רשת לחלון – מחירים וטיפים חשובים

רשת לחלון

כאשר מדובר ברשת לחלון, ישנן מספר שאלות שעולות כגון – איזו רשת היא המומלצת ביותר? מהן סוגי הרשתות השונות? מהם המחירים לכל רשת כזו? במאמר זה קיבצנו עבורכם את כל הטיפים החשובים שתצטרכו לדעת טרם בחירת רשת לחלון שתתאים לבית שלכם וכמה בדיוק זה הולך לעלות.

 

רשת לחלון – הסברים ומחירים לסוגי הרשתות השונות

רשת הזזה לחלון סטנדרט 

רשת הזזה היא הרשת הפשוטה הסטנדרטית אותה נוכל למצוא כמעט בכל בית. עבורה, תוכלו לצפות לטווח של בין  250-480₪. חשוב לציין כי עבור כל רשת, המחיר המדויק נקבע כמובן בהתאם למידות החלון והיקף ההזמנה.

 

רשת גלילה סטנדרט / מחוברת לתריס 

רשת גלילה לחלון כשמה כן היא – רשת אשר נגללת לאורך החלון וניתנת לפתיחה/אטימה ע"פ הצורך. עבור רשת זו, טווח המחירים אותו תוכלו למצוא יהיה בין – 630-990₪.

 

רשת נשלפת לחלון קיפ/דריי קיפ

רשת נשלפת היא בעיקרון רשת יתושים רגילה, אך ניתן להשתמש בכל סוג רשת שתבחרו. היא מתחברת לחלון קיפ/דריי קיפ והיא מחוברת בעזרת מערכת קפיצית במקום ברגים.

עבורה, טווח המחירים בשוק נע בין 290-500₪.

חשוב לציין שבניגוד לרשת הגלילה, היא אינה מומלצת עבור פתיחה וסגירה רציפה – ומומלץ לשלוף רשת זו לצורכי ניקיון וכו', אך לא באופן שוטף.

 

רשת הגנה 

רשת הגנה היא פטנט ישראלי רשום על שמנו, חברת רשת הגנה. מעבר לכך, ברשת זו יש עיצוב ייחודי שלא ניתן למצוא בכל בית, היא גם מספקת הגנה כפולה- מפני מזיקים ונפילות כאחד. לרשת זו ישנם סורגים מובנים אשר מוצגים בצורת פסים רוחביים אשר מטרתם להגן על ילדים, חיות מחמד ואף על כלל דיירי הבית, מפני מעידות, נפילות ופציעות למינהן בצמוד לחלון. היא המומלצת ביותר עבור בתים בעלי מספר קומות או דירות בבניין בכל קומה באשר היא. מחיר של רשת זו נע בין – 890-1900₪. 

 

רשת גלילה חשמלית 

רשת זו הינה גם פטנט ישראלי על שם חברת רשת הגנה. היא דומה במהותה לרשת גלילה אך מגיעה עם מספר מאפיינים ייחודיים עבורה שלא ניתן למצוא באף רשת לחלון אחרת. ראשית, רשת גלילה חשמלית גם היא, מספקת הגנה כפולה מפני מזיקים ונפילות כאחד בזכות סורג ברזל מצורף. שנית, רשת זו יכולה להתחבר למנוע הקיים של התריס החשמלי או להגיע עם מנוע משל עצמה. בנוסף, יכולה להגיע עם שלט רחוק. נקודה חשובה עבור רשת זו היא שכבר בעת ההתקנה, תקבלו מפתח איתו תוכלו לנתק את המנגנון החשמלי בעת שריפה או הפסקת חשמל ולבצע שימוש ידני. המחיר לרשת זו כולל מנוע ועם/בלי שלט רחוק ינוע בין 2,500-5700₪, כמובן, לכל תוספת יש מחיר משל עצמה כך שהמחיר המתואר כאן נקבע ע"פ המינימום (כולל המנוע כמובן) והמקסימום (כולל כל התוספים) אליהם תוכלו להגיע. כפי שציינו קודם המחיר נקבע בהתאם למידות החלון ולהיקף ההזמנה.

 

העיקרון החשוב בעת בחירת רשת לחלון

הדבר החשוב ביותר בבחירת הרשת הנכונה לחלון שלכם היא כמובן ההתייחסות לצרכים שלכם. בין אם אתם גרים בבית קרקע או בניין, בעלי חלונות גדולים או קטנים ואף עם ילדים/חיות מחמד בבית. כל אספקט כזה או אחר מגיע עם שיקול משלו. המלצה שלנו – התייעצו עם מומחה בתחום ושתפו אותו בכלל השיקולים והנקודות החשובות לכם. הוא כבר ידע להתאים עבורכם את הרשת לחלון הנכונה והמתאימה לכם.

 

להתייעצות עם המומחים של רשת הגנה – לחצו כאן

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת