רשת למרפסת: סוגים, שיקולים וכמה טיפים כיצד לבחור

רשת למרפסת

שוק הרשתות למרפסות בישראל התפתח בשנים האחרונות, חברות רבות מייבאות רשתות איכותיות. ניתן לראות מבחר גדול יותר של רשתות במגוון מחירים, אך למרות זאת בכל פעם שרוכשים רשת למרפסת עדיין עלינו לבצע מספר בדיקות טרם הרכישה.

התקנת הרשת
רבים בוחרים להתקין את הרשת לבד, כאשר מדובר על רשתות ליתושים או נגד יונים לא יכול להיגרם מכך נזק משמעותי, אבל כאשר מדובר על רשתות למניעת נפילה מגובה, ההתקנה חייבת להיעשות על ידי מתקין מוסמך, וחייבת להתבצע על פי הכללים וללא קיצורי דרך.

אילו סוגי רשתות למרפסת קיימים בשוק?

רשת נגד יתושים
זוהי כנראה הרשת הנפוצה ביותר בישראל, ישנם כמה סוגים שונים: ישנה את הרשת השקופה, כך תוכל גם להנות מן הנוף וגם לא לסבול ממכת יתושים בקיץ. הרשת זמינה  גם בתור רשת הזזה או גלילה, אפשר להתגונן מפני יתושים ולא לפגוע במראה של הבית.


רשת נגד יונים
אחת מן הבעיות הקשות במרפסות הוא החדירה של יונים, הן יוצרות לכלוך, רעש ומהוות מטרד של ממש שמפריע לנו להנות מהנוף במרפסת. הפתרון המושלם לכך הוא רשת נגד יונים, למעשה זוהי רשת ברזל אשר מותקנת במרפסת ומונעת את חדירת היונים. החיסרון הגדול שלה הוא שהיא פוגעת במראה של המרפסת, חיסרון נוסף: היא מתלכלכת מהר.

רשת למניעת נפילה מגובה
כאשר רוכשים רשת למניעת נפילה מגובה צריך לחשוב על בטיחות, אין דבר שהוא חשוב יותר לנו מאשר בטיחות ילדינו. כיום אפשר לרכוש כמה סוגים שונים של רשתות למניעת נפילה מגובה. חשוב מאוד לשים לב שהרשת מתאימה לתו התקן הישראלי, מדובר על תו תקן המאפשר לרשת לשאת משקל רב ללא הסיכון שהיא תיקרע. כמו כן הרשת צריכה להיות גם עמידה בפני פגעי מזג האוויר. יתרון נוסף של הרשת הוא העובדה שהיא מונעת נפילה של חפצים מגובה, בשנים האחרונות היו כמה מקרים בישראל שבהם עציצים וחפצים שונים נפלו בזמן סופה ופגעו באנשים.

רשת הצללה
רשת למרפסת יכולה להיות גם יפה וגם יעילה. רשת הצללה מספקת לכם מכסה מהשמש ונותנת לכם להנות מהמרפסת שלכם בצל. ישנם כמה סוגים של רשתות הצללה, ישנם כאלו אשר עשויות מחומרים פשוטים, ישנן כאלו אשר עשויות מחומרים באיכות גבוהה שיחזיקו מעמד במשך שנים רבות. ניתן לציין שרבים בודקים את האפשרות לרכוש את הרשת מאתרי אינטרנט בחו"ל.

אז איך בעצם לבחור את הרשת שמתאימה לי?
הדרך הטובה ביותר לבחור רשת היא להתייעץ! אפשר ליצור קשר עם החברות המובילות בארץ לאספקת רשתות. בנוסף רצוי לקרוא על החומרים שממנה עשויה הרשת, כך תוכלו להבין אם בחרתם ברשת איכותית, כמו כן אפשר לקרוא את הביקורות באתרים השונים.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת