סורגים שקופים: אל תחשבו פעמיים

סורגים שקופים
סורגים שקופים

בטיחות היא נושא חשוב, אולי הכי חשוב, אבל היא אף פעם לא צריכה להגיע על חשבון טעם טוב או עיצוב מוקפד.

אז מצד אחד אתם יודעים שאתם צריכים להתקין סורגים בבית, כי אתם גרים בקומת קרקע או בקומה ראשונה, או שאתם גרים בקומות גבוהות אבל יש לכם ילדים עם תחביב טיפוס, אבל מצד שני, ממש אין צורך לגור בבית שמרגיש כמו… טוב, לא נגיד את המילה הזאת כבר בשורות הראשונות.

הנקודה שחשוב שתבינו היא שאפשר גם אחרת

סורגים שקופים מאפשרים לכם לסמן "וי" ברובריקת הבטיחות, והם לא פוגעים במאומה בעיצוב הפנים היפה שבחרתם. יש להם רמת גימור מעולה והם מתאימים לכל חדר בבית ולכל סוג חלון או מפתח.

פשוט בוחרים את הגוון והדגם המתאים, וקוראים למומחים שיתקינו. עכשיו אפשר להירגע עם הידיעה שאתם בטוחים ומוגנים, רק תנו הצצה לחלון, הנוף לא נפגע במאומה.

אז זאת לא שאלה של האם לבחור סורגים שקופים או לא, אלא באיזה גודל, דגם וצבע לבחור אותם. בחברת רשת הגנה תמצאו שפע דגמים של סורגים שמתאימים לכל בית, לכל סגנון עיצוב והעדפה, ובכל גודל. הסורגים שלנו מיוצרים ממיטב חומרי הגלם ומאפשרים לכם ליהנות מעיצוב יפה, ביטחון והתאמה אישית.

עדיין מתלבטים? בואו נבחן עוד כמה סיבות להתקנת סורגים שקופים

קודם כל, יש את נושא הבטיחות בבית, הגנה מפני פורצים או נפילות ילדים. אבל מלבד היתרון הברור הזה, יש את שאלת הפגיעה ברווחת דיירי הבית. כלומר, מלבד שיקולי העיצוב, סורגי ברזל עשויים לגרום לתחושת מועקה של חיים במקום אטום וסגור, שלא לדבר על החלודה שמצטברת עליהם אחרי כמה גשמים.

מה שמביא אותנו אל היתרון השלישי שהוא יתרון התחזוקה. אין דבר יותר קל מלנקות סורגים שקופים. פשוט מעבירים עליהם מטלית לחה, והם חוזרים להיות יפים ונוצצים.

ועכשיו, שסקרנו את היתרונות המשמעותיים, בואו נדבר במילים קצת יותר מסובכות. פוליקרבונט, החומר שממנו מיוצרים סורגים שקופים, הוא חומר קל ששוקל רק כמחצית ממשקל הזכוכית, יש לו יכולת בידוד אקוסטית מצוינת, והשקיפות האיכותית מאפשרת ל-90% מהתאורה הטבעית להציף את הבית.

אז אתם יכולים להתייחס אליהם כאל הדור החדש של הסורגים

בחברת רשת הגנה תוכלו למצוא סורגים שקופים שמיוצרים בהתאם להנחיות מכון התקנים מבחינת עמידה בעומס המינימלי של 65 ק"ג, ומרווחים בטוחים בין הפנלים. זוהי שיטת עיצוב חדשנית של ייצור בטכנולוגיה מתקדמת וחכמה, עם אפס פשרות על אחריות ואמינות.

אתם יכולים לבחור סורגים שמיוצרים מפיברגלאס שקוף כמעט לחלוטין בדגם של רשת גלילה, כלומר עם אפשרות לבטל את ההפעלה בכל עת, כך שתוכלו ליהנות מאוויר צח בחדר כשתרצו. הסורגים שלנו זמינים בדגמים ידניים או חשמליים, ואפשר להסיר אותם בקלות בעת הצורך, למשל כשאתם עוברים לבית חדש או מתחילים תקופת שיפוצים מסיבית.

ומילה לסיום

אם התחלתם שיפוצים בבית או שהחלטתם לשנות את עיצוב הפנים שלכם, זו ההזדמנות הכי טובה להתקין סורגים שקופים, שמשדרגים ומשנים את העיצוב והתחושה, מהקצה אל הקצה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת