היתרונות והחסרונות של סורגים מתקפלים

סורגים מתקפלים

סורגים מתקפלים: למה צריך?

בשנים האחרונות תחושת הביטחון של אזרחי ישראל הלכה ופחתה. בעקבות ריבוי מקרי הפשיעה בארץ אין כמעט בית אשר לא מותקנים בו סורגים. עד לפני כמה שנים זה היה די נפוץ לראות רק סורגים רגילים בבתים פרטיים. סורגים מתקפלים נראו בדרך כלל  בבתי עסק. הסיבה העיקרית לכך הייתה כי הם היו זקוקים להם כדי לסגור ולפתוח את החנויות. אבל כיום ישנם סורגים מתקפלים באיכות מעולה אשר אפשר לראותם כמעט בכל בית בישראל. יש לכך שתי סיבות עיקריות: הראשונה היא המחיר, מחיר הסורגים ירד, אם בעבר היה מדובר על מוצר יוקרה ששימש בתים פרטיים, היום כמעט כל בית בישראל יכול להרשות לעצמו סורגים מתקפלים ברמה גבוהה. הסיבה השנייה היא הזמינות, יש היום מספר חברות אשר מייצרות סורגים מתקפלים. לכן יש מבחר הרבה יותר גדול ואין צורך להתפשר על העיצוב, כמו כן אפשר לקבל אחריות מורחבת ושירות מעולה.

מהם היתרונות של הסורגים המתקפלים?

  • ניתן להרכיב גם  על תריסי גלילה
  • ניתנים לשליטה מרחוק ולחיבור לאמצעים המשמשים "בתים חכמים"
  • ניתן לתזמן את מועד העלאת / הורדת הסורג
  • ניתן לשלב עם מערכות אזעקה ומיגון מתקדמות
  • עומדים בתקני בטיחות מחמירים ונחשבים חזקים, אמינים ובטוחים יותר לשימוש

 חשוב לוודא שהסורגים המתקפלים שאתם מתקינים הם בעלי תו תקן, כמו כן הם חייבים להיות מותקנים רק על ידי מתקין מורשה.

מה החסרונות של הסורגים המתקפלים?
סורגים אשר נפתחים כמו דלת מחייבים מסגרת קשיחה, זאת כדי להחזיק את הצירים. כמו כן יש צורך במסגרת לסורג, היא חייבת להיות עשויה מברזל עבה כדי לעמוד בעומס של משקל הסורג. חסרון נוסף הוא האסתטיקה, סורגים מתקפלים עשויים לפגוע בחזות הבית, ועל כן כדאי להיוועץ בדעת מומחה ובמידת הצורך אף לשקול התקנת סורג שקוף במקום.

כאשר מדובר על סורגים אין מקום לפשרות
כאשר מדובר בהתקנת סורגים – אין מקום לפשרות. ביצוע הריתוכים והחיבורים צריך להתבצע בצורה יסודית ובטוחה, כדי להבטיח שמירה על ילדכם ועל יתר דרי הבית. כמו כן, אל תוותרו על ביצוע בדיקה מקיפה ויסודית, הן בשלב בדיקת המוצר והן לאחר ביצוע ההתקנה.
"רשת הגנה" היא החברה הגדולה בישראל לאמצעי בטיחות מתקדמים לבית. בין מגוון הפתרונות המוצעים אפשר למצוא סורגים בהתאמה אישית לכל סוגי החלונות, לממ"דים ולמרפסות, המשלבים אסתטיקה ורמת גימור גבוהה, לצד בטיחות ללא פשרות. כמו כן, חלק מהמוצרים הם בעלי פטנט ייחודי של "רשת הגנה", עברו בדיקות איכות ונמצאו עומדים בתו התקן הישראלי.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת