רגע לפני שבוחרים: השיקולים בבחירת רשת גלילה

רשת נגללת. רשת גלילה לרוחב החלון כולו

לפני הכל – מהי בכלל רשת גלילה?

רשת גלילה הינה סוג אחד של רשתות לחלונות נגד יתושים ושאר מיני מעופפים. הרשת מגולגלת במתקן דמוי תיבה מוארכת שממוקמת על האדן העליונה של החלון. פתיחת הרשת נעשית על ידי משיכתה מטה באמצעות ידית, מוט או חוט. תנועת המשיכה פורסת ומותחת את הרשת בין המסילות הצדדיות, עד לחיבורה לאדן החלון תוך איטום מוחלט של הפתח.

רשתות גלילה מתאימות להתקנה על כמעט כל סוגי החלונות. כמו כן, הן עשויות להתאים עבור דלתות, ובעיקר כאלו הפונות ליציאה למרפסת או לחצר הבית. אך מהם השיקולים בבחירת רשת גלילה? לפני שקונים רשת נגללת, חשוב להבין למה היא מיועדת ומה הם יתרונותיה וחסרונותיה. על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

למה מיועדת רשת גלילה?

רשתות הגלילה פותחו עבור אלו שאינם מעוניינים במראה של רשתות המצויות כדרך קבע בפתחי הבית ומשפיעות על חזותו האסתטית. התקנת רשת גלילה מאפשרת לתזמן את השימוש לפי רצון הדיירים, כך שבעת אי השימוש היא איננה נראית לעין.

מהם היתרונות של רשתות נגללות?

  • אסתטיקה – כאמור, המנגנון של רשתות הגלילה מאפשר להסתיר אותן לחלוטין כאשר הן אינן בשימוש, ובכך מושג היתרון האסתטי של קבלת תצפית נקייה ושקופה לחלוטין, מבלי שהרשת תעיב על המראה הנשקף מהחלון או מהדלת. יתרון זה בולט במיוחד בפתחים שפונים לחצר נעימה או לנוף מרשים.
  • ורסטיליות – רשתות הגלילה מתאימות לכל סוגי החלונות, כולל חלונות ממ"ד או חלונות צרים במיוחד. רשת גלילה מספקת פתרון מושלם לחלונות שבהם אין הכנה מובנית של מסילות לרשתות. ככלל, ניתן לייצר רשתות גלילה בכל גוון ובכל גודל.
  • ניקיון – בשל העובדה שהרשת נשמרת בקופסא כל עת שהיא איננה בשימוש, היא כמעט ולא מתלכלכת או צוברת אבק.
  • חוזק ועמידות – בשנים האחרונות, רשתות הגלילה התפתחו ופותחו לכדי דגמים חזקים, עמידים ואיכותיים במיוחד שמחזיקים לאורך זמן. חשוב לבחור בדגם איכותי, רצוי מתוצרת אירופאית או אמריקאית.
  • עיצוביות – רשתות גלילה מגיעות בכל מיני גוונים, וקיימת אפשרות אף לצבוע את המסגרת ותיבת האלומיניום כדל להתאימה לצבע החלון הקיים. ניתן לבחור ברשתות גלילה במידת שקיפות משתנה, כולל רשתות שקופות במיוחד.

ומהם החסרונות של רשתות נגללות?

החיסרון הבולט הוא הקושי לנקות את הרשת מבחוץ, באם מדובר בחלון גבוה שאין אליו גישה מבחוץ, שכן הרשת איננה ניתנת לפירוק. חסרון נוסף הוא שמדובר ברשת עדינה במיוחד עם מנגנון פתיחה רגיש למדי, מה שמעלה את הסיכוי לתקלות, וכפועל יוצא מכך עלויות תיקון.

ולסיכום – האם כדאי לבחור ברשתות גלילה?

התשובה היא כמובן אינדיבידואלית. בסך הכל, ניתן לסכם ולומר שהיתרונות של רשת גלילה עולים על החסרונות. אך בכל מקרה חשוב לשקול את מכלול המאפיינים, היתרונות והחסרונות של רשתות הגלילה לפני הרכישה.

זקוקים לייעוץ והכוונה? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת