רשתות גלילה לחלונות וחמישים גוונים של שמש

רשתות לחלונות

רשתות גלילה לחלונות מאפשרות שמירה על טמפרטורת בית נוחה עם גוונים עשירים, שזמינים בהרבה יותר מחמישים גוונים של הכנסת האור הטבעי לבית.

חברת רשת הגנה מתמחה באומנות ייצור רשתות גלילה לחלונות שאינן דוהות בשמש, ואצלנו תמצאו מגוון עשיר של רשתות בגוונים שונים, בדגמים שמבטלים את השמש הקופחת בקיץ, ומאפשרים להכניס אור טבעי נהדר להגנה ותאורה בו זמנית, בתקופת החורף, או בשעות במהלך היום שבהן השמש אינה מסנוורת.

משחקי אור, צל ומיגון

מבחר הגוונים של רשתות גלילה לחלונות ניתנים להתאמה יפהפייה ופרקטית לכל סוג של חלון, כך שניתן ליהנות מאור טבעי שמסתנן דרך החלונות והרשתות. יתרונות חשובים נוספים של התקנת רשתות מכל הסוגים הם הגנה על ילדים שעלולים לטפס על החלון ו… טוב, אתם יודעים.

הרשתות מגנות גם מפני חדירת מעופפים ומזיקים לבית, וכמובן מפני פורצים. אם אתם נוסעים לחופשה, אתם פשוט מגלגלים את הרשתות כלפי מטה, והבית נראה סגור וחשוך, כך שאף אחד לא יציץ מבעד לחלונות כדי לבדוק את השטח שלכם.

התאמה קלה לכל צורך

גוונים נעימים נוחים מאפשרים לשמש להשתקף מבעד לרשתות, וכשאתם רוצים ליהנות מתנועת אוויר צח או מתגעגעים לנוף שבחוץ, אתם פשוט מגלגלים כלפי מעלה את הרשתות או מקפלים ומורידים אותן במשיכה אחת כלפי מטה או מעלה, לפתיחה וסגירה במהירות.

מגוון הדגמים של הרשתות, התריסים ואמצעי המיגון האחרים שתמצאו בחברת רשת הגנה זמינים בדגמים נהדרים, ומאפשרים התקנה בלי טרחה, כך שחלונות הבית נראים מושלם.

כיסויי חלונות גם למטרות מסחריות

תוכלו לעצב את המשרד או הסביבה העסקית שלכם עם רשתות גלילה לחלונות בדגמים שמתאימים לבניינים מסחריים, ומאפשרים לעסק שלכם להתבלט.

עם מגוון צורות, סגנונות וצבעים בהתאמה אישית, הצוות שלנו יתאים את סגנון הרשתות עם עיצוב הפנים הקיים שלכם ויעזור להחיות את החזון העסקי והעיצובי שלכם.

למה לא תריסים?

קודם כל, אין סתירה בין בחירת רשתות גלילה לחלונות לבין התקנת תריסים, וב'רשת הגנה' תוכלו לקבל מגוון פתרונות בהתאמה אישית לכל צרכי המיגון שלכם לחלונות ולדלתות.

עכשיו, יש כל כך הרבה אפשרויות בבחירת תריסים, עד שההחלטה על הסוג והדגם המתאימים יכולה להיות מורכבת. תוהים איפה קונים תריסים? תנו לצוות שלנו להגיע אליכם ולהתאים לכם פתרון אישי.

מתריסים אנכיים לתריסים חשמליים, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. בין אם אתם מתכוונים למראה קלאסי נצחי או למשהו מודרני וייחודי יותר, הצוות שלנו יעזור לכם למצוא את אמצעי המיגון הנכון.

בשורה התחתונה, רשתות גלילה מוסיפות עומק ותוספת צבע לחדר

רשתות גלילה לחלונות מתאימים לכל סוגי החלונות, כולל לחלונות כפולים, והן זמינות בדגמים מועילים ויפים כאחד.

הרשתות יכולות לחסום חלק מהאור הנכנס לחדר או את כולו, והן מושלמות לכל חדר, החל מאזור הכניסה לבית ועד לחדר הילדים. עם מגוון סגנונות, צבעים ודלים, החלונות שלכם נראים כמו חלונות ראווה ומעניקים לכם גם אפשרות להוסיף נגיעת עיצוב אישית לכל חלל.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת