סורגים – למען הביטחון שלך

דוגמא של סורגים - רשת הגנה

בין אם מדובר בשעות הבוקר ובין אם זה בשעות הלילה המאוחרות, ודאי שכל אחת ואחד מאתנו רוצה להרגיש בטוח ומוגן בעת השהייה בביתו. התקנת סורגיםסורגים שקופים היא פעולה חשובה מאין כמוה והדרך האופטימלית והראשונית ביותר כדי לספק לעצמכם תחושה של הגנה ובטחון בעת שהייה בבית. צוות המומחים של חברת "רשת הגנה", חברה מקצועית בתחום הפיתוח והייצור של פתרונות מתקדמים וייחודים בענף הבנייה, מסביר לנו על חשיבותם של התקנת סורג בבית ובמבנים שונים ומייעץ לנו כיצד לבחור את הסורגים שמתאימים לצרכים המסוימים שלנו.

החשיבות הרבה של התקנת סורגים בבית

לא חסרים סיפורים על פריצות וחדירות למבנים שלא כחוק שנגמרו בגניבות רכוש ולעתים אף בפגיעות חמורות יותר. מרבית התסריטים הלא נעימים הללו יכלו להימנע, או לפחות להסתיים בנזקים ממוזערים משמעותית, לולא היו מותקנים סורגים במבנים שבהם הרו התרחשויות מסוג זה. על אחת כמה וכמה, רצוי להתקין מנעולים וסורגים במבנים הצמודים לקרקע ובקומות הראשונות, אם מדובר ברב קומות. הסורגים המועצבים פועלים ומסייעים לנו לא רק כמגן וכחסם בפני המבקשים לחדור לתחום המסורג, אלא משמשים בנוסף, ככלי הרתעתי שגורם לנסיגת המזיקים באופן מידי כאשר אלו מבחינים בקיומם. מומלץ להתקין על כל חלון ופתח את הסורג המתאים לו וכמובן שרצוי להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לדייק בהתאמת הסורג לפתח המיועד לו.

סורגים מעוצבים או סורגים שקופים?

כיום, מגוון הסורגים הקיימים בשוק, מהווים פריט אופנתי ואביזר עיצובי לכל דבר. מלבד דגמים וגדלים שונים, ניתן להזמין סורג בצבעים שונים ומגוונים ואף לבחור בתוספת עיטורים לטעמנו. אם נבחר נכון את הסורגים לפתחי המבנה המיועד, ניווכח גם אנחנו כי התקנתם של הסורגים אינה מעיקה על מראה הפתח אלא משדרגת אותו ומשווה לו מראה עכשווי ואופנתי ביותר. רצוי לדפדף בקטלוגים השונים לקבלת השראה עבור בחירת הסורגים שאתם אוהבים וכמובן להגיע לאולמי התצוגה השונים ולהתרשם באופן מוחשי יותר.

דגשים חשובים לסיום

בבואנו לבחור את הסורגים המתאימים לנו, יש לפנות אך ורק למומחים בתחום ולהזמין רק מיצרנים מקצועיים ואמינים שמספקים סורגים איכותיים ועמידים. בנוסף, חשוב לצבוע את הסורגים בצבעים נוגדי חלודה ובעלי עמידות גבוהה.

 

למידע נוסף, ממליצים לכם להיכנס אל המאמר שלנו – מעקה בטיחות למרפסת – המאמר השלם

בהצלחה!

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת