רשת יתושים – כל אחד חייב כזה

רשת הגנה לבית - כל אחד חייב כזה

רשת יתושים – מדוע זה כדאי?

רשת יתושים עשויה להוות מחסום אפקטיבי נגד החרקים, אשר חודרים לבית שלכם במהלך השנה ובפרט בעונת הקיץ. כמו כן, באופן דומה לכל מיני כלים, הן בעלות סגולות ומגרעות . רשתות יתושים עשויות למנוע מהחרקים לפלוש למרחב האישי שלכם, אבל הן אף עשויות להיפגע בקלות ואולי לא מונעות את כל העקיצות. עשיית שימוש ברשת יתושים נגד יתושים במשך פיקניק או בסביבה פתוחה אחרת מהווה בחירה אישית שלכם. 

כאשר בוחרים רשת יתושים נגד יתושים, משמעותי לבדוק את תפקידה, איפה וכיצד משתמשים בה. כל מיני רשתות יתושים מיוצרות על מנת להתחבר לתקרות ולקירות. רשתות אחרות מהוות מבנים ממוסגרים התומכים בעצמם. מעלה ניכרת של רשת ממוסגרת הינה שאפשר להשתמש בה בכל מקום. המגרעת הינה שזה יוצר יותר תפזורת.

רשת יתושים  מטופלת – על מה ולמה?

כאשר הנכם מועדים לרכישת רשת נגד יתושים, עליכם להחליט האם לרכוש רשת מטופלת או לאו. רשתות יתושים מטופלות לפעמים כוללות חומר כימי המכונה פרמטרין, שהוא קטלני לחרקים, אבל נחשב כאינו מזיק לאנשים. אמנם זה יכול להיות יתרון קטן עבור חלק, אבל במידה ואינכם אוהב כימיקלים או שיש לך תגובה אלרגית אליהם, רצוי להתרחק.

התפקיד המרכזי של רשת נגד חרקים הינו אין לחסל יתושים, כי אם פשוט לספק מחסום, על מנת להרחיק אותם ממכם. בשל כך הינה עשויה להוות מעלה באזורים בהם אוהל אינו מספיק או זמין, או בבית שלכם. כיום ניתן לשלב את רשת היתושים ביחד הסורגים, המוצר היחודיי של רשת הגנה סורגים עם רשת.

המעלות הבריאותיות של רשת יתושים 

רשת יתושים אופיינה בכל מיני מקומות ברחבי העולם כמי שמסייעות להפחית מחלות המובילות יתושים. זאת ועוד, הרשת תופסת את מקומם של כימיקלים מסוכנים, אשר צריך למרוח ישירות על עור ובגדים, על מנת להדוף את היתושים. חלק מכימיקלים אלה עשויים להסב לאנשים להרגיש שלא בנוח.

הגודל של רשת יתושים?

גם לרשת נגד יתושים קיימת מעלה, ניתן להשיג אותה בכל מיני גדלים. 

בחזרה לדף הבית

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת