סורגים שקופים מחיר – לקבל את הטוב ביותר

סורגים שקופים מחיר

סורגים שקופים מחיר

סורג שקוף מורכב מחומר שמכונה פולי קרבונט, פולימר תרמו פלסטי, שפותח במהלך שנת 1953, באמצעות חברת באייר, ממדינת גרמניה. חומר זה שריד ביותר מפאת שבירה ושריד מפאת טמפרטורה גבוהה.

אינפורמציה חשובה הודות סורגים שקופים מחיר  

סורגים שקופים הינם הדרך הכי מיטבית עבור מיגון של חברה טובה בקומה נמוכה או בית מגורים ומשרד, אשר היעד שלהם להיות בטוחים ברמה הכי רבה , אך הינם גם טובי מראה. הסורג השקוף מורכב מן החומר פוליקרבונט, מה שהופך אותו לחזק ביותר, הוא גם תקין עבור מיגון אל מול יריית אקדח, אך ככזה הינו אין מבוצע באמצעות מסגר. בשל זאת, קיימים קמעה בני אדם שמייצרים אותו ובשל כך סורגים שקופים מחיר הינו יקר למדי, לעומת סורג שונה.

מדוע סורגים שקופים מחיר יקר לעומת סורגים אחרים?

בוודאי עלתה בדעתכם המחשבה – מה הינו סורגים שקופים מחיר? בשל כך כי עסקינן הודות מוצר איכותי, ברמה גבוהה, אקסקלוסיבי ובייצור עצמאי, הינו יקר יותר לעומת סורג גנרי. קיימת בתקופה זאת אומנם תחרות על התחום, מה שגורם לירידת מחיר בכל מיני אחוזים , ברם עדיין קיימים מעט יצרנים שעוסקים בתחום זה ויש לדבר מובן ניכר בשטח. משמעותי לבחון כהלכה את בית העסק שתרצו להתנהל מולו, על מנת שתוכלו לקבל את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר והמפרט שיענה ספציפית כמה שיותר לדרישות שלכם. המעלות הרבות של סורג שקוף החלונות האלו הופכים אותם גם למעט יקרים יותר, אך לא תתרוששו מכך כלל וכלל.

פירוט של סורגים שקופים מחיר  

  • במידה והנכם מעוניינים לרכוש סורג נפתח לבית העסק שלכם, ומעוניינים שהוא יהיה סורג שקוף, עליכם להבין כי סורגים שקופים מחיר ראשיתו בערך החל מתשע מאות ₪ למטר, וההתקנה עולה מספר מאות ₪ , לא כולל חיתוך, עיצוב והובלה. שורה תחתונה, אין מדובר בהוצאה זולה בכלל. במידה והנכם רוצים לדעת כיצד לשמור סורג שקוף במחיר ברמה ידידותית והגיונית, יש להניח שמומלץ שתרכשו סורג זה רק איפה שהנכם חייבים .
  • סורג בהתקנה עצמית – הווה אומר – הנכם באים באופן עצמוני לאסוף אותו ומתקינים אותו בעצמכם או הכי הרבה מזמינים איש מקצוע, שלא עוסק עם רישיון בתחום. זה, הדבר עשוי להוזיל באופן ניכר את העבודה, אבל עסקינן הודות סורג שלא חזק במיוחד והיעד הינו בפרט למנוע מקשישים או ילדים ליפול, והם לא מתפקדים היטב נגד גנבים. במה שקובע כאן את סורגים שקופים מחיר הם התפסנים לחלון: ככל שיש יותר – זה עולה יותר כסף. יחס לגודל החלון, המחיר בסביבות בין מאתיים וחמישים לבין שש מאות ₪. 

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת