רשת גלילה נגד יתושים: מה היא ולמה כדאי להתקין אותה?

לוגו של מוצר חדש שהוא הגבהה למעקה מרפסת

רשת גלילה נגד יתושים היא רשת שמיוצרת מחומרים מעולים ומותקנת כמכשול בפני חדירת יתושים וחרקים מעופפי אחרים לבית. רשת הגנה זו ניתנת לתלייה על כל מפתח בבית, כולל חלונות ודלתות, והיא תכליתית ביותר.

אפשרות הגלילה מאפשרת להסתיר את הרשת כשלא משתמשים בה, וליהנות משפע אוויר צח בבית. בבתים עם בידוד לקוי או באזורים שבהם מזג האוויר סוער, רשת גלילה נגד יתושים הופכת גם לאמצעי יעיל של הגנה מפני נזקים, והיא חסכונית יותר בהשוואה לכל סוג של עבודות איטום שתבצעו בבית.

יתושים וחרקים אחרים מוצאים את דרכם לתוך הבית, לא משנה מה תעשו

למרבה המזל, רשת גלילה נגד יתושים מגיעה במגוון גדלים, ויכולה להתאים לכל סוג של מפתח בבית, ובמיוחד לבתים ישנים שאין בהם הרבה בידוד. כך שאתם יכולים להתחיל ליהנות מחיים נטולי מעופפים מציקים סביבכם.

יתרון משמעותי נוסף הוא שאין צורך לחיות בבית אפוף בריחות תרסיסים להריגת יתושים, וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור רשת הגנה מתאימה שאפשר לפרוש אותה כשרוצים להתגונן מפני היתושים, או לגלגל אותה כלפי מעלה בזמנים ביום או בעונות בשנה שאינן מאופיינות עם יותר מדי חרקים.

מה הם היתרונות של בחירה ברשת גלילה על פני רשתות מסוגים אחרים?

היתרונות משתנים בהתאם לאזורים שבהם אתם גרים, העונות בשנה, העדפות העיצוב שלכם, ואפילו השעות ביום. חלק מבעלי הבתים משתמשים בוחרים רשת גלילה נגד יתושים, כי באזור שבו הם גרים אין הרבה יתושים, זבובים או חרקים שונים, ואחרים משתמשים בה רק כשהם ישנים

יתושים נוטים להופיע בדרך כלל בין השעות עשר לשתיים בלילה, כך שרשת גלילה מספקת הגנה בשעות אלו, כשאתם ישנים, ובמשך היום אתם יכולים ליהנות מחלונות פתוחים ללא רשתות.

אתם יכולים אפילו להתקין רשת גלילה נגד יתושים בחדר השינה שלכם כפריט עיצוב יפה, וזהו בהחלט צעד מומלץ אם אתם שוקלים להתחיל פרויקט שיפוצים ומחפשים פתרונות הגנה נעימים יותר מאשר ריסוס או חיים בבית עם חלונות סגורים במשך כל הקיץ.

רק הערת ביניים

אם רשת גלילה נגד יתושים לא נשמעת לכם כמו פתרון מתאים, ואתם מחפשים רשתות בסגנונות אחרים, לחברת רשת הגנה יש שפע של פתרונות של רשתות שאפשר להתקין על חלונות ודלתות, כולל רשתות בהתאמה אישית.

המומחים שלנו ישמחו לספק לכם את הייעוץ והשירות להתאמה אישית של פתרון הגנה על הבית מפני יתושים, בלי להשתמש בכימיקלים קשים.

בשורה התחתונה, יש לנו מגוון אפשרויות לבחירה

רשתות גלילה נגד יתושים, או רשתות מסוגים אחרים, שמוצעים על ידי חברת רשת הגנה, מדורגות במקומות גבוהים ביותר, ומצים אפשרויות הגנה נרחבות. הן מותאמות לצרכים ולהעדפות שלכם ואנחנו יכולים לעזור לכם לבצע בחירה טובה.

הנקודה שחשוב להבין היא שהרשתות האלו מגנות על בני משפחתכם כשאתם ישנים, ובתקופת הקיץ אתם פטורים מעונש היתושים, החרקים וכל המעופפים המרגיזים.

ראו עוד: הגבהת מעקה למרפסת | רשת הגנה | סורגים עם רשת | סורגים מעוצבים | רשת נגד חרקיםרשת נגד יתושים | רשת גלילה |

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת