שקיפות מלאה: בוחרים בסורגים שקופים וזוכים בשקט נפשי ומראה אסטטי

סורגים שקופים לחלונות

מהם סורגים שקופים?

בעבר הלא מאוד רחוק, הפתרון עבור בעלי דירות אשר ביקשו למגן את ביתם (בין אם מפריצות ובין כנגד נפילות מגובה) חייב התקנת סורגים רגילים, בעלי מראה בלתי אסתטי ונטייה לחלודה והצהבה. בנוסף, לאחר תקופה הם אף היו הופכים לסכנה בטיחותית של ממש. כיום, הולך ותופס תאוצה טרנד חדש, המהווה פתרון אלגנטי, אסטטי ובטוח לשימוש: סורגים שקופים.

הסורגים השקופים הוא בעלי אישור מכון התקנים הישראלי, כלומר הם נבדקו ונמצאו בטוחים לשימוש.
הם מסוגלים להחזיק משקל רב, והם עמידים בפני מזג אוויר קיצוני. אפשר להישאר עם הסורגים השקופים במשך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה מיוחדת, כך שמדובר על פתרון מדהים שיספק לכם שקט נפשי במשך שנים רבות. היתרון השני הוא העובדה שהם מספקים הגנה מפני פריצות. מחקרים של חברות הביטוח הוכיחו שבתים שבהם ישנם סורגים סובלים מפחות פריצות. היתרון הנוסף הוא הצד האסתטי, אם בעבר היינו צריכים להסתפק בסורגים אשר פוגעים במראה החלון או חזות הבית, הרי שעכשיו אפשר לקבל סורגים שמשתלבים במראה הכללי ולא פוגעים בזרימת האוויר.


למה כדאי לבחור בסורגים שקופים?

כדאי לבחור בסורגים שקופים כאשר רוצים לספק אמצעי בטיחות נוסף לבית. בין אם אתם הורים לילדים קטנים, גרים במשותף עם הורה מבוגר או אפילו בעלי חיות מחמד – החשש מפני קרבה למרפסת או חלון קיים כל הזמן. לכן, סורגים שקופים יספקו את השקט הנפשי הדרוש בידיעה כי הם חזקים דיים על מנת למנוע נפילה, גם אם מופעל עליהם לחץ. ההמלצה היא להתקין את הסורגים השקופים במרפסת, בחדרי הילדים ובחדרים אחרים בבית.

בנוסף, אם חשבתם שמדובר בצורך של בתים ודירות מגורים בלבד, הרי שטעות בידכם. בתי עסק רבים בוחרים להשתמש בסורגים שקופים לשם מיגון העסק, מבלי לא לפגוע בנראות האסטטית של חזות העסק. 

 
ומה לגבי ההתקנה?

כאשר מדובר על אמצעי בטיחות חשוב כמו סורגים, צריך לבחור בחברה מקצועית, אשר תספק לכם שירות מקיף: החל משלב הייעוץ, עד לשלב ההתקנה והאחריות. חברות רבות מציעות אחריות מורחבת אשר כוללת הצהבה וחלודה, חלקן אף מציעות אחריות מורחבת של עד עשר שנים. החומר שממנו עשוי הסורג השקוף, נקרא פוליקרבונט. זהו חומר שבדרך כלל מגיע עם ציפוי נגד קרינת UV, ומסייע לו לשמור על השקיפות במשך שנים רבות. חשוב להתעקש על כך שתדעו מהם החומרים שמהם עשוי הסורג, כך תדעו שאתם מקבלים מוצר איכותי ואמין.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת