים בלקסיקון. האפשרות הייתה לבחור בסורג, לרוב היה מדובר על אחד כזה שלא נראה הכי אופנתי בלשון המעטה. לאחר מכן היינו צריכים בעצם לבחור ברשת שמתאימה בדיוק לחלון עליו מותקנים הסורגים. בין האתגרים הכרוכים במשימת ההתאמה צריך גם לדאוג שהרשת לא תחליד או תתלכלך, שלא לדבר על חשש מקרעים (במקרה הזה פשוט צריך לקנות רשת חדשה לגמרי לאחר זמן קצר). אבל היום אין יותר צורך להתפשר על הסורג או על הרשת, בזכות המבחר הגדול של סורגי רשת אפשר לקבל את כל היתרונות ללא פשרות. מראה, בטיחות ומחיר מעולה בחבילה אחת!

מהו סורג רשת?

זהו למעשה פתרון מהפכני, אשר מספק את הנוחות ואת הביטחון של הסורג לצד כל היתרונות של רשת. מדובר על מוצר אשר עומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. זהו הדבר הראשון שצריך לבדוק כאשר רוכשים סורגים, עליהם להיות בעלי מסוגלות לעמוד בלחץ רב ובמפגעי מזג האוויר. אל הסורג הזה מתחברת רשת. לא מדובר על רשת פשוטה, מדובר על רשת מיוחדת, כזאת אשר יכולה להתחבר לתריס גלילה. אפשר להפעיל אותה מרחוק באמצעות שלט, כמו כן היא מתממשקת באופן מלא לבית החכם. ראוי להזכיר שמדובר גם באמצעי בטיחות מעולה נגד פריצות.

מה עוד? היא עובדת באופן אוטומטי! תוכלו להגדיר לה מתי להיפתח ומתי להיסגר, היא תמנע באופן מלא חדירה של חרקים, כך תוכלו לשמור על סביבת הבית נקייה בכל תקופה בשנה.
יתרון נוסף שאפשר למצוא במוצר זה הוא אפשרויות העיצוב המגוונות יחסית. מדובר על מוצר אסטטי מבחינת המראה שלו, המתאים באופן מושלם לכל בית מודרני. ישנן אפשרויות עיצוב רבות כאשר בוחרים בסורג רשת: אפשר לבחור את הצבע, את העיצוב המיוחד שמתאים לכם. אפשר לשלב בין סוגים שונים של סורגי לבין סוגי רשתות. מגוון האפשרויות הוא כמעט אין-סופי. אפשרויות העיצוב נמצאות אצלכם בכף היד, במרחק הקלקה אחת.

איך לבחור סורג רשת?
נשמע לכם מדהים, אבל איך בעצם בוחרים סורג רשת?
כדאי לבדוק האם מדובר על חברה ותיקה, כזאת שיש לה רקורד של אמינות וניסיון? עוד גורם שצריך להביא בחשבון הוא שירות הלקוחות: צריך לבדוק האם ישנה אחריות, האם היא כוללת גם אחריות על חלודה והצהבה, האם המתקינים הם בעלי הכשרה מתאימה?
לכן רגע לפני הרכישה, כדאי לעשות סבב קצר של טלפונים כך תוכלו להתרשם מהחברה שעומדת מאחורי המוצר.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת