הגבהת מעקה למרפסת בטוחה ומעוצבת

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

 

אם מעקה המרפסת שלכם נמוך, אתם חוששים, ובצדק, לבלות במרפסת. לא חבל? הגבהת מעקה למרפסת אפשרית יותר בקלות מכפי שאתם מאמינים, ואתם יכולים לפתור במהירות את שיקולי הבטיחות, עם שירות לא יקר מצד אחד, אך כזה שמבטיח לכם את האפשרות ליהנות מהנוף ומהאוויר הצח, מצד שני.

כי המרפסת שלכם היא מקום המפלט בבית, שמאפשר לכם לנוח ולהירגע, להיות בחוץ אבל גם בפנים. אלא שאם יש לכם ילדים קטנים שמתרוצצים, ושיקולי הבטיחות אינם חקוקים היטב בתודעתם, מומלץ לבצע הגבהת מעקה למרפסת, רק בשביל להיות שקטים. אז בואו נדבר על המוצר החדשני והמיוחד הזה, שפותח ברשת הגנה, ופותר את בעיות הביטחון בביתכם.

הגבהת מעקה למרפסת – בלי סורגים מכוערים ומגבילים

אז זהו, שלא. חברת רשת הגנה פיתחה מוצר חדשני ומיוחד שמאפשר הגבהת מעקה במרפסת, בלי לכער את המרפסת ולחסום את הנוף או תנועת האוויר. החיבור מתבצע באמצעות מסגרת אלומיניום קשיחה, שבתוכה מועברות רצועות אופקיות של כבלים מנירוסטה, כך שילדים קטנים לא יכולים לעבור ביניהם או לטפס עליהם.

המרווחים בין הכבלים לא גדולים יותר מעשרה סנטימטרים, כפי שמכתיב החוק, כך שפתרון הגבהת מעקה מעניק לכם מעקה יציב, בטיחותי וחזק. ומה הכי טוב? נניח שאתם רוצים עכשיו להסיר אותו, הגבהת מעקה פריקה, כשמו כן הוא, ניתן לפריקה בקלות, בלי להזמין מומחים נכבדים.

יתרונות חשובים שלא תמצאו בשום מקום אחר

עכשיו בואו נדבר קצת על היתרונות החשובים של הגבהת מעקה, ובמיוחד על היתרונות שלו מול הבחירה במעקה זכוכית:

  • מעקה שאינו פוגע בזרימת האוויר למרפסת, להבדיל מהגבהת זכוכית.
  • שילוב טבעי עם  קו הנוף, וקבלת תחושה של "הגבהה ללא הגבהה".
  • התחזוקה פשוטה ונטולת מאמץ, שלא כמו עם ניקוי מורכב של זכוכיות המרפסת.
  • המעקה חזק מאוד, היות והוא מחובר אל הקיר ואל המעקה, להבדיל מזכוכית שמחוברת באמצעות תופסנים ומחברים שאינם מספקים חוזק רב.
  • כבר היו מקרים בהם מעקות זכוכית נתלשו ממקומם, ואין צורך לפרט יותר על הסכנה!
  • האחריות שנלווית להתקשרות עם חברת רשת הגנה היא למשך עשר שנים.
  • המעקה מיוצר מאלומיניום וחוטים מנירוסטה כך שאין חשש לחלודה.

הילדים משחקים במרפסת כמה שהם רוצים, ואתם רגועים

הגבהת מעקה מבטיחה לכם שקט נפשי בזכות שדרוג רמת הבטיחות בבית, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולהניח לילדים לשחק כמה שהם רוצים במרפסת.

אבל רגע לפני שאתם נחים על זרי הדפנה, חשוב לזכור שלמרות שנקטתם בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים, ילדים יכולים להיות יצירתיים מאוד ולכן חשוב עדיין להשגיח עליהם, ולהרחיק מהמרפסת רהיטים או חפצים שהם יכולים לטפס עליהם.

לכן חשוב גם להקפיד להסיר מהמעקה רכיבים אופקיים שמאפשרים לילדים לטפס עליהם בלי להבין את הסכנה הצפויה להם. ורק ליתר בטחון, כשהמרפסת ריקה, כדאי לנעול אותה.

בשורה התחתונה, עם הגבהת מעקה למרפסת  מצפה לכם הטוב שבכל העולמות

הקפדה על אמצעי בטיחות קטנים אלו מצדכם, והתקנת מעקה מוגבה של רשת הגנה, מאפשרת לכם את הטוב שבכל העולמות:

גם הנאה מהנוף המשגע, השמש החמימה בחורף או השיזוף הפרטי בקיץ, אירוח של בני משפחה וחברים במרפסת נעימה, ילדים שמשחקים כאוות נפשם, ועיצוב מושלם למרפסת שלכם.

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל סורגים שקופים – המאמר השלם.

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת