המדריך המלא לשמירת בטיחות ילדים בבית

בטיחות ילדים בבית - מעקות אלומיניום

האוצר הכי חשוב שלנו הם הילדים שלנו. אנחנו נעשה הכל עבורם, נוותר על המותרות שלנו בחיים, כדי לתת להם את הטוב ביותר, נחסוך מעצמינו כדי שלהם לא יחסר דבר. החינוך שלהם, הבטיחות שלהם, הבריאות שלהם עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. בטיחות ילדים בבית הם הצעד הראשון שלנו כהורים שאנו יכולים לעשות עוד לפני הגיעם לעולם, עם תכנון המשפחה והכניסה להריון.

מכירים את העולם

כל הורה מנוסה כבר יודע שהבית צריך להשתנות לקראת הילדים. הם פותחים בעצמם את הארונות והמגירות, מוציאים משם חפצים. הם סקרנים, רוצים לבדוק כל דבר וחלק גדול מהבדיקות שלהם נעשה באמצעות הפה. הם צריכים להשתמש בכל החושים שלהם כדי להכיר את העולם ולהתנסות בו. מרגע שהם מגלים את יכולתם לטפס, הם מטפסים על כל דבר שרק מאפשר להם: מגירה פתוחה, ארונות, על האמבטיה ועוד. הם אוהבים להתנסות בעצמם בהכל וכל חפץ חדש עבורם הוא מסקרן ודורש בדיקה.

נעילת ארונות ומגירות

כשמכינים את הבית כדי לשמור על בטיחות ילדים בבית, צריך להקפיד על כמה דברים בסיסיים. הדבר הראשון הוא נעילת כל הארונות והמגירות שיש בהם סיכון לילדים – כלי זכוכית, סכינים, מזלגות, חומרים רעילים, חפצים חדים שונים, את כולם צריכים להרחיק מהישג ידם של תינוקות וילדים. נעילת ארונות ומגירות יכולה להיעשות באמצעות סוגרים פשוטים המיועדים לכך וניתן להשיגם בחנויות למוצרי תינוקות, רשתות הכל לבית ועוד.

חומרים רעילים

חומרים רעילים הם אחת הסכנות הגדולות ביותר העומדות בפני תינוקות וילדים. הרצון שלהם להתנסות בכל דבר יעמיד גם חומר רעיל שימצאו במבחן הבדיקה שלהם. חומרי ניקוי, חומרי דישון והדברה ותרופות הם סכנה ממשית לילדים, לכן יש למקמם במקומות גבוהים בבית, כך לא נצטרך להתמודד עם אפשרות של ארון ששכחנו בטעות לנעול, ונמנע את הסכנה מבעוד מועד.

חלונות ומרפסות

סכנה גדולה נוספת העומדת בפני תינוקות וילדים היא חלונות הבית. לא תאמינו באיזו קלות הקטנטנים האלה מסוגלים לטפס אל עבר כל חלון או מעקה מרפסת. גם אם לא מיקמנו רהיט נוח לטיפוס ליד החלון, הם כבר ימצאו את הדרך להביאו לשם. חברת רשת הגנה עוזרת לכם לשמור על בטיחות ילדים בבית, עם שלל מוצרים בטיחותיים, נוחים לשימוש ושאינם פוגעים בויזואליות של החלונות או המרפסות, כמו רשתות הגנה, מעקות אלומיניום, סורגים ועוד.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת