רשת גלילה: פריט חובה כמעט בכל בית

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

רשת גלילה שמותקנת על החלון מיועדת במיוחד לאנשים שרוצים את ההגנה שהרשת מחפשת, אבל לא ממש מעוניינים לראות אותה לנגד עיניהם. זוהי רשת שמותקנת במסגרת אלומיניום ומגולגלת בקופסה מוארכת שמותקנת על החלק העליון של אדן החלון.

כדי להפעיל אותה, יש למשוך אותה למטה עם חוט שמחובר אליה, או עם ידית מותקנת. הרשת נמתחת בין המסילות הצדדיות, עד שבהקלקה אחת היא מתחברת לחלק התחתון של אדן החלון.

אבל זה לא הכול

רשת גלילה ניתנת להתקנה גם על חלונות מיוחדים, כמו למשל חלונות צרים או ארוכים, ואפילו על הדלתות החיצוניות של הבית, או הדלתות שמחברות בין החדרים למרפסות.

התפקידים העיקריים שלה זהים לתפקידים של כל רשת אחרת לחלון: מניעת חדירת חרקים מעופפים ושאר מזיקים לבית, אבל מה שמבדיל בינה לבין הרשתות האחרות הוא העיצוב ואפשרויות השימוש בהתאם לצרכים. במילים אחרות, היא לא קבועה על החלון כברירת מחדל בלתי ניתנת לשינוי.

אסתטיקה שמשתלבת עם עיצוב הבית

רשת גלילה ניתנת להתקנה על חלונות או דלתות, כולל דלת כניסה לבית או דלת יציאה למרפסת, והיא זמינה בחברת רשת הגנה כפתרון נוח, מצוין, חדשני, ויעיל לשימוש. היא מוסיפה לאסתטיות של הבית, אינה פוגמת בעיצוב הפנים ומאפשרת חדירת אוויר צח ואור טבעי לבית, כמובן, בלי לפגוע בנוף הנשקף מהחלונות או הדלתות.

עכשיו בואו נדבר על רשת גלילה במונחים של יתרונות

רשת גלילה מגיעה עם שלל יתרונות, מעבר לתפקיד הבסיסי שלה כחוסמת חדירת חרקים ומזיקים לבית:

היא מאפשרת לאוורר את הבית

בתקופת הקיץ, רוב האנשים סוגרים את החלונות כדי למנוע חדירת חרקים מעופפים לבית. הם מפעילים מזגנים, משלמים חשבונות חשמל גבוהים כשכל מה שהם צריכים לעשות זה להתקין רשת גלילה על החלון ולאפשר זרימת בריזה של אוויר נעים, במיוחד בשעות הערב, בלי לחשוש מחדירת מזיקים לא רצויים.

להיות עם, להרגיש בלי

רשת גלילה ניתנת להסתרה כשלא משתמשים בה, כך שאפשר ליהנות מהנוף, בניגוד לרשת קבועה שמותקנת על החלון ומסתירה את הנוף והאור הטבעי.

אפשר להתאים על כל חלון

יש חלונות שעליהם אי אפשר להתקין רשתות, כי אין להם מסילות או הכנה לרשת, ובמקרים אלו הפתרון האידיאלי הוא רשת גלילה. בחברת רשת הגנה תוכלו להזמין רשת בכל מידה וגוון שתרצו, כך שהיא תשתלב היטב עם סגנון עיצוב הפנים של הבית, ודרישות ההתאמה לחלונות שלכם.

בלי אבק וטריגרים אחרים של אסטמה

רשת גלילה כמעט ולא צוברת אבק ולכלוך, היות והיא מגולגלת בקופסה כשלא משתמשים בה. חשוב לזכור שכשאתם מנקים אותה, חשוב שתעשו זאת בזהירות, היות והיא מיוצרת מחומרים עדינים.

בשורה התחתונה, זהו פריט עיצוב מתקדם

רשת גלילה היא פתרון נוח, יעיל ומהיר לכל בית שפותח במלחמה נגד חרקים או מזיקים מעופפים ומזמזמים. בחברת רשת הגנה תמצאו מגוון רשתות לחלונות, בייצור איכותי, בדגמים שונים ובעיצובים יפים שיתרמו לעיצוב הפנים המוקפד של ביתכם.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת