סורג אבטחה – בטחון לגוף שקט לנפש

דוגמא של התקנת סורגים לחלונות - רשת הגנה

סורג אבטחה לא הופך דלת או חלון לבלתי ניתנים לפריצה, אבל הוא הופך כל ניסיון להיכנס מבעדו לניסיון פריצה, ולפיכך, לפעולה בלתי חוקית, לפלילית. סורג איכותי ואפקטיבי הוא כזה, אשר כל ניסיון לחדור אותו מעורר אזעקה, אם במוקד שירות או אם במשטרה.

סורג אבטחה עשוי להניא פורצים פוטנציאליים, קל וחומר כאשר הוא מהווה שכבת-מגן נוספת על דלת או חלון. הסורג ממלא תפקיד חשוב ביותר בעצם קיומו, ודאי כאשר הוא אטום ומתפקד כמעטפת לחלון או לדלת מבנה בכלל ועסק בפרט.

סורג אבטחה נגלל או מתקפל

סורג אבטחה נגלל או מתקפל מאפשר פתיחתו לרווחה באופן שהוא 'נעלם' כליל בשעות שבהן המבנה פתוח וניתן לסגירה כשרוצים לנעול אותו. מנגנון חשמלי לפתיחת הסורג ולסגירתו מאפשר לשלוט לא רק על עצם הפעולות אלא אף לקבוע את הגובה הרצוי.

סורג אבטחה – כשמו כן הוא:

הסוגים השונים של הסורגים מיועדים להעניק רמות שונות של אבטחה. סורג ודאי אמור להעניק הגנה מרבית ומיטבית על המתחם עצמו בכלל ועל תכולתו. סורג אבטחה על חלון או על מרפסת עשוי להיות קבוע, בעוד סורג שתפקידו לשמש הגנה על חנות, שאמור לאפשר כניסה ויציאה נוחים ממנה, ודאי יהיה סורג גלילה.

היות שכל סורג אבטחה אמור לתת מענה לאורך זמן, חשוב שהוא יהיה מיוצר מחומר קשיח ועמיד, כגון פלדה מגלוונת, אשר עבר טיפול כימי נדרש, על מנת להבטיח את עמידותו מקורוזיה וחלודה. כאשר אתם מזמינים סורגים לבית או לעסק – עמדו על זכותכם לקבל אחריות על המוצר ועל התקנתו.

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – סורגים שקופים: פתרון מתקדם להגנה מפני נפילות מגובה.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת