רשת נגד יתושים – מחיר

 

במדינה חמה כמו שלנו, יתושים הם חלק בלתי נפרד משגרת חיינו. הם עושים כמיטב יכולתם לפלוש אלינו הביתה, בעוד שאנו משיבים אש ומנסים בכל מאודנו להשאיר אותם בחוץ. 

יש לנו לא מעט עזרים ואמצעים שעוזרים לנו לנהל את המלחמה העקובה מדם הזו, אך קשה מאוד לנצח בה אם אנחנו לא מכירים אותם היטב ומבינים מה אנחנו (והבית שלנו) באמת צריכים. 

 

למה צריך רשת נגד יתושים?

כולנו מכירים את משחות האלתוש למיניהן, שתפקידן לדחות את המעופפים המזמזמים האלה ולשלוח אותם הרחק מאיתנו. אלתוש הוא אולי פלסטר מוצלח, אבל כשמקדימים תרופה למכה – בכלל לא צריך פלסטר. כאן נכנסות לתמונה רשתות נגד יתושים.

סוגי רשתות

רשתות נגד יתושים מגיעות במגוון סוגים, כשהמובילות והאיכותיות ביותר ביניהן הן רשת שקופה ורשת סופר שקופה.

רשת רגילה. הרשת הישנה והמוכרת, שכבר התרגלנו לראות עליה חורים וקרעים קטנים. נפוצה בעיקר בבתים ישנים או בבניות בהן העדיפו להוזיל עלויות ולחסוך במחיר של רשת נגד יתושים.  

רשת שקופה. רשת איכותית יותר נגד יתושים ומזיקים. כפי ששמה מרמז, רמת השקיפות שלה גבוהה יותר. השקיפות נוצרת בין השאר הודות לחומר המשמש לייצור הרשת ולצפיפות שלה. המביט דרך רשת שקופה יראה את דרכה ללא כל בעיה, אך עדיין יראה את הרשת עצמה.

רשת סופר שקופה. רשת באיכות גבוהה ורמת שקיפות גבוהה במיוחד. רשתות אלה היו בעבר יקרות במיוחד, אך ככל שהטכנולוגיה והשוק התקדמו, קל יותר להשיג רשת נגד יתושים במחיר שאיננו יוצא מפרופורציות, גם כשהיא רשת סופר שקופה. עם רשת כזו, כאשר תביטו בחלון תראו דרך הרשת מבלי לשים לב שהיא בכלל נמצאת שם. זה כמובן מקנה מראה מאוד אסתטי ויוקרתי לבית ומשדרג את חלונות הבית פי כמה וכמה.

 

איך מתקינים רשת כזאת?

מעבר לרשת עצמה, ישנם גם סוגי מנגנונים או פתרונות שונים להתקנת רשת נגד יתושים. כל מי שחי עם רשת ישנה יודע שלסגור את הרשת ולהישאר עם כל כולה בידיים זה דבר שבשגרה. הרשתות הישנות היו יוצאות מהמסילה שלהן כל שני וחמישי, נקרעות מהר וכמובן צוברות כמויות אבק אדירות. 

לכן, כיום קיימים פתרונות חדשים וחדשניים יותר, שמשאירים את המנגנונים הישנים הרחק מאחור:

רשת גלילה. רשת הגלילה היא פתרון ידני, אשר מתחבר לתריס הקיים בחלון. את הרשת מכניסים אל תוך בית הגלילה, כך שנוצרת אטימה הרמטית מפני יתושים. כמובן, לא בכל החלונות יש תריס ובמקרה כזה, רשת הגלילה מגיעה בתור יחידה עצמאית המתחברת לחלון. רשת כזו, בניגוד לרשת הרגילה, מתגלגלת לתוך בית הגלילה וכך ניתן למנוע היווצרות של אבק ובלאי על הרשת. 

רשת גלילה חשמלית. מנגנון שדומה לרשת הגלילה, אלא שכאן הכול מתנהל בצורה חשמלית. רשת הגלילה  מתחברת לחלון בצורה עצמאית, כך שניתן לפתוח את התריס ולהשאיר את הרשת – כלומר אפשר לנשום אוויר ולראות את הנוף במלוא הדרו מבלי להזמין יתושים אל תוך סלון הבית.

 

רשת נגד יתושים – מחירים

מחיר רשת נגד יתושים מושפע מגורמים שונים ונע בטווח רחב למדי. 

אחד הגורמים הראשונים שנלקחים בחשבון בקביעת מחירי רשת נגד יתושים הוא מבנה החלון. האם מדובר בחלון אחד? בשלושה חלונות הזזה צמודים? האם יש תריס בחלון? כל מה שמהווה חלק ממבנה החלון ישפיע רבות על מחיר רשת נגד יתושים. 

הגורם השני הוא גודל החלון. ברמת העיקרון, ככל שהחלון גדול יותר, כך יעלה המחיר של רשת נגד יתושים. עם זאת, מכיוון שבתוך מחיר של רשת נגד יתושים משוקללים לא מעט מאפיינים נוספים, לעתים רשת קטנה תהיה יקרה יותר מרשת גדולה. כל מקרה לגופו, אך גודל החלון הוא ללא ספק גורם משפיע.

לאחר מכן, סוג הרשת עצמה משנה משמעותית את המחיר. רשת שקופה תעלה יותר מרשת רגילה ורשת סופר שקופה תעלה יותר משתיהן. סוג הרשת וכמובן האיכות שלה הם גורמים מכריעים על מחיר רשת נגד יתושים.

הגורם האחרון שנכנס לשקלול הוא כמובן סוג ההתקנה. האם מדובר בפתרון ידני? חשמלי? התקנה בחלון עם תריס? בלי תריס? 

כך או כך, כלל האצבע שאנו ממליצים לפעול לפיו הוא לדאוג לקבל הצעת מחיר לפי החלון או החלונות שלכם בבית וכמובן לפי הצרכים והרצונות שלכם. 

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל – רשתות נגד יתושים

בהצלחה!

 

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת