כללים לניקוי ותחזוקה של רשתות לחלונות גם בחודשי החורף

ניקוי ותחזוקה של רשת לחלון

על הרשתות של החלונות בבתים ובדירות, מצטבר לכלוך רב, כגון: אבק שמגיע מחוץ לבית, חול, חרקים מתים ועוד. ניקוי שיגרתי דרוש על מנת למנוע את סתימת החורים הקטנים ברשת, בעדם חודר האוויר הצח מחוץ לבית. על מנת שתבטיחו לעצמכם רשת שקופה ונקייה, כזאת שתעשה את עבודתה נאמנה, יש לנקות נכון את הרשתות, אחת לשלושה שבועת לפחות. על מנת לדעת, כיצד ניתן לנקות את הרשתות, תוכלו לקרוא במאמר זה, מה השיטות הטובות ביותר לניקוי יעיל של הרשתות לחלונות ולמפתחי הבית, מבלי שייגרם להן כל נזק. יש להכין מראש  מברשת עדינה בעלת סיבי פלסטיק, שואב אבק עם ראש מברשת, דלי עם מים וסבון ושתי מטליות נקיות. 

שגרת ניקיון

התחילו עם ניקוי יבש של הרשתות

רצוי להתחיל בפעולת ניקוי רשתות לחלונות באמצעות מברשת פשוטה בעלת סיבים קצרים, כך שניתן היה להוציא היטב את האבק מהרשת, או באמצעות שואב אבק שש לו פיה שהיא מברשת. יש לשאוב בעדינות ולא להפעיל כוח. ניתן יהיה לאחר כן, לשטוף רק עם מים וסבון ויש להימנע משמוש בחומרי ניקוי חזקים שעשויים לגרום נזק בלתי הפיך לרשתות.אל תחשבו על פירוק הרשתות ממקומן, כי אם מוטב לנקות את הרשתות כאשר הן נמצאות במקומן. יש לנקות מסביב לחלונות ובתוך המסילות, היות ושם נצבר הרבה אבק.

פעולת ניגוב ויבוש הרשתות לאחר הניקיון

לאחר שניקיתם בניקוי יבש עם מברשת או בעזרת שואב אבק את הרשתות, נגבו אותה עם סחבה לחה טבולה עם מים וסבון. יש להמתין עד שהרשתות מתייבשות. כאשר מנקים רשתות לחלונות, מומלץ לנקות גם את החלונות, היות ולבטח כתמי מים וסבון ישאירו סימנים על הזכוכית. ישנם כאלה שמפרקים את כל המבנה של הרשת מחוץ למסילה, שוטפים עם צינור מים, מנגבים, מייבשים ומחזירים את הרשתות. שימו לב, כי גם בחורף, מומלץ לנקות את הרשתות שמגנות עליכם מחרקים, היות וגשמים, רוח וחול, עשויים לגרום ללכלוך רב על הרשתות.

אל תפסחו על מסילות הרשתות בעת ניקוי הרשתות

שימו לב, כי מסילות כאמור אוגרות לכלוך רב, כך שהלכלוך מגע לרשתות. אל תפסחו על המסילות, אחרת אם המטרה שלכם הייתה לבצע ניקוי רשתות לחלונות, אם לא תגיעו לניקוי היסודי  של המסילות הרשתות תישארנה מלוכלכות וחבל על המאמץ שלכם. אנו מעוניינים לנשום אויר נקי וכן, אוויר נקי ללא חיידקים חשוב לילדינו ולכן, יש לנקות ולשמור על הרשתות באמצעות ניקוי של אחת לחודש.  הרשתות חייבות ניקוי משני הצדדים, כך שניתן לראות מיד שהרשתות נקיות והאוויר חודר מבעדן. תראו כיצד הרשתות מחליפות את צבען לרענן יותר וממש נעים לשהות בבית, עם חלונות ורשתות נקיות תוכלו בעצמכם לבצע את ניקוי הרשתות במפתחי הבית בקלות, אך יש לשים ב לניקוי בכל תקופה קבועה של לפחות אחת לחודש.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת