התקנת רשתות לחלונות: האם לקחת איש מקצוע או להתקין לבד?

התקנת רשתות לחלונות

אתם צריכים רשת לחלון למניעת חדירה של יתושים, למה לא לעשות את זה לבד? הרי ישנן רשתות זולות להתקנה עצמית. היתרון הגדול הוא החיסכון הכספי, אך למרבה הצער היתרונות מסתיימים שם. רשת איכותית חייבת להיות בעלת דרגות גבוהות של אטימות וצפיפות, אם לא אתם פשוט מבזבזים את כספכם ותקבלו בתמורה רשתות בעלות תוחלת חיים נמוכה, והגרוע מכל? הן לא עושות את העבודה.

התקנה עצמית או התקנה עם איש מקצוע?

בחרתם בהתקנה עצמית? חכו רגע!

לפני שאתם רוכשים רשת להתקנה עצמית, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
האם אתם יודעים כיצד לקחת את המידות הנכונות? האם סוג הרשת מתאים לחדר? האם להתקין את הרשת על המסגרת החיצונית של החלון או אולי יש מקום על המסילה? ומה לעשות אם נשאר רווח?
כל אלו ועוד, הן שאלות שכל מתקין מקצועי יוכל לענות ולייעץ. לכן, כאשר מדובר על רשתות לחלונות, עדיף להשאיר את העבודה למקצוענים. אתם לא רוצים להחליף את הרשת כל שנה. במאמר זה נסביר לכם בקצרה כיצד לבחור את הרשת המתאימה ואת בעל המקצוע המתאים.

מתקינים עם איש מקצוע? כך תבחרו:

אז החלטתם לקחת איש מקצוע לצורך התקנת הרשתות לחלונות. עכשיו צריך לעשות סקר שוק. בדקו מהו ממוצע המחירים באינטרנט. לאחר מכן בדקו מול אנשי המקצוע מהו סוג הרשת שמתאים לבית שלכם. איש המקצוע האידיאלי שתבחרו בו צריך להיות זה שיספק לכם התקנה מהירה ללא תקלות, תוך כדי שימוש בחומרים איכותיים. במרבית המקרים שווה להשקיע עוד כמה מאות שקלים ברשתות שעשויות מחומרים איכותיים יותר, זאת בהחלט השקעה שתחזיר את עצמה בעתיד. גורם נוסף שצריך  להביא בחשבון  הוא שירות הלקוחות והאחריות על הרשת. חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות באחריות, במקרים מסוימים אין אחריות על החלדה ובלאי טבעי של החומר.

התקנת רשתות – דברים שחשוב לדעת:

בדקו כמה חלונות בבית זקוקים לרשת
חשוב להסתכל על המיקום בבית ולבדוק האם יש חשיפה לגשם או לחום, החומר שממנו עשויה הרשת צריך להיות מתאים לאקלים ולמיקום בבית. לדוגמה: חלון במרפסת ידרוש רשת שונה מאשר זאת שבממ"ד. חשוב לציין שבמקרים מסוימים יהיה עדיף להשתמש בתריס גלילה במקום רשת.

באיזה צבע תרצו את הרשת שלכם?
בימינו רוב האנשים מודעים לחשיבות העיצוב בבית, לא סתם בוחרים רשת גנרית, אלא בוחרים רשת שמתאימה לסביבת הבית, אומנם רשתות בעלות עיצוב יוקרתי יעלו יותר כסף, אך מדובר בהשקעה כספית חד פעמית ברשת שתחזיק לשנים ארוכות. מספר האפשרויות שתוכלו לבחור הוא כמעט אין-סופי, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה כדי להגיע לבחירה המושלמת.

גודל החלון
אחד מן הגורמים החשובים בחישוב העלויות הוא גודל החלון, באמצעות סרט מדידה תוכלו למדוד אותו בקלות. כך תוכלו לדעת מהי העלות המשוערת לרשת.

בנוסף, כדאי להתייעץ מה עדיף עבורכם: רשתות גלילה או רשתות הזזה?
רשתות גלילה אלו רשתות היורדות מלמטה למעלה, רשתות זזה נעות לצדדים. מדובר בעניין של העדפה אישית, בימינו אפשר למצוא רשתות איכותיות משני הסוגים.

מהן סוגי הרשתות הקיימות?
רשת שקופה
בשנים האחרונות מרבית הבתים עברו לרשתות שקופות, כך נוכל לקבל את ההגנה המלאה מיתושים ללא פגיעה באיכות העיצוב הבית. החיבור הנכון בין המסגרת המתאימה לרשת השקופה בהחלט יכול להוסיף לעיצוב הפנים של הבית. ישנן מספר סוגים של רשתות שקופות, ככל שתעלו במחיר גם תוכלו לקבל רשת איכותית יותר, בעלת רמת גימור גבוהה יותר.

רשת עמידה לבעלי חיים
ישנן רשתות אשר עמידות לשריטות של בעלי חיים, גם אם יש לכם כלב או חתול הרשת לא תיפגע מכך.

רשת אקורדיון
מדובר ברשת בעלת שקיפות גבוהה, היא נוחה להזזה ומתאימה למקומות שבהם לא ניתן להתקין רשתות אחרות. במרבית המקרים רשת אקורדיון תהיה יקרה יותר מסוגי הרשתות האחרים.

 

רשת הגנה, הדרך הבטוחה להתקנת רשתות לחלונות הבית

כאשר אתם בוחרים בנו, אתם מקבלים חבילת שירות מלאה. נתחיל משלב הייעוץ, נספק לכם את המידע שאתם צריכים בשביל ההתאמה המושלמת. לאחר מכן נבדוק מהן האפשרויות הטובות ביותר בטווח המחיר שלכם. בשלב הבא נתאם לכם התקנה, יגיעו אליכם מתקינים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, שתוכלו לדעת שכל רשת או סורג שמותקנים אצלכם עומדים בסטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים ביותר. מעבר לזה אתם מקבלים  שירות לקוחות אדיב שיסייע לכם בכל שאלה, בנוסף לתקופת אחריות מורחבת.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת