רשת גלילה נגד יתושים: איך בוחרים נכון?

רשת הזזה נגד יתושים

אם אתם חושדים שאתם צריכים רשת הגנה נגד יתושים, אבל די משוכנעים שאתם לא רוצים לאטום את חלונות הבית עם רשתות שנראות מכוערות (אנחנו מתנסחים בשיא הזהירות), הגיע הזמן לחשוב על רשת שמיוצרת מדגם מתקדם בלי לפגוע בנוף, בלי לפגוע בעיצוב, אבל בעיקר עם בית נקי מיתושים מתעופפים ומרגיזים.

רשת גלילה נגד יתושים קלה לניקוי ומציעה חסימה מעולה מחדירת יתושים או מעופפים אחרים לבית. אפשרות הגלילה מאפשרת הנאה מזרימת אוויר איכותית, ולכן היא נחשבת לתפקודית ביותר.

היא מציעה פתרונות יצירתיים רבים, מהגנה על חדרי שינה של ילדים ועד התקנה במרפסות ובפרגולות. במילים אחרות, אם אתם סובלים ממתקפת יתושים באזור שלכם, או סתם מעוניינים לא להיעקץ כל יומיים, רשת גלילה נגד יתושים היא התשובה שלכם.

רשת גלילה מתפקדת כחסם מעולה למניעת פלישת יתושים ומעופפים אחרים לבית

היא מחזיקה מעמד לטווח הארוך, עומדת בתקנים הסטנדרטיים ומהווה פתרון מעולה שהוא גם אסתטי וגם תפקודי, כך שאין צורך יותר להתקין בבית את הרשתות הישנות, שצוברות אבק, קשות לניקוי, ובעיקר פוגעות בעיצוב הבית. היא מורכבת על מסילה, נמתחת על מסגרת אלומיניום קשיחה, וניתנת להזזה בקלות, למטרות פתיחה או סגירה.

חברת רשת הגנה מציעה את ההגנה הטובה ביותר באמצעות רשת גלילה נגד יתושים, שאפשר להתקין על חלונות מכל הסוגים, ובמיוחד בחדרי שינה, לא רק למניעת העקיצות במהלך השינה, אלא גם למניעת הצטברות יתושים בין השמיכות או מתחת למזרן.

הרשת ניתנת להתקנה בקלות ואפשר להשתמש בה גם כדי לבנות קיר שלם של רשת שמונעת חדירת יתושים ומעופפים אחרים לבית.

רשת מקורה או חיצונית

רשת גלילה נגד יתושים יכולה לשמש כראוי למטרות פנימיות וחיצוניות. לשימוש חיצוני, חשוב לבחור רשת שמיוצרת ממאת האחוזים פוליאסטר או פוליפרופילן, כי רשתות שמיוצרות מכותנה או ניילון יירקבו בחוץ בתוך זמן קצר. החדשות הטובות הן שבחברת רשת הגנה תוכלו למצוא רשתות איכותיות בגדלים שונים שמתאימות להתקנה על כל מפתח בבית או בגינה.

אם תזדקקו לדגמים בגדלים גדולים יותר, תוכלו לרכוש אצלנו רשתות או פתרונות הגנה אחרים לבית, בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

בשורה התחתונה, אפשר להזמין חברת הדברה, אבל:

נכון, תמיד אפשר לרסס את הבית לפחות פעם בשבוע, במיוחד בתקופת הקיץ, או להזמין חברת הדברה, אבל אז צריך להתמודד עם הסיכון לרעילות החומרים המסוכנים, אפילו אם מזמינים הדברה ביולוגית, וכמובן עם "גופות" היתושים והמעופפים השונים שנמצאים בכל מקום בבית.

עם רשת גלילה נגד יתושים אין את הבעיות האלה, אבל יש, לעומת זאת יתרונות רבים אחרים, והיתרון העיקרי הוא אפשרות הגנה מעולה לטווח הארוך, ללא בלאי של הרשת, וללא קריעה או פגיעה, כמו שאפשר לצפות ממוצרים ופתרונות עם אפס התפשרות על איכות מעולה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת