מעקה נמוך במרפסת? כל המידע על הגבהת מעקה

הגבהת מעקה

ילדים בעיקר נוטים לבחון את הגבולות ולהשתעשע, אבל מה קורה כאשר המשחקים מתרחשים באיזור המרפסת עם המעקה הנמוך? רבים הם ההורים, אשר חוששים לחיי ילדיהם, בגלל מעקה נמוך. הסכנה גדולה יותר, כאשר מדובר בבניין מגורים בקומות גבוהות. מספיק שילד או כל אדם, יבצע תנועה לא נכונה, חייו יהיו בסכנה. הבטיחות חייבת להיות בסדר ראש העדיפויות. במידה ויש לכם מעקה קיים, התקן הישראלי, דורש שגובה המעקה, יהיה לפחות 1.10מ'. למעשה גובה זה אינו מספיק ולכן יש צורך לבצע הגבהת מעקה בכדי שיהיה בטוח. למעשה, גם אם יש ברשותכם מעקה תקני, אבל אתם עדיין חוששים לילדיכם שמתקרבים אליו, אתם מאוד צודקים ולכן, מוטב להגביה אותו.

הגבהת מעקה המרפסת – איך זה עובד?

רבים מבצעים הגבהת מעקה למרפסת באמצעות חיזוק העמודים הקיימים והוספת מעקה זכוכית. יש לשים לב למרווחים בין הזכוכיות של המעקה. היום גם מהבחינה הבטיחותית וכן, מהבחינה האסתטית, חומרי גלם שקופים כגון זכוכית עבה ומחוסמת, יפתרו את הבעיה ותוכלו להיות שקטים שילדיכם לא בסכנה, או כל מי שמגיע אליכם לביקור. מה שטוב בהגבהת מעקה במרפסת, שאין צורך להסתיר את הנוף היפה, היות וניתן לראותו מבעד לזכוכית המעקה שביצעתם בו הגבהה.

 

על מנת להגביה מעקה אין צורך לחוש כלואים

למרות שסורגים ומעקות, עשויים להרתיע אנשים, רק מעצם המחשבה כי הם גרים בחומה מבוצרת, או תחושה של כלא, היום אין זה כך. מי שמעוניין לשמור על בטיחות בני משפחתו, יזמין הגבהת מעקה מזכוכית. התחושה היא של מקום פתוח ומוגן, כך שתוכלו להשיג שתי ציפורים במכה אחת. המעקות עשויים מזכוכית רבודה הנקראת "טריפלקס" שהיא זכוכית עמידה וחזקה שאינה דוהה או מצהיבה עם השנים. גם התחזוקה של מעקה הזכוכית, לאחר שתבצעו את ההגבהה, לא תהיה מורכבת, כי אם קלה. באמצעות חומר לניקוי חלונות, ניתן יהיה לנגב אותה ולהעניק לה מראה חדש כל השנים.

 

גם העמודים אשר מחזיקים את הזכוכית, אינם מחלידים, כך שהן עשויים מאלומיניום או אל חלד מנירוסטה, כך שניתן יהיה לבחור בגימור של מעקה אשר יתאים למרפסת דירתכם או במדרגות בבית הפרטי. שימו לב, להרחיק כל רהיט או חפץ שילדיכם יכולים לטפס עליו. יש להיות עם הילדים במרפסת, כלומר תחת השגחה מתמדת, על מנת להגן על בטיחותם. יש לציין, כי קיימות דרישות חוק נוספות, לגבי מעקה תקני או הגבהת מעקה, כשאר המרווחים בין הזכוכית של המעקה, יהיו כך שלא ניתן יהיה לכדור קטן  בגודל של 10 ס"מ לעבור דרכם.

 

בכמה ס"מ ניתן להגביה מעקה?

יש לדעת, כי הגבהה של מעקה זכוכית צריכה להיות 10 מ"מ של זכוכית מחוסמת והגובה של תוספת המעקה, נע בין 30-37.5 ס"מ יש להגביה את המעקה, באמצעות חובקים העשויים מנירוסטה. במידה וההגבהה של מעקה הזכוכית, מתבצעת על חומת אבן, ניתן יהיה להגביה אותו לגובה שבין 35-50 ס"מ והכול תלוי כמובן בגובהה של החומה. יש לשים לב במיוחד לדרישות התקן הישראלי כאשר מדובר בנושא של הגבהת מעקה. באמצעות תו תקן ישראלי, תהיו בטוחים כי העבודה היא תקנית ואתם יכולים לסמוך על תוספת המעקה בעיניים עצומות. מומלץ לבחור חברה, אשר עוסקת שנים במעקות, כך שלחברה ניסיון עשיר, שם ומוניטין וכן, המלצות רבות של לקוחותיה.

 

הגבהת מעקה זכוכית- שקוף שזה בטוח!

היום ישנם חומרי גלם רבים, כאשר בונים מעקה זכוכית, אך רבים מעדיפים מעקות זכוכית שכן, הגבהת מעקה זכוכית, יהיה קל ופשוט יותר למי שכבר יש לו מעקה זכוכית. השקיפות ותחושת החלל הפתוח וכן, זכוכית בטיחותית שהיא תחת תו תקן ישראלי, תגרום לכם תחושה של שקיפות ובטיחות גם יחד.

לקריאה נוספת על הגבהת מעקה המרפסת לחצו כאן

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת