חלון רשת נגד יתושים | 3 דברים שעלינו לדעת

רשת נגד יתושים

אין ספק שאחד הדברים המטרידים והמעצבנים ביותר המפריעים למגורים בבית, זהו חדירה של מזיקים כמו יתושים אל תוך הבית. הרבה פעמים הם לא רק נכנסים, אלא גם דואגים לעקוץ אותנו במהלך הלילה, ולהשאיר לנו מזכרת לפני שהם הולכים. אז נכון, לא מדובר על גזירת גורל – אפשר להתקין חלון רשת נגד יתושים, אשר אמור להגן על הבית מפני חדירה של מזיקים שונים כמו יתושים. למעשה, מדובר על פתרון שיש לו אחוזי הצלחה יפים, אך עדיין לא משהו שמונע את חדירת היתושים לגמרי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלא פעם אנחנו שוכחים לסגור את הרשת עד הסוף, או סוגרים עד הסוף אבל לא בצורה הרמטית, ודרך האזור הפתוח חודרים היתושים אל תוך הבית. אז האם מדובר על מלחמה אבודה? התשובה שלנו היא – לא, יש פתרונות גם לזה.

 

מהו הפתרון הטוב ביותר עבור מניעה הרמטית של חדירת מזיקים?

חברת רשת הגנה נחשבת לאחת החברות המובילות ביותר בישראל בתחום מיגון החלונות, והיא מחזיקה בלא מעט פטנטים והמצאות בלעדיות בתחום. בין היתר, פיתחה החברה חלון רשת נגד יתושים אשר מאפשר הגנה הרמטית מפני חדירת מזיקים ויתושים. איך זה עובד? מדובר על רשת נגד יתושים שהיא בעצם רשת גלילה שנמצאת בתוך בית הגלילה שעל אדן החלון. את הרשת מחברים לשלב האחרון של התריס הקיים, וכך נוצרת הגנה מלאה מפני חדירה של מזיקים בכל עת שהתריס פתוח.

 

האם ניתן להתקין את הרשת גם בחלונות ללא תריס?

כאשר מדובר על חלונות בהם אין תריס, ניתן להתקין חלון רשת נגד יתושים בתור יחידה עצמאית המותקנת בחלק העליון של החלון, ועל גבי שני מסילות שאותם אנשי החברה יתקינו. הרשת תעלה ותרד מתוך בית הגלילה בצורה קלה ופשוטה, והיא נתפסת למטה בתחתית של החלון באמצעו שני תופסנים מיוחדים המותקנים שם למטרה זו. כאשר התריס סגור, הרשת נמצאת בעצם בתוך בית הגלילה, וכך היא לא צוברת אבק כמו רשתות הגנה שנמצאות כל הזמן גלויות. 

 

רשת חשמלית כנגד יתושים מבית רשת הגנה

הפיתוח החדשני והמתקדם ביותר בתחום שייך גם הוא לחברת רשת הגנה. אחרי לא מעט עבודה פיתחו אנשי החברה רשת חשמלית כנגד יתושים, עליה ניתן לשלוט באמצעות שלט רחוק או לבית חכם. מדובר על רשת אשר מגיעה כיחידה עצמאית המחוברת למנוע חשמלי ונעה על גבי 2 מסילות. את הרשת מתאימים אנשי החברה לגודל ולצורה של החלון שלכם, וכך היא משתלבת בצורה אסתטית ויפה אל החלון. הרשת מחוברת בצורה נפרדת מהתריס, כך שגם כאשר תרצו להנות מאוויר ואור שיחדרו מבחוץ, תוכלו להמשיך ולהגן על הבית מפני חדירה של מזיקים למרות שהתריסים בעצם פתוחים.

 

למה כדאי לבחור ברשתות של חברת רשת הגנה?

אצל חברת רשת הגנה, חלון רשת נגד יתושים הוא משהו שפותח לאחר המון מחקרים ומחשבה מקדימה, בכדי לוודא שהרשת תעשה את העבודה בצורה הרמטית. בנוסף, כל סוג של חלון רשת נגד יתושים של חברת רשת הגנה נבנה בצורה כזאת שלא יהווה מפגע אסתטי, אלא משהו שמשתלב בעיצוב החדר ולא פוגע בו. כל חלון רשת נגד יתושים של רשת הגנה בנוי מהחומרים האיכותיים והחזקים ביותר, מה שמבטיח להם עמידות לאורך שנים רבות, תוך שהתחזוקה לאורך כל השנים תהיה קלה ופשוטה. בכל מקרה, על כל תקלה שלא תבוא ישנו צוות זמין שישמח לתת לכם מענה ולשלוח אליכם איש מקצוע במהירות בעת הצורך שיפתור את הבעיה.

ENTER2

רגע לפני שיוצאים!

השאירו פרטים להצעת מחיר מיוחדת